Hop til indhold

EKSTREMT GANGBANG d. 6. November ! Vil du opleve den vildeste hotwife*SF*...Drive by/line-up

Featured Replies

Skrevet

● Dato ~ 6. november  

● Tidspunkt ~ 10.30 - 13.30 

● Område ~ Hasselager v/ Århus

● Pris ~ 700,00 dkk kontant (særpris for den dag :twisted: ) 

● Alle huller tilgængelige !

● Kondom er valgfrit !

!! Læs nu det hele inden du skriver !!

Jeg og min mand har den vildeste fantasi om at der kommer minimum 30 mænd over 3 timer og bare knepper igennem (eller længere tid) og bare tømmer jeres pikke ud over min krop, op i mig eller at jeg sluger jeres sperm :twisted:

~ mulighed for 2 pikke i missen, sandwich eller 2 pikke analt !!

●Din alder skal helst være over 30 år !

$$ ~ Prisen er sat efter et stort fremmøde denne ene gang, da det virkelig er en fantasi vi har. Så du skal kunne se dig selv sammen med andre liderlige mænd! :P

Du kommer til efter tur og er der ingen fortsætter du bare ~ det styrer min mand! ;)

Jeg ligger klar på sengen på alle fire med fri adgang til at I kan bruge alle mine huller :twisted:

Og er der mænd som ønsker at slikke mig ren skriver du det bare...... 

Jeg sprøjter en del af liderlighed :rolleyes:

!!Vi er autentiske om denne fantasi og ønsker den bedste oplevelse for alle parter :wub: Så derfor ønsker vi også at i alle har den rette indstilling til god opførsel...... 

Og ja, det er kun min mand som bestemmer og det gør han i alle henseender, så det skal accepteres og respekterer B)

$$ ~ Prisen for deltagelse er 700,00 (kontant afregning ved indgangen til min mand) og det er inkl. anal eller om du ønsker at bruge kondom eller komme i munden.

Kan du komme flere gange, så fortsætter du bare 

Jeg er det man kalder BBW kvinde på 100 frække kg og højde på 170 cm med de største kræmmelystene bryster :twisted:

● Der mulighed for et bad (medbring selv håndklæde) 

● Der vil desuden være lidt drikkevarer og snacks.

●Tilmelding KUN på mail [email protected] eller på WhatsApp!

●Adressen får du på dagen ~ INGEN OPKALD TAK !! 

● Vi tager både mod forudbestillinger og tilmeldelse på dagen før og under eventet

!! VIGTIGT !!

》Kontant afregning ved ankomst 

》Ingen mærker (smæk)

》Ingen kys 

》Diskretion, respekt og overholdelse af aftaler. Gælder naturligvis begge veje 

》Renlighed og god hygiejne er en selvfølge og forventes også af gæsten

》Aftaler skal godkendes af min mand. Han ser alt og ved alt 

Håber på et godt fremmøde, en hed og lækker oplevelse  

Hilsen os begge :twisted::wub:

Snapchat-1635789641.jpg

IMG_66451.jpg

20240624_173705.jpg

IMG_20240624_174053.jpg

20241020_182303.jpg

20241020_182415.jpg

Snapchat-389603196.jpg

IMG_20230525_125941.jpg

Snapchat-492817817.jpg

Skrevet
  • Author
Jyskpik skrev, for 31 minutter siden:

Kunne være frækt at deltage i:)

Du skal være så velkommen til at sende os en mail for tilmelding :twisted:

Skrevet
  • Author

Der er nu 40 frække mænd tilmeldt til vores frække arrangement :twisted:

Og selvom vores erfaring desværre er et frafald på dagen, så tror vi på en super god opbakning :P

• 2 weeks later...
Skrevet

Håber der kommer et referat fra dette event. Det lyder godt nok vildt!

Det må kræve en del logistik og en stor parkeringsplads:D eller måske et par shuttlebusser :lol:

Skrevet

Så lige det her [email protected] 3 timer prisen var som den skal være hvis jeg skal afsted melder mig til og finder ud ad der mange tilmeldt ik lige det som jeg håber på ville jo gerne hele tiden kan også se der vejarbejde i området Når man har meldt sig til Så kommer man Så afsted i god tid Har lagt planer med kørsel nå til området og som altid når jeg er afsted går det galt  masser af vejarbejde vejfolk der råber af en diverse u vendinger kørsel  i den forkert bane man kunne let have mindst sigt kørekort 

møder ind som mand nr 2 starter ca 7 lille møde om hvad vi må finder ud af vi må næsten alt så op til pigen og igang denne gang var jeg ik hurtigt nok til den først slikke og kneppe tur men derefter gik det slag i slag pik i mund pik i fisse og pik  anal  Der bliver også prøvet DP + pik i mund 

pigen bliver vendt og drejet rundt i sengen øjnene  rullede på hende hun kan lide det 

godt der hele kom nye til

Master havde travlt med dirigere folk ned til huset ikke helt nemt samtidigt med han skulle høre om pigen ik skulle have pause  og vi gjort det ikke helt nem for hende at svare med en pik i munden det meste af tiden så der blev ingen pause og ingen glidecreme folk kommer og går folk er også gode til bytte (god stil)

Vi kunne nu godt brugt dem der ikke møde op Batterierne eller også var strømpriserne for høje denne dag mr DURACELL var ved gå flad for energi  (først gang)

Pigen kan sprøjte 8 gang med mig bare med pikken og lidt hjælp med fingrene hvor mange gange jeg kommer har jeg først gang ikke styr på da det blev lidt vildt ind imellem Sønderborg drengen var ved drukne da han ville slikke hende og mens den var en der brugt sine finger på hende så sprøjte det kan hun

Hun over gå der ved  https://annoncelight.dk/profile/MayaTheMagicGirl  det er stort Som jeg har besøgt en del gange 6 gange sprøjte med hende også med pik Fingrene kan åbenbart ik 

Håber på noget længer Nord på og så var der slots øl fedt når man kommer fra området hvor køerne lider den sortdød

fartbøde kom på egen vej mens man tænkt på dagen begivenheder 

mrDURACELL 

Skrevet
  • Author
Molle37 skrev, for 22 timer siden:

Håber der kommer et referat fra dette event. Det lyder godt nok vildt!

Det må kræve en del logistik og en stor parkeringsplads:D eller måske et par shuttlebusser :lol:

M: Det gik præcis som vi havde håbet på.

Grundet vejarbejde var det den største udfordring for deltagerne og mig med få dem dirigeret frem til stedet. Så ud af de 29 bekræftede tilmeldte kom der 22 frem som alle kom med den rette indstilling til en god oplevelse. En del blev under hele vores event og sørgede for at at fruen og jeg fik vores fantasi udlevet.......TAK!!

Vi håber de fremmødte havde den samme oplevelse som os. 

Skrevet
  • Author
superslikker skrev, for 1 time siden:

Så lige det her [email protected] 3 timer prisen var som den skal være hvis jeg skal afsted melder mig til og finder ud ad der mange tilmeldt ik lige det som jeg håber på ville jo gerne hele tiden kan også se der vejarbejde i området Når man har meldt sig til Så kommer man Så afsted i god tid Har lagt planer med kørsel nå til området og som altid når jeg er afsted går det galt  masser af vejarbejde vejfolk der råber af en diverse u vendinger kørsel  i den forkert bane man kunne let have mindst sigt kørekort 

møder ind som mand nr 2 starter ca 7 lille møde om hvad vi må finder ud af vi må næsten alt så op til pigen og igang denne gang var jeg ik hurtigt nok til den først slikke og kneppe tur men derefter gik det slag i slag pik i mund pik i fisse og pik  anal  Der bliver også prøvet DP + pik i mund 

pigen bliver vendt og drejet rundt i sengen øjnene  rullede på hende hun kan lide det 

Master havde travlt med dirigere folk ned til huset ikke helt nemt samtidigt med han skulle høre om pigen ik skulle have pause  og vi gjort det ikke helt nem for hende at svare med en pik i munden det meste af tiden så der blev ingen pause og ingen glidecreme folk kommer og går folk er også gode til bytte (god stil)

Vi kunne nu godt brugt dem der ikke møde op Batterierne eller også var strømpriserne for høje denne dag mr DURACELL var ved gå flad for energi  (først gang)

Pigen kan sprøjte 8 gang med mig bare med pikken og lidt hjælp med fingrene hvor mange gange jeg kommer har jeg først gang ikke styr på da det blev lidt vildt ind imellem Sønderborg drengen var ved drukne da han ville slikke hende og mens den var en der brugt sine finger på hende så sprøjte det kan hun

Hun over gå der ved  https://annoncelight.dk/profile/MayaTheMagicGirl  det er stort Som jeg har besøgt en del gange 6 gange sprøjte med hende også med pik Fingrene kan åbenbart ik 

Håber på noget længer Nord på og så var der slots øl fedt når man kommer fra området hvor køerne lider den sortdød

mrDURACELL 

M: Vi takker begge for dit fremmøde og du var med til at give os den oplevelse vi begge håbede på. 

Det er ikke sidste gang vi gør det, så meget kan vi love men det bliver ikke mere nordlig end Viborg.

Vi takker alle fremmødte for deres deltagelse.....tak!!

Skrevet
superslikker skrev, for 14 timer siden:

mrDURACELL 

Vil sku gerne prøve at drukne i hendes safter.

Tak for info omkring det.

Håber det kan passe næste gang.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.