Hop til indhold

Har nogen besøgt Esther?

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Eller? … Er det virkelig ingen som har vært forbi?

Skrevet
Ravi skrev, den 21.10.2024 at 19:57:

Eller? … Er det virkelig ingen som har vært forbi?

Hej Ravi… jeg har været der -  hel kort vil jeg godt anbefalde hende…

Du skal være forberedt på at møde en meget stille pige som ikke umiddelbart har lavet hendes egen tekst til annoncen.

Jeg blev taget rigtig godt imod og 100% af pigen som på billederne. Jeg havde bestilt 60 min. Og vel nok efter 45min var vi færdige med sex delen. Hun er meget sød, men som sagt også meget stille og tager ikke den store initiativ - men faktisk lykkedes det for mig at få en uforklarlig tilknytning til hende - som jeg stadig sidder med her 4 dage efter mit besøg… som gør at jeg ikke udelukker endnu et besøg.:o Selvom om det langtfra er det hottes sex jeg har fået - hun er berørings venlig, men  måske mere af pligt end af lyst..?^_^ Vi hyggede os med massage og kærtegn’s agtig berøringer efter sex’en og gik langt over tiden inden jeg var ude af døren igen. 

Men igen jeg kunne sagtes finde på at besøge hende endnu en gang - nu blev det næsten til en anmeldelse :D Og besøger du hende vil jeg glæde mig til at høre din oplevelse - enten her, eller PB.

Afslutningvis vil jeg sige hun taler ikke andet end spansk og jeg forstår absolut ikke spansk.

God aften

Frøns1

• 1 month later...
Skrevet

3 timers blowjob kunne ellers godt friste, men hvis ikke hun rent faktisk ved, at hun elsker den slags, er det nok meget at forlange :)

Pimp må jo drømme om sådan et blowjob. Jeg er enig i at det sælger godt. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.