Hop til indhold
Ulle

Københavns absolut mest naturlige pige

Recommended Posts

Jeg havde i en del år gået med fantasien om, at møde en glædespige.

Må dog tilstå, jeg gad ikke en der udelukkende levede af dette....så søgningen tog lang tid, og der var strenge kriterier der skulle opfyldes.... :)

 

Efter en grovsortering faldt valget alligevel på hende her:

http://www.voksenlisten.dk/rikkesex

 

Må tilstå jeg ikke fortrød. Vanvittig sexet, super naturlig, masser af humor og intet fake ved denne pige.

Blev modtaget af en pige med det smukkeste ansigt, en utroligt sexet udstråling, helt naturlig krop med ualmindeligt lækre store bryster, rund mås og et smil der gik lige i....ja I ved hvad jeg mener :)

 

Jeg havde dog på forhånd sat mig i hovedet, at jeg ikke skulle have andet en lidt pirringsmassage og svensk som afslutning....men må jeg sige jeg fortrød, i den grad!!!!!

 

Hun masserede, hyggede, pirrede, legede og sørgede for, at jeg kom helt derud hvor man til sidst var ved at blive desperat af lyst til endnu mere!

Det endte naturligvis også med, at jeg kom i en udløsning jeg ikke havde troet mulig....og det blev da som det mest naturlige i verden, responderet med et sødt smil :)

 

Eneste minus ved Rikke er....at jeg nu må punge op minimum én gang mere....for skal simpelthen opleve hvordan hun er når det ikke blot er hænderne der sætter tempoet :)

 

Kh en YDERST tilfreds kunde :)

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MHH

Tak for super anmeldelse, lige sådan en pige jeg vil prøve og så har hun smukke føder ovenikøbet ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rikke ser jo fantastisk sprød ud! :-P Særligt ser hun ud til, at have nogle fantastiske bryster. Nogen der ved, om de er ægte eller plastic? Og ved nogen, om hendes superfransk er "ægte" eller med gummi på toppen?

... Og ja, ved godt at denne tråd er fra 2014, men Rikke er stadig aktiv, hvilket bl.a.  ses af ovenstående link og dette:

http://www.sexysecret.dk/v2/index.php/8-pigerne/46-chantell (og ja, det er link til Rikke på trods af chantell i linket, som Rikke tilsyneladende har arvet...)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...