Hop til indhold

Recommended Posts

https://nympho.dk/n20472/7050/young-girl#profile-prices

Jeg var sammen med Candy i 30 min. sjov i fredags. Dejligt at møde en ny sød pige. Vi skal hjælpe dem lidt. Branchen er forskellig fra land til land.
Jeg kan se, at der var en anden anmeldelse i sidste uge, der skriver en smule negativt. 
Jeg er ikke enig med deres anmeldelse. Men forstår godt, at de er blevet forvirrede. Pigen skriver på sin profil, at hun er ny i Dk. Så som med alle piger, jeg skriver til og med, skal alt bekræftes. 

I min første besked bad jeg om 30 min "standard" GFE, sex, 69, owo og frenchkissing.

Jeg modtog en pris, jeg synes ikke den var billig eller dyr. Men jeg fulgte op med en besked, som jeg altid gør, efter at jeg tidligere har følt mig snydt på grund af manglende ydelser eller merpriser.Også ved de ekstremt gode anmeldte piger.

Her spørger jeg om owo og frenchkiss er inkluderet i prisen. Der vil så være et mindre beløb for disse "ekstras’" med pigen. Helt fair synes jeg. Ja, prisen blev lidt dyrere, men stadig okay og fair
Ja, jeg har fået billigere, men jeg har også skullet betale mere. 
Kvalitet koster penge, det ved vi alle. 
Og her, synes jeg, er kvalitet, hold nu op for en lækker lille dame. Hun er bare min kop te, ultra petite, gode bryster, ja det er silikone, men meget berøringsvenlig! Super stram krop, men stadig fyldigt. God numse og smuk og dejlig sommerfugl! Fik jeg sagt at hun ligner hendes billeder 100% og er mega lækkert. Hun modtog mig med mindre make-up en på billeder, men jeg fortrækker den mere naturligt look. Jeg er helt sikkert at hvis du ønsker at hun sætter fuld make-up, skal du bare ønske det.

Pigen var super smilende og sød at snakke med før og efter akten. Hun kysser, synes jeg, ganske godt. Måske havde vi god kemi. Som I alle ved, kan I være sammen med den smukkeste pige, og kemien mangler. Sexen var dejlig. Ikke vildt, ikke kedeligt, noget der kan bygges på. 
Jeg vil gerne besøge hende igen snart. 
Owo blev godkendt, jeg blev blæst flere gange i løbet af min besøg. Jeg kom til at slikke hende flere gange i vores tid sammen inklusiv 69, hvor jeg til sidst ikke kunne holde det i mig.

Mit besøg var ikke forhastet, pigen kiggede ikke på sin mobil. Jeg blev tilbudt et bad før og efter besøget. Ja, hele besøget var godt. 
Jeg glæder mig til at besøge pigen igen. Jeg har en fornemmelse af, at hun er en af de piger, hvor mine besøg bliver bedre og bedre.

Hun bor i dag i en kendt lejlighed på Frederiksberg, hvor alt spiller. Hvis pigen bliver ved med at bruge så fine lejligheder og holder det serviceniveau jeg fik, kan hun sagtens blive en af toppigerne i DK.

god jagt. 

Redigeret af TT boi

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du er velkommen.
Du skal selv spørge alle pigerne, hvor de kommer fra. Hvis de ikke selv skriver det på deres profil, vil de normalt ikke dele det. For mig er det lige meget, hvor de kommer fra, så længe jeg får en god oplevelse. 

Hendes engelsk er okay. Slet ikke perfekt, men vi havde en god samtale sidste gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter at jeg skrev min anmeldelse i går, kunne jeg ikke lade være med at besøge hende igen. 
Jeg var nødt til at se, om runde to bliver lige så god som den første runde med hende. 
Og jeg kan sige, at mit besøg var bedre i dag end mit besøg i sidste uge. 
Meget fræk pige, der elsker at please og hun synes også at nyde at have sex.

Det kan bliv dyrt, hvis jeg skal besøge hende hver uge!! :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har haft fornøjelsen at besøge Candy

Billederne er 100pct retvisende. Nogle mennesker bliver smukkere irl andre det modsatte. Nika bliver smukkere. Candy mindre, men stadig en lille haps.

Hendes person og service er super.

Jeg kan klart anbefale hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mrxxxscor skrev, for 12 timer siden:

Var der igår, hun er ULTRA lækker, men daffer desværre tilbage til Rumænien imorgen - men kommer da tilbage igen - forhåbentlig ganske snart :)

Hej Mrxxxscor, jeg har skrevet sammen med pigen i aften, og hun tager først afsted næste weekend. Ikke nu, heldigvis. 
men tak for reminder, hun skal besøges inden hun smuttet

Del dette indlæg

Link til indlæg
TT boi skrev, den 21.10.2024 at 10:38:

https://nympho.dk/n20472/7050/young-girl#profile-prices

Am fost cu Candy  30 de minute. distracție vineri. Mă bucur să cunosc o nouă fată drăguță. Trebuie să-i ajutăm puțin. Industria diferă de la o țară la alta.
Văd că a fost o altă recenzie săptămâna trecută, care este puțin negativă. 
Nu sunt de acord cu recenzia lor. Dar înțelegeți că au devenit confuzi. Fata scrie pe profilul ei că este nouă în Dk. Așa că, ca și în cazul tuturor fetelor cărora le scriu, totul trebuie să fie confirmat. 

În primul meu mesaj am cerut 30 de minute „standard” GFE, sex, 69, owo și frenchkissing.

Am primit un premiu, nu cred că a fost ieftin sau scump. Dar am urmat cu un mesaj, așa cum fac întotdeauna, după ce anterior m-am simțit înșelat din cauza lipsei de servicii sau a prețurilor suplimentare.

Aici intreb daca owo si frenchkiss sunt incluse in pret. Va fi apoi o sumă mai mică pentru aceste „extra” cu fata. Total corect cred. Da, prețul a devenit puțin mai scump, dar totuși ok și corect.
Da, m-am ieftinit, dar a trebuit să plătesc și mai mult. 
Calitatea costă bani, știm cu toții asta. 
Și aici cred că este calitatea, acum rezistă pentru o domnișoară delicioasă. Ea este doar ceașca mea de ceai, ultra minionă, sânii grozavi, da, este din silicon, dar foarte palpabil! Corp super strâmt, dar încă plin. Bun fund și fluture frumos și drăguț! Am menționat că arată 100% ca pozele ei și este super drăguță. M-a primit cu mai puțin machiaj decât în poze, dar eu prefer aspectul mai natural. Sunt sigură că dacă vrei să se machieze complet, trebuie doar să vrei.

Fata era super zâmbitoare și drăguță să vorbească înainte și după act. Se sărută, cred, destul de bine. Poate am avut o chimie bună. După cum știți cu toții, puteți fi cu cea mai frumoasă fată și chimia lipsește. Sexul a fost frumos. Nu sălbatic, nu plictisitor, ceva pe care să construim. 
Aș vrea să o vizitez din nou în curând. 
Owo a fost aprobat, am fost uimit de mai multe ori în timpul vizitei mele. Am ajuns s-o lins de mai multe ori în timpul petrecut împreună, inclusiv la 69 de ani, când în cele din urmă nu am putut să rețin.

Vizita mea nu a fost grăbită, fata nu se uita la mobil. Mi s-a oferit un duș înainte și după vizită. Da, toată vizita a fost bună. 
Astept cu nerabdare sa o vizitez pe fata din nou. Am impresia că este una dintre acele fete în care vizitele mele din ce în ce mai sunt din ce în ce mai bune.

Astăzi locuiește într-un apartament binecunoscut din Frederiksberg, unde se joacă totul. Dacă fata continuă să folosească astfel de apartamente frumoase și își menține nivelul de serviciu pe care l-am primit, poate deveni cu ușurință una dintre fetele de top din DK.

buna vanatoare. 

<3thank u dear very much for your time and for this wondeful words  . Hope we meet again .:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mrxxxscor skrev, den 01.11.2024 at 12:25:

A fost acolo ieri, este ULTRA fierbinte, dar din păcate pleacă în România mâine - dar se va întoarce - sper că foarte curând:)

<3Hey , a little miss understood my dear . I will leave next week. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Peterpi

Jeg var sammen med Candy i 3 timer en aften inden hun rejste hjem, hun er rigtig dejlig og sød og smuk.

Elsker at slikke hende.

Glæder mig til hun kommer tilbage igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Peterpi
TT boi skrev, for 7 timer siden:

Har hørt en fugl synge om hun kommer tilbage senere i den her uge. Dejligt. 

Det ville være dejligt , så skal jeg ihvertfald besøge hende igen.

Hun er super dejlig og rigtig sød 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Peterpi
TT boi skrev, for 1 time siden:

Så er Candy ankommet og den første tid bestilt!! :D jeg glæder mig allerede!

Har osse bestilt tid

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan igen sige, at Candys niveau er lige så højt som sidste gang, hun var her. Helt klart en dejlig pige.Skønne jer og besøg den her guldkorn. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...