Hop til indhold

Rahel - jesus fucking crist og hold nu kæft en lækker kvinde

Featured Replies

Skrevet
Mrxxxscor skrev, for 21 minutter siden:

(…)

Og for mig, har Rahel nok været den bedste oplevelse jeg har haft med de kvinder jeg har hygget mig med i den korte tid. Jeg tager ud til skønne Nika nu her om lidt, og glæder mig også, men er blevet ramt af den venlighed og lækkerhed Rahel kom med til bordet og ville egentlig hellere ud til hende igen nu her - men tager lige én for holdet med Nika ;)

https://nympho.dk/n20532/7067/exclusive-18-y-o-lady#profile-prices

Tak for lige at vende tilbage. Jeg troede du skrev at hun skulle være her i to uger? 

Du virker da som en der har været her et stykke tid. En super fin anmeldelse. Anyway, netop virkelig godt at høre du havde en god oplevelse med pigen, selvom jeg nok altid ville forsigtig med at sige at en pige var den bedste.

Men ja nu var det vist først 20-årige Mia der som du havde besøgt men Nika er der netop også.

Som regel ville jeg tro, at det indtryk at man får, når man lige skriver også giver et meget godt indtryk af, hvad man kan forvente for en oplevelse med pigen. Så æv. Igen jeg aner ikke om det var hende jeg skrev med. Men det lyder virkelig som om du har haft en fin oplevelse. Sikkert nogle af os andre der er nogle dumme danske tossede klienter hahaha. Men hun ser da super skøn ud så netop måske en anden gang :)

– NorthernWolf

Redigeret af NorthernWolf

Skrevet
  • Author
NorthernWolf skrev, for 18 minutter siden:

Tak for lige at vende tilbage. Jeg troede du skrev, at hun skulle være her i to uger. 

Du virker da som en der har været her et stykke tid. En super fin anmeldelse. Anyway, netop virkelig godt at høre du havde en god oplevelse med pigen selvom jeg nok altid ville passe på med at sige at en pige var den bedste. 

Men ja nu var set vist først 20-årige Mia der som du havde besøgt.

Som regel ville jeg tro at det indtryk man får når man lige skriver også giver et meget godt indtryk. Så æv. Men det lyder virkelig som om du har haft en fin oplevelse. Sikkert nogle af os andre der er nogle dumme danske tossede klienter hahaha. Men hun ser da super skøn ud så måske en anden gang :)

Tak for ordene, og ja, hun skal være her i 2 uger mere - jeg rejser denne uge til Island og ugen ud, så jeg har liiiige den sidste uge af hendes ophold til at nyde end igen :)

Jeg har kun været her på siden lidt under 2 uger, men har haft virkelig travlt ;)

Redigeret af Mrxxxscor

Skrevet
Mrxxxscor skrev, for 14 timer siden:

Tak for ordene, og ja, hun skal være her i 2 uger mere - jeg rejser denne uge til Island og ugen ud, så jeg har liiiige den sidste uge af hendes ophold til at nyde end igen :)

Jeg har kun været her på siden lidt under 2 uger, men har haft virkelig travlt ;)

Åh, jeg tænkte nu mere på, at du måske kunne have været en der havde været aktiv i længere tid end det – nogle gange har folk haft flere profiler. Så jeg vidste ikke om du var en der f.eks. kunne have været her i 7 uger eller længere tid måske.

Du behøver skam uanset hvad ikke at takke. Vi må hellere lige vende tilbage til Rahel, inden det bliver til en snak om f.eks. Frankrig eller Island.

Jeg er stadig lidt i tvivl om, hvad der skete med @BLUC2720 og godaften og om vedkommende mente, at der var en pimp eller manager?

Vi må se om det bliver til et besøg hos Rahel. Fin og dejlig ser hun ud på billederne, men jeg må fortsat undre mig lidt over den tone, at jeg blev mødt med tidligere. Gad vide om det mon er noget der vil ændre sig? Igen jeg er typen der typisk leder efter noget fin GFE, så det er nok derfor, at jeg lige stejler lidt – uanset hvor skøn og dejlig pigen end måtte være. Og så er alt for skæve tider heller ikke altid lige godt. Jeg ved fortsat ikke, om det er hende jeg skrev med, men et eller andet sted må man da håbe uanset tonen. Jeg har for øvrigt stort set aldrig prøvet den tone, når man har skulle booke med andre piger fra den “gruppe”. Måske har der været nogle æv oplevelser med nogle klienter, måske har hun haft en dårlig dag? Så fik jeg da i hvert uanset hvad lige kastet lidt i hovedet til at starte ugen på :)

Skrevet

Nå, det ligner, at Rahels annonce er forsvundet igen, og at den har været det siden der i mandags. Jeg tror, at den forsvandt omkring tirsdag morgen/formiddag.

Hende Nika er der vist heller ikke længere, som @Mrxxxscor vist også nu har været forbi.

Gad vide om de mon dukker op igen eller om de er rejst væk. Det er godt nok ikke lang tid, at man har haft til at forsøge sig med et besøg, hvis de allerede er væk. Blev der ikke nævnt noget med to uger?

Måske er det snakken om, hvad pigen bød på af service og andet, der også lige kom lidt omkring alt fra Island til Napoleon, der har skræmt dem væk eller måske er det bare det dårlige danske efterårsvejr… Hun så ellers netop fin ud på billederne :)

Skrevet

Mon ikke de bliver kørt hårdt og måske siger fra? Det er et velkendt mønster. Ny babe I byen og få dage efter er hun pist væk igen.

Jeg er mere tryg ved de selvstændige som selv bestemmer hvem og hvor mange de vil betjene. Det tror jeg øger chancen for en god oplevelse for begge parter.

/B

Redigeret af ButterflyMan
Ret

Skrevet
ButterflyMan skrev, for 2 timer siden:

Mon ikke de bliver kørt hårdt og måske siger fra? Det er et velkendt mønster. Ny babe I byen og få dage efter er hun pist væk igen.

Jeg er mere tryg ved de selvstændige som selv bestemmer hvem og hvor mange de vil betjene. Det tror jeg øger chancen for en god oplevelse for begge parter.

/B

Interessant nok tanke. Nu ved jeg fortsat ikke, om der skulle være en manager.

Men er problemet ikke lidt det. At hvis der var det, så tror jeg ikke nødvendigvis, at pigerne har mulighed for at sige fra. Altså det ville nok ikke virke, hvis de gjorde det.

Uanset hvad så er det jo mærkeligt, at ts har sagt to uger og pigen er væk nu. For hvis der var en manager, ville pigen jo måske nok blive presset til at arbejde videre, selvom hun ikke ville det. Så jeg ville ikke tro at det var det. Så det er nok noget andet men mon hvad? Jeg ville for øvrigt ikke kalde det et velkendt mønster med en ny pige i byen, der så forsvinder efter et par dage. Det er mere et forholdvis nyt mønster, der er begyndt at tegne sig for nylig og som stikker ud. Typisk er udenlandske GP’er i byen måske i en uge eller to så der måske er tid til at de kan få en vis mængde besøg når nu de er rejst til landet.

Gad vide om der først og fremmest overhovedet er nogen klienter, der har haft en god oplevelse her. Ts siger dog f.eks., at hans oplevelse var super fin. Men det er da bekymrende, hvis pigen har det skidt. Der blev også nævnt noget med blå mærker på en anden pige for nylig – hun var også udenlandsk med lidt de samme priser, måske kan det passe at hun hed Sonya? Gad vide hvad der sker. Men man må da håbe, at pigerne rent faktisk er uafhængige/selvstændige. Som sagt har f.eks. min oplevelse, da jeg skulle kontakte pigen, altså Rahel, stukket ud fra mange andre gange, hvor jeg har skulle booke hos pigerne i den “gruppe”, hvor det ellers var rigtig fint. Prislejet er måske også lidt for højt til den slags med en “manager” skulle man tro. Så jeg gad vide hvad der er sket nu? Du snakker om en god oplevelse for alle parter. Lad os sige pigen ikke blive behandlet godt og klienter måske bliver presset lidt den anden vej. Det tænker jeg da ikke kan være en god oplevelse for nogen? Jeg ville ikke selv kunne sige det med om der er en manager men noget denne gang stikker ud nu fra tidligere. Nu nævner du noget med at føle sig tryg ved at besøge en pige. Jeg har nok ikke tænkt det så meget som tryg eller ikke tryg. Mere at det jo er helt vildt ærgerligt hvis pigen har en manager – det ønsker man jo ikke at støtte op om.

Uanset hvad er jeg da stadig lidt nysgerrig på om hun dukker op igen når nu @Mrxxxscor nævnte to uger? Hun så netop fin ud på billederne :)

Skrevet

^ Jeg nåede ikke lige at få indtrykkene rettet inden for den der time så beklager hvis der er lidt for mange indryk.

Skrevet
NorthernWolf skrev, for 3 timer siden:

^ Jeg nåede ikke lige at få indtrykkene rettet inden for den der time så beklager hvis der er lidt for mange indryk.

Brugeren her er smidt ud - også i denne profil. 
se bort fra hans indlæg.

God aften

Skrevet

Hvad nu om pigerne har en kontrakt på et beløb i kr. der skal opfyldes? Med kæmpe succes kan det jo være de opnår 14 dages omsætning på 3-4 dage grundet jeres store aktivitet :-P og så tage 10 dages velfortjent ferie før tid? Tænker det er en plausibel forklaring :)

Skrevet

Har lige været i kontakt med hende og hun skriver at hun pt. er syg og plejer sig selv og prøver at blive rask. 

Med så mange nye mennesker der byttes mundvand med er der jo stor sandsynlighed for at hun bliver syg. 

Har ønsket hende god bedring. 

Skrevet

Jeg fik lavet en aftale i dag (dog var det en meget rodet og upræcis dialog) og mødte op med store forventninger. Desværre oplevede jeg at vente længe ved indgangen til bygning (meget trafik). Hvorefter jeg mødt Rahel (hun henter mig i entréen til bygningen), men hun ombestemte sig tilsyneladende, for vi kom ikke længere til elevatoren. Hun virkede sløj og ikke helt ved sig selv. Hvad der ligger til grund for det, ja det skal jeg ikke kunne sige.

Tænk jer godt om før I lavet en aftale, I kan ende i en tilsvarende “trist” situation.

Jeg har været ved rigtig mange piger, over de seneste 5-7 år, og jeg har ikke prøvet tilsvarende før (ej heller blevet afvist).

God aften til jer alle…

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.