Hop til indhold

Det evige spørgsmål...

Featured Replies

Skrevet

For mig er bj med No Go

Har set mig varme på en af de skønne kvinder på et af de få bordeller der er tilbage i København.

I hendes tekst står der "kun sikker sex" men på et af hendes profilbilleder slikker hun på en pik unden gummi.

Er det et signal om at hun betragter bj uden gummi som sikker sex?

Skrevet

Ikke nødvendigvis. Men det er nok en af de ting, som man aldrig rigtig ved. Jeg mødte en dansk pige, der ellers gjorde det meget tydeligt i annoncen, at alt var med kondom - også blowjob. Hun skrev, at man ville blive blokeret hvis man spurgte om uden kondom. Det første hun gjorde da vi gik i gang var at sutte min pik uden kondom :huh:

Skrevet
  • Author
Tonorth skrev, for 11 minutter siden:

Det er der nok kun 1 der kan svare på

Det har du sikkert ret i, men kun nr til bordelmutter er at finde og hun svare helt sikkert NEJ:twisted:

Og spørgsmålet er også om hun ønsker at signalere noget med billedet?

Skrevet

Et signal er det vel, ellers ville hun nok få det billede fjernet - men nok ikke nogen garanti.

Jeg har før fået  bj uden af en, som kun gjorde det med, og er blevet kysset af en, som desværre ikke kyssede - begge dele ifølge diverse anmeldelser.

Jeg ser sådan på det, at det er dårlig stil at spørge efter det - men vildt dejligt at få det uopfordret - og at det kan jo ske :-)

De fik sig til gengæld begge to en stamgæst i en periode ;-)

Redigeret af køb dansk

Skrevet
sn57 skrev, for 17 timer siden:

Er det et signal om at hun betragter bj uden gummi som sikker sex?

Min tanke er nej.. Men hun er den eneste der ved det:).. Hun vil nok også sætte pris på hvis du fortæller at det billede fik dig til at tænke sådan.. 

Skrevet

Er det Micha fra Seduction?

I så fald kig lige på billedet en ekstra gang, den er vidst ikke af kød og blod den der ;). Jeg skulle selv kigge et par gange. 

Skrevet

Min opfatttelse er, at bj uden kondom med årene er blevet det mest almindelige, annoncetext eller ej, hvis man ellers er renlig. Gudskelov, for jeg har intet ud af at få guffet gren med. Så undværer jeg hellere den del.

Skrevet

Se et er billeder noget andet virkelighed. En annonce for nylig for et GB var ledsaget af billeder med en uindpakket pik på vej op i enten kussen eller røven på damen, jeg husker ikke hvilket.

En bruger her på sitet lavede et indlæg der påpegede modstriden mellem teksten ( alt med gummi) og billedet uden gummi. Wingman eller husbond eller pimp påpegede at billedet var 'for illustration only' og var et privat billede fra partneren der 'selvfølgelig' ville jeg sige altid besteg konen, elskerinden, den private luder, den private glædespige uden brug af gummi.

Og at dette ikke betød at alle og enhver der lagde lidt håndører til et GB fik den rettighed.

Så selv om der er billeder der viser at der ikke benyttes gummi er det altså ikke ensbetydende med at du kan kan købe dig til at få slikket pik uden gummi.

At det så for mig er et must er en anden ting, men så går jeg jo bare videre til dem der tilbyder den ydelse. Og risikerer at gå glip af at få et BJ uden.

Men det er jo som med thai kvinderne der er dagsformen der afgør om du får lov at lege uden gummi. Og DET lotteri deltager jeg gerne i. SMF. :D

Med thai'er altså. Der er hyppigere gevinst end I tror.

Redigeret af Moden slikken M

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.