Hop til indhold

Rahel - jesus fucking crist og hold nu kæft en lækker kvinde

Featured Replies

Skrevet

Rahel

Og HOLD DA OP hun kan sit kram - måske er det bare mig som er taknemmelig, eller også er hun bare så ufattelig lækker og god - hun skal ihvertfald besøges igen, og absolut længere denne gang end denne gang. 

Efter min ret underlige oplevelse igår med Mia - ikke at min oplevelse var dårlig med Mia, bare den modtagelse jeg fik af en komplet andet tøs end hende jeg havde booket (se anmeldelsen her) - så fandt jeg ud af, hvem det egentlig var som tog imod mig ved en fejl. Det var Rachel, hvilket jeg fandt ud af nogle af de kommentar spor som var i min anmeldelse af hele min oplevelse. Så jeg blev naturligvis sindssyg nysgerrig, derfor hoppede jeg ind på hendes annonce og fandt ud af, at jeg ren faltisk havde skrevet med hende for et stykke tid siden uden egentlig at booke hende. 

Derfor skrev jeg til hende igen og forklarede, at det var mig som hun havde hentet ved en fejl og at jeg virjelig gerne så vi kunne finde et tidspunkt hvor jeg kom ud, og så denne gang prøve hende af. Hun reagerede lynhurtigt og undskyldte igen, jeg sagde, at jeg var da ligeglad med fejltagelser, men at jeg nu ønskede at booke hende nu da jeg allerede havde set hende - samt hun set mig komplet nøgen. 

Vi blev enig om jeg skulle komme ud idag kl 11.00. 

Klokken blev 10 minutter i 11.00 og jeg skrev, at jeg allerede var der og at hun bare kunne komme ned og hente mig. Der gik ikke lang tid og hun hoppede ud agf elevatoren med et kæmpe smil da hun så mig. Jeg fik et kys på munden og et kram og vi bevægede os op på hendes etage. Inde på værelset hoppede jeg ud af tøjet - afregnede lige først - og hoppede ud i badet og fik vasket mig grundigt bag ørene. 

Jeg kom ud - og der stod hun - jamen, hun var virkelig lækker. Hun havde en sort ting på - kan sgu aldrig huske hvad de hedder, men det er dem man kan klipse op nede ved fissen. Men her stod hun og smilte frækt til mig. Hun kom hen til mig og gav mig et lækkert kys, som jeg responderede på. Jeg pakkede brysterne ud og kunne se - og mærke - et par fantastiske silikone bryster, som var perfekt lavet - de klædte hende virkelig. 

Hun spurgte om vi skulle gå op i dobbeltsengen - den lå oppe af nogle trapper i rummet - lige som igår med Mia. Jeg var gentleman man og sagde, kvinderne først. 

Det skal lige siges, at Rachel er rigtig god til engelsk, hvilket gør kommunikationen helt perfekt. 

Oppe i sengen, var jeg virkelig små “blown away” over hvor lækker sprød hun var. Alt på hende var fast og lækkert - hendes fantastiske nye bryster, hendes utrolig lækreste røv jeg længe har set - og bare alt ved hende skreg af lækkerhed. 

Vi begyndte at kysse - det skal siges, at jeg denne gang lod hende føre - så hun kom op til mig og kyssede mig og ned af min hals og ned mod min stive pik, som hun gladelig tog i munden (har læst andre nævne hun ikke var så glad for blow, det kunne jeg ikle mærke). 

Hun kærtegnede, slikkede og suttede min pik mens hun kiggede op på mig og spurgte om jeg kunne lide hvad hun gjorde ved min pik - jeg mumlede at jeg virkelig godt kunne lide det. 

Efter et stykke tid hoppede hun op på mig og gned sin fisse op af min mave mens vi kyssede igen - jeg spurgte om jeg måtte slikke hende, hvilket jeg gene måtte. Jeg lagde hende ned på ryggen og begyndte at slikke hende - hun blev lynhurtig våd og liderlig og stønnede så lækkert. Jeg ved man ikke må stikke fingre ind i pigernes fisse, men spurgte alligevel om hun kunne tænke sig en g-punkt orgasme - hun sagde, at det ville hun rigtig gerne. Så jeg lagde hende ned på ryggen og tog hendes ene ben op så jeg bedre kunne komme til. Jeg stak to fingre ind og kunne allerede mærke det ikke skulle tage så lang tid - så jeg bad hende om at tælle fra 3 og ned til 0 - og bum, hun fik sig en dejlig våd orgasme. Jeg blev ved med at drille hende mens jeg stadig havde fingrene op i hende. 

Efter et stykke tid med det hoppede hun op på mig igen og gnep hendes fisse mod min pik mens vi kyssede meget intenst nu - hun var meget liderlig - og jeg var VIRKELIG liderlig nu. 

Hun fik et kondom på mig og satte sig op på min stive pik og begyndte at ride mig, men hun kyssede mig intenst igen - hun red mig virkelig godt skal det siges. 

Jeg var på nippet på at komme konstant og hele tiden, så jeg skiftevis bad hende slikke min pik og kneppe hende. 

Og pludselig ringede uret og tiden var gået, men det var hun lidt ligeglad med og puttede endnu kondom på min pik igen og lagde sig ned på ryggen. Her sagde hun knep mig og kom på mig. 

2 sekunder efter og jeg kom på hendes fantastiske bryster.  

Efter jeg havde fået vejret igen, hoppede jeg ud i bad, fik tøj på og kyssede hende farvel - både babser og mund - og ud af døren. 

Rachel skal desværre kun være i landet i 2 uger mere, hvor jeg rejser imorgen i en uge, så det eneste jeg kan glæde mig over er, at jeg fortsat kan få nogle aftaler med hende den sidste uge inden hun daffer ud af landet. 

Redigeret af Mrxxxscor

Skrevet

Jeg har også besøgt hende og var tilfreds;)

link til hende her:

https://nympho.dk/n20524/7066/queen-of-your-heart

Redigeret af peterfils

Skrevet

Syntes hun er svær at få kontakt med på WA, det ligner beskeden åbnes, men ingen respons? 

Måske hun er lagt ned ad beskeder? 

Skrev i via WHATSAPP eller?

Skrevet
PoulPik skrev, for 4 minutter siden:

Syntes hun er svær at få kontakt med på WA, det ligner beskeden åbnes, men ingen respons? 

Måske hun er lagt ned ad beskeder? 

Jeg aftalte via whatsapp. Tænker hun nok er lagt ned af beskeder nu. Det var også derfor jeg skyndte mig at få en tid i fredags:)

måske der er mere ro på om et par dage (ligesom med hende Milana sidste år)

Hun kyssede fint og brugte også lidt tunge

Redigeret af peterfils

Skrevet

Hold da op, hun er jo hammer smuk!!!

Skrevet

Du får da satme besøgt nogen piger disse dage må man sige.:lol: Er dilleren okay?

Redigeret af Crabman

Skrevet
  • Author
Crabman skrev, for 7 minutter siden:

Du får da satme besøgt nogen piger disse dage må mand sige.:lol: Er dilleren okay?

Ja for fanden, har jo pisse travlt med det perfekte udvalg ekstremt lækre tøser i byen

peterfils skrev, for 1 time siden:

Kan regne ud det er Rahel du har mødt (ikke Rachel, som du skriver haha)

Jeg har også besøgt hende og var tilfreds;)

link til hende her:

https://nympho.dk/n20524/7066/queen-of-your-heart

Nåh ja for fanden, retter lige hendes navn 

Skrevet
PoulPik skrev, for 3 timer siden:

Jeg fik hurtigt svar lørdag om at jeg skulle skrive igen søndag (men det passede mig desværre ikke). Fredag intet svar ... Tror det handler om at være heldig med timing.

Skrevet
Mrxxxscor skrev, for 5 timer siden:

(…)

Vi blev enig om jeg skulle komme ud idag kl 11.00. 

Klokken blev 10 minutter i 11.00 og jeg skrev, at jeg allerede var der og at hun bare kunne komme ned og hente mig. Der gik ikke lang tid og hun hoppede ud agf elevatoren med et kæmpe smil da hun så mig. Jeg fik et kys på munden og et kram og vi bevægede os op på hendes etage. Inde på værelset hoppede jeg ud af tøjet - afregnede lige først - og hoppede ud i badet og fik vasket mig grundigt bag ørene. 

Jeg kom ud - og der stod hun - jamen, hun var virkelig lækker. Hun havde en sort ting på - kan sgu aldrig huske hvad de hedder, men det er dem man kan klipse op nede ved fissen. Men her stod hun og smilte frækt til mig. Hun kom hen til mig og gav mig et lækkert kys, som jeg responderede på. Jeg pakkede brysterne ud og kunne se - og mærke - et par fantastiske silikone bryster, som var perfekt lavet - de klædte hende virkelig. 

(…)

Oppe i sengen, var jeg virkelig små “blown away” over hvor lækker sprød hun var. Alt på hende var fast og lækkert - hendes fantastiske nye bryster, hendes utrolig lækreste røv jeg længe har set - og bare alt ved hende skreg af lækkerhed. 

Vi begyndte at kysse - det skal siges, at jeg denne gang lod hende føre - så hun kom op til mig og kyssede mig og ned af min hals og ned mod min stive pik, som hun gladelig tog i munden (har læst andre nævne hun ikke var så glad for blow, det kunne jeg ikle mærke). 

Hun kærtegnede, slikkede og suttede min pik mens hun kiggede op på mig og spurgte om jeg kunne lide hvad hun gjorde ved min pik - jeg mumlede at jeg virkelig godt kunne lide det. 

(…)

Tak for din anmeldelse. Godt at høre at du har haft en god oplevelse med de to piger. Jeg blev i tvivl, om hende pigen i den anmeldelse, som du først havde lavet om Mia – sweet baby girl, kunne have været Nika men så gik det op for mig at hun jo var i Valby. Jeg har selv kigget lidt på både Mia og Rahel.

Vildt nok at du allerede besøger pigen dagen efter dit første besøg hos hende Mia og endda ikke engang f.eks. kl. 21 om aftenen. Men heldige dig – det er sjældent at pigen kaster sig ud 15 min eller 10 min før.

Det lyder som om der var gode kemi? Fedt.

Du skriver, at brysterne havde fået hjælp – var de okay at røre ved. Var stedet med hotellet som lyder som et af de sædvanlige okay, det andet er der på Vesterbro – jeg er ikke helt glad for når man skal have sex i den der hems så jeg ved ikke helt med det?

Hun ser godt nok fin ud på billederne så heldige dig. Jeg tør aldrig kalde mig selv en gentleman så godt at høre, at I havde en god oplevelse. Jeg kunne blive lidt bekymret selv ud fra dine beskrivelser af pigen, om hun kunne være en der lige tog lidt for meget initiativ til mig, selvom det for mange sikkert kunne være super skønt. Og så stod der ikke noget om mega-fransk eller CIM – jeg ved ikke om hun også gør det i det? Det lyder som om der er travlt.

peterfils skrev, for 4 timer siden:

Jeg aftalte via whatsapp. Tænker hun nok er lagt ned af beskeder nu. Det var også derfor jeg skyndte mig at få en tid i fredags:)

måske der er mere ro på om et par dage (ligesom med hende Milana sidste år)

Hun kyssede fint og brugte også lidt tunge

Åh, ligesom med Milana young baby.

Ja, hun var jo også fin selvom et par anmeldelser kom ind på lidt forskelligt. 

Hvis brysterne er lige så fine hos Rahel, så er jeg da helt sikkert spændt på at høre mere. Brysterne var dog netop store og naturlige hos Milana så det må komme an på en prøve for at se om Rahel kan leve op til det.

Pigerne er der jo typisk en uge eller to. Milana slog dog vist alle rekorder og holdt vist til i en lejlighed :)

Redigeret af NorthernWolf

Skrevet
NorthernWolf skrev, for 1 minut siden:

Var stedet okay – jeg er ikke helt glad for når man skal have sex i den der hems

Du ved da godt hvilket hotel der er snak om, og hvordan værelset er indrettet.:P Der er en sofa og en hems.

Skrevet

Nu ser det ud til at både Mia og Rahel profilerne er væk på nympho.

Der er nok lukket pga velstand eller overrend efter @Mrxxxscor's lovprisninger :D

/B

Skrevet
ButterflyMan skrev, for 6 timer siden:

Der er nok lukket pga velstand eller overrend efter @Mrxxxscor's lovprisninger :D

/B

Mit bud er at de er blevet kylet ud af hotellet og dukker op et nyt sted indenfor en dag eller to

Skrevet
GennemsnitligJoe skrev, for 19 minutter siden:

Mit bud er at de er blevet kylet ud af hotellet og dukker op et nyt sted indenfor en dag eller to

Mit bud er at de ikke arbejder om natten (som de også skriver) og ikke gider notifikationer og at de dukker op om 1-2 timer. Det har jeg set ofte. Der er ingen reception på hotellet. Virker ikke til det er et sted man bare bliver kylet ud.

update: så er de allerede dukket up igen;)

Redigeret af peterfils

Skrevet
  • Author
ButterflyMan skrev, for 7 timer siden:

/B

Haha, tak for tilliden, men de er oppe igen kan jeg se ;)

Skrevet
Hygge1900 skrev, for 36 minutter siden:

Hun kunne jo være ens barnebarn. Hold nu op. 

Altså nu er jeg selv relativt ung, så nej det kunne hun sgu ikke. 

Redigeret af peterfils

Skrevet
peterfils skrev, 1 time siden:

Mit bud er at de ikke arbejder om natten

Mon ikke det også handler om at blive vist som "Newly activated nymphs" igen og igen...

Skrevet
køb dansk skrev, Lige nu:

Mon ikke det også handler om at blive vist som "Newly activated nymphs" igen og igen...

Jo enig, det er nok en blanding

Skrevet
BLUC2720 skrev, for 13 timer siden:

@NorthernWolf is the pimp. Goodnight! 

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener. Tænker du at der skulle være en manager eller pimp?

Crabman skrev, for 13 timer siden:

Nej nej bare rolig :lol: Det er TheLion.

Jeg kan ikke svare dig her men skriv gerne en pm hvis der er noget. Altså for mig kunne du lige så godt tale om Napoleon.

ButterflyMan skrev, for 11 timer siden:

/B

Profilerne kommer op og ned hele tiden. Det er forholdsvis besværligt. De gjorde de også her engang i slut sidste uge.

Jeg har forsøgt at kontakte pigen, Rahel. Tonen er ret speciel for det prisleje. Pigen ser dog skøn ud.

Man må da håbe at det skyldes rigtig mange kunder – jeg ville dog ikke være helt sikker her. Men der er vist lidt der skal trænes i dialogen med klienter med hvem end der skriver – man må håbe pigen. Jeg kunne ikke få mig selv til at booke. Det var simpelthen for uhøfligt men jeg foretrækker også GFE så der går det andet bare ikke – måske en anden gang. Men måske er det fordi mange herinde er lidt ældre eller et par knap så ældre men der er vant til at man svarer pænt. At det er de måske ikke vant til. Eller måske er det en dårlig dag? Så skulle jeg vente på at kunne få tider. Så fik jeg at vide at jeg var for utålmodig fordi jeg kun havde tid til at vente tre kvarter etc. Så var der kun helt skæve tidspunkter ledige men det virkede lidt mystisk. Måske er jeg blevet for gammel for det lød som noget man kunne skrive til en lidt yngre person? Men Rachel ser virkelig fin ud på billederne :)

Redigeret af NorthernWolf

Skrevet
  • Author
NorthernWolf skrev, for 10 minutter siden:

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener. Tænker du at der skulle være en manager eller pimp?

Jeg kan ikke svare dig her men skriv gerne en pm hvis der er noget. Altså for mig kunne du lige så godt tale om Napoleon.

Profilerne kommer op og ned hele tiden. Det er forholdsvis besværligt. De gjorde de også her engang i slut sidste uge.

Jeg har forsøgt at kontakte pigen, Rahel. Tonen er ret speciel for det prisleje. Pigen ser dog skøn ud.

Man må da håbe at det skyldes rigtig mange kunder – jeg ville dog ikke være helt sikker her. Men der er vist lidt der skal trænes i dialogen med klienter med hvem end der skriver – man må håbe pigen. Jeg kunne ikke få mig selv til at booke. Det var simpelthen for uhøfligt men jeg foretrækker også GFE så der går det andet bare ikke – måske en anden gang. Men måske er det fordi mange herinde er lidt ældre eller et par knap så ældre men der er vant til at man svarer pænt. At det er de måske ikke vant til. Eller måske er det en dårlig dag? Men Rachel ser virkelig fin ud på billederne :)

Hun svarede også kort for hovede for mig til at begynde med, men da jeg præsenterede mig som ham fyren hun måtte sende ned til Mia, så løsnede hun op. Hun er utrolig behagelig in live og hun ser endnu bedre ud i virkeligheden end på billederne. Jeg er drøn ærgelig over jeg ikke kan besøge hende denne uge igen, men først næste, og så skal hun videre til et andet sted i europa. 

Og for mig, har Rahel nok været den bedste oplevelse jeg har haft med de kvinder jeg har hygget mig med i den korte tid. Jeg tager ud til skønne Nika nu her om lidt, og glæder mig også, men er blevet ramt af den venlighed og lækkerhed Rahel kom med til bordet og ville egentlig hellere ud til hende igen nu her - men tager lige én for holdet med Nika ;)

https://nympho.dk/n20532/7067/exclusive-18-y-o-lady#profile-prices

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.