Hop til indhold

Dasnke Celine

Featured Replies

Skrevet

Jeg sidder og kigget på denne annonce, se nedenfor, har intet kunne finde ved at google billederne, tineye eller her på euroguide.

Er der nogen som kender til Danske Celine, er hun ægte?

https://annoncelight.dk/showad/413516 

Redigeret af Walrand

Skrevet

Nej, men det er helt sikkert falsk. Ingen unge smukke danske piger ligger fotos op med ansigt.

Skrevet
sørenslem skrev, for 7 minutter siden:

Ingen unge smukke danske piger ligger fotos op med ansigt.

Det passer så ikke helt :)

Skrevet

Jeg vil heller ikke mene, at så pæn en dansk pige vil lægge ansigtsbillede ind, første indikator..

Priserne er for outcall, 1600 kr for 1 time inklusiv anal, gfe og alle positioner... :lol:

Jeg synes ikke stikkontakten på væggen på billede 5 ser dansk ud, men er ikke sikker på denne...

Og imo så er stort set alle annoncer på annoncelight suspekt, der er så meget fup og fidus derinde så det halve kan være nok, så den her er nok også for god til at være sand ;)

Redigeret af Mr. Nobody

Skrevet

Åhhh det er der vel kun en måde at finde ud på???? Skriv da til hende? Det eneste du kan risikere er ingen svar, det næst værste er du for kontakt og hun forlanger forud betaling, å lad for (hvis ikke for dus skyld) då for din tegnebogs skyld være med at betale forud. Times are changing gamle venner her på eroguide, der er både snap, tiktok og onlyfans såååå wake up, men betal aldrig forud ;-) God jagt

Skrevet

Noget siger mig, at billede 2 er en østeuropæisk kvinde, det er kun min fornemmelse, kan ikke dokumentere det

• 2 weeks later...
Skrevet

Absolut snyd. Stadig ny i faget og hoppede lige i fælden, og sendte penge over bankoverførsel osv.. herefter begynder afpresning af at dele navn m.m. 
til sidst sendte jeg alle de penge hun bad om, for at få ro… 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.