Hop til indhold

Nika - exclusive young lady

Featured Replies

Skrevet

Jeg så hendes annonce og hun virkede rigtig pæn. Jeg går mest efter piger uden for mange tatoveringer og det mere naturlige look. Skrev til hende fredag, men hun var vist ikke landet i København endnu. Fik en tid med henne dagen efter. Tog 30 min standard og er godt tilfreds. Rigtig fint OWO og hun rider som en champ. Hendes doggie var dog lidt kedelig.

Alt i alt et rigtig fint besøg. Hun er lidt stille, men er rigtig sød. Hendes krop er samtidig fantastisk.

Hun holder til i en pæn privat lejlighed i Valby, men med et lille badeværelse. Ikke noget der generede.

https://nympho.dk/n20532/7067/exclusive-18-y-o-lady

Skrevet

@uhn_tiss Bollede du hende så hårdt, at hun allerede er nødt til at inaktivere annoncen? Jeg havde lidt korrespondance med den unge dame. Men det var yderst svært at få en aftale i stand. Hvordan vil du rate hendes stramhed fra 0-10, hvor 10 er den strammeste asiat, du kan forestille dig?

Skrevet

Lavede en aftale med hende, men skulle “pludselig” have rengøring på det tidspunkt vi havde aftalt, så jeg fik ikke testet hende af - har aftale om at skulle gøre det imorgen- nu må vi se

Skrevet

Kan se hendes annonce er oppe igen ...... så ikke mere brok herfra!

Skrevet
uhn_tiss skrev, for 20 timer siden:

Tog 30 min standard

I hendes standard service fik du tungkys! 

Skrevet

Jeg har besøgt hende og kan kun sige wauw!!!

Hun er en af de smukkeste kvinder jeg har besøgt. Alt er naturligt på hende, selv de fyldige læber. Hun kysser helt fantastisk.
Det er rigtigt at hun virker lidt stille og genert, men hun leverer top service.
Jeg giver hende 10 ud af 10.
Hun tager hjem i morgen, men kommer formentlig tilbage snart.

Skrevet

Tak for anmeldelsen  - men, hvad med alderen, som @BLUC2720 også spørger ind - passer den, nogenlunde? Anyone? 

Skrevet
Mega Happy skrev, for 4 minutter siden:

Tak for anmeldelsen  - men, hvad med alderen, som @BLUC2720 også spørger ind - passer den, nogenlunde? Anyone? 

Sidst jeg besøgte en fra den gruppe samme sted i valby stod der hun var 22, men hun indrømmede hun var 31, så tvivler stærkt på Nika er 18, haha. Der er dog unge (start tyverne) piger iblandt dem ret ofte. Men vær skeptisk, det er alt jeg siger. 

Skrevet
Oliekongen skrev, for 2 timer siden:

Jeg har besøgt hende og kan kun sige wauw!!!

Hun er en af de smukkeste kvinder jeg har besøgt. Alt er naturligt på hende, selv de fyldige læber. Hun kysser helt fantastisk.
Det er rigtigt at hun virker lidt stille og genert, men hun leverer top service.
Jeg giver hende 10 ud af 10.
Hun tager hjem i morgen, men kommer formentlig tilbage snart.

Besøgte hende også idag - bestemt ikke ringe

• 2 weeks later...
Skrevet

En absolut skønhed, billedskøn slank ungpige, og alderen under 20 passer sikkert. Det er simpelthen en fornøjelse at beskue og røre ved sådan studine, med de mest vidunderlige små smukke bryster, som man nærmest kan mærke vokse i hænderne på en :)

Der vil jeg også sige, at fornøjelsen slutter. Selve sexen er en død sild, ingen indlevelse, helt fraværende, faktisk lå hun og så TV ( som var svinget ind over sengen), hvis ikke hun lå med lukkede øjne. Helt fraværende, om end hun startede med et hæderligt BJ.

Hele seancen minder om en anden billedskøn ungpige på Østerbro (har glemt hendes navn), hele fornøjelsen er at se hende nøgne og tænke tilbage på at man har haft styrepinden inde i sådan en model, men jeg kommer ikke tilbage igen til nogen af dem, det er sexen simpelthen for intetsigende til, men jeg fortryder heller ikke det ene besøg, dertil er eye-candy delen simpelthen for lækker ;) 

Stort plus er en super hyggelig og smagfuld indrettet studielejlighed, minder om en masse gode besøg på kollegieværelser i min spæde ungdom :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.