Hop til indhold

Kunde bliver truende

Featured Replies

Skrevet

Halløj alle i dejlige mennesker

Der går længere og længere imellen jeg vælger og gå med min annonce,, men det sker dog.

Størstedelen af de gæster jeg har er søde og respektfulde og vi har en gensidig god stund.

men det sker også at nogle mænd ikke lige får det de vil have og blive småfornærmet og det ender ud i en diskution om hvorfor jeg ikke lige kan facesitting f.eks jeg har gjort det klart i min annonce at det tilbyder jeg ikke.så vil de det ene og det andet, og det skaber sig en ubehagelig stemning,,men manden her gør det klart at han ikke vil forlade stedet før hans købte tid er gået, og derefter opstår der også diskution om han endnu ikke er kommet og han forventer at jeg giver ham en udløsning , før han vil gå.

hvad gør i andre der Arb for jer selv og ikke lige har en bagvagt, i et rum ved siden af.

jeg Arb ikke på klinik, da jeg i så fald skulle lægge alt jeg tjener i ren husleje 

Jeg har ofte kun 1 kunde om dagen

vh Gry

Skrevet

Hvis du føler dig truet ville jeg ringe til politiet med det samme. Hvis han bliver fysisk, ville jeg enten låse mig inde i et rum eller forlade stedet mens jeg ringede til politiet. Uanset hvad han måtte mene du skyldte ham, er det aldrig ok at blive truende og du skal skynde dig ud af situationen så godt du kan. 

Skrevet

nu kender jeg hverken dig eller din annonce/forretnings model men kunne det tænkes du tiltrækker uheldige typer hvis det er et generelt problem?

det kan selvfølgelig være idioter der er alle steder og som alle døjes med men det lyder lidt mærkeligt hvis det er et isoleret problem når du annoncerer

Skrevet

Selv hvis du i din annonce gør klart hvad du ikke tilbyder, kan man desværre ikke altid forvente det respekteres 

Men du er altid i din gode ret til at be dem gå hvis ikke det respekteres og evt ringe til politiet og så lad vær med at tage den kunde ind en anden gang 

Skrevet

Jeg ved godt det ikke er populært, men jeg ville sætte overvågning om. Det handler om dit helbred. 

Formålet er ikke at gemme overvågning (behøver ikke være video, men blot lyd). men hvis det sker. At kunne bruge det i en forhandling fra det andet rum og dele med politiet. Forudsætter at det er en cloud løsning.

Der skal kun 1 idiot til. 

Redigeret af TheLegend

Skrevet

Jeg har endnu ikke oplevet den slags gæst med mine 9 år i branchen:mellow:.. Kun en gang hvor en anden pige i saunaklubben gæsts taxachauffør var fucked up og mente han bestemte den skid.. Der ringede jeg bare efter politiet:ph34r:.. Ellers har jeg gudsketakoglov aldrig mødt nogen der ikke respekterede hvad jeg sagde i hvertfald anden gang jeg fortalte dem meget pædagogisk “nu siger jeg det lige en gang til for prins Knud og så slutter legen ellers hvis du herefter ikke forstår retningslinjerne - HVIS du ikke stopper med *indsæt selv uønsket adfærd* så er jeg nødt til at bede dig om at forlade lokalet” så jeg ved ikke hvad jeg skal råde dig til.. Måske være bedre til at læse de personer der prøver at booke tid så du ikke skal står i den situation.. Men jeg synes ikke engang jeg afviser folk i flæng.. 

Skrevet

Man ser det desværre ofte i anmeldelserne herinde at anmelderen har følt sig snydt og fået dårlig behandling. Desværre ikke sjældent at selvsamme anmeldere i både tonefald og ordvalg fremstår brovtende, fordringsfulde og helt igennem uempatiske. Der findes en betegnelse for den slags, som man kan slå op på psykologsider.

Normale reaktioner i forhold til voldsmænd er enten fryse og evt. please, stikke af, eller kæmpe hårdt imod. Alt for mange, især kvinder, har stået i den situation.

Blev du bange for ham, eller var han bare pisse irriterende?

Hvordan klarede du situationen?

Håber alt det bedste for dig.

Skrevet

Hvorfor fanden kan nogle kunder ikke opføre sig ordentligt.

Mand, kvinde og det der imellem skal opføre sig ordentligt og respektere vedkommende man besøger!

Det ødelægger det for os andre.

Respektere dem der tilbyder os noget godt, det skal være trygt for dem at modtage/besøge kunder.

Håber du er en stærk dame og klarer det psykisk.

Skrevet

Sådan noget gør mig bare pisse arrig! :huh:

Desværre så er den sidste idiot ikke født endnu - den slags røvhuller findes altså - som bliver seksuelt opstemt med sådan en opførsel og begynder at få ejerfornemmelser. 

Det er bestemt ikke i orden!

Nu har jeg ikke set din annonce, men spørgsmålet er om der er noget der kan optimeres her?
Hvis der er noget vi som sexkøbere kan bidrage med hvad annoncen angår, så sig endelig til.

Hvad kan man gøre ved det? Jeg ved det faktisk ikke - særligt ikke hvis økonomien spænder ben.

Jeg håber du er kommet godt igennem det og ikke lader dig gå på af det.
Det er sejt af dig at række ud! <3

Redigeret af Needy

Skrevet
ANMX skrev, 1 time siden:

Hvorfor fanden kan nogle kunder ikke opføre sig ordentligt.

Sådan er der bare ca. 5% af os som er. Både mænd og kvinder.

De tænker kun på én ting, og det er sig selv. De holder kun af sig selv. Det er altid de andres skyld. Og de vil gerne høres og hædres.

5%. Altså 1 ud af 20 personer er på den måde. Totalt øv for de resterende. En udmærket håndteringsstrategi overfor dem er, at lære dem, at det går dem selv skidt, når de opfører sig selvisk og uempatisk.

Så kom jeg lige til at tænke på om ikke der stadigvæk findes kuser i selvforsvar for kvinder?

Kunne det måske være en mulighed for flere af de selvstændige proffer derude?

Redigeret af Probator
Rettelse

Skrevet
  • Author
gøffe skrev, for 3 timer siden:

nu kender jeg hverken dig eller din annonce/forretnings model men kunne det tænkes du tiltrækker uheldige typer hvis det er et generelt problem?

det kan selvfølgelig være idioter der er alle steder og som alle døjes med men det lyder lidt mærkeligt hvis det er et isoleret problem når du annoncerer

Hvis du ligger mærke til det skriver jeg at størstedelen er søde og respektfulde.

det er meget få der er ubehagelige, man selvføldig bliver man røstet i situationen

Skrevet
  • Author
Gudinden med kæmpe patter skrev, for 3 timer siden:

Selv hvis du i din annonce gør klart hvad du ikke tilbyder, kan man desværre ikke altid forvente det respekteres 

Men du er altid i din gode ret til at be dem gå hvis ikke det respekteres og evt ringe til politiet og så lad vær med at tage den kunde ind en anden gang 

Jeg Beder altid en sådan kunde forlade stedet, men det er ikke altid det falder i god jord, nogen nægter og diskutere st de så ikke har fået det de har betalt for.

jeg har før kontaktet politiet og de var pænt ligeglade medmindre personen havde været fysisk voldelig ( manglende resurser hos politiet )

Skrevet
  • Author
TheLegend skrev, for 2 timer siden:

Jeg ved godt det ikke er populært, men jeg ville sætte overvågning om. Det handler om dit helbred. 

Formålet er ikke at gemme overvågning (behøver ikke være video, men blot lyd). men hvis det sker. At kunne bruge det i en forhandling fra det andet rum og dele med politiet. Forudsætter at det er en cloud løsning.

Der skal kun 1 idiot til. 

Jeg tror ikke det er lovligt og optage folk uden deres samtykke 

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Jeg har endnu ikke oplevet den slags gæst med mine 9 år i branchen:mellow:.. Kun en gang hvor en anden pige i saunaklubben gæsts taxachauffør var fucked up og mente han bestemte den skid.. Der ringede jeg bare efter politiet:ph34r:.. Ellers har jeg gudsketakoglov aldrig mødt nogen der ikke respekterede hvad jeg sagde i hvertfald anden gang jeg fortalte dem meget pædagogisk “nu siger jeg det lige en gang til for prins Knud og så slutter legen ellers hvis du herefter ikke forstår retningslinjerne - HVIS du ikke stopper med *indsæt selv uønsket adfærd* så er jeg nødt til at bede dig om at forlade lokalet” så jeg ved ikke hvad jeg skal råde dig til.. Måske være bedre til at læse de personer der prøver at booke tid så du ikke skal står i den situation.. Men jeg synes ikke engang jeg afviser folk i flæng.. 

Jeg prøver altid og læse folk an inden de får lov at komme på besøg 

mig som nævnt tidligere er det meget sjældent det sker, men det sker. Lad os sige det er 1 ud af 50

men det ændrer ikke på hvor ærgeligt det er, men det er nok bare risikoen ved dette 

Skrevet
  • Author
Probator skrev, for 1 time siden:

Man ser det desværre ofte i anmeldelserne herinde at anmelderen har følt sig snydt og fået dårlig behandling. Desværre ikke sjældent at selvsamme anmeldere i både tonefald og ordvalg fremstår brovtende, fordringsfulde og helt igennem uempatiske. Der findes en betegnelse for den slags, som man kan slå op på psykologsider.

Normale reaktioner i forhold til voldsmænd er enten fryse og evt. please, stikke af, eller kæmpe hårdt imod. Alt for mange, især kvinder, har stået i den situation.

Blev du bange for ham, eller var han bare pisse irriterende?

Hvordan klarede du situationen?

Håber alt det bedste for dig.

Tak for din tid til at svare på mit indlæg 

jeg var utryg i situtionen, men ikke bange, jeg har visse steder i lejligheden hvor gæsterne ikke skal gå hen ( mit fristed) 

jeg ønsker ikke en masse råben af hensyn til naboer.

jeg løste situationen ved at ham fik nogle penge tilbage, det fik ham til at gå.

jeg vil hellere undvære de penge end ballade.

men på den anden side skal det jo ikke være sådan at det rygtes at laver man lidt ballade her, så betaler man næsten ikke for en omgang 

Skrevet
gry skrev, for 1 time siden:

Jeg tror ikke det er lovligt og optage folk uden deres samtykke 

Du må faktisk gerne lave en lydoptagelse, uden at gøre opmærksom på det, hvis du selv deltager i samtalen.

Skrevet
  • Author
Julius skrev, for 19 minutter siden:

Du må faktisk gerne lave en lydoptagelse, uden at gøre opmærksom på det, hvis du selv deltager i samtalen.

Okay

det forsøgte jeg faktisk på engang hvor jeg skulle have synet en lejlighed, ham der stod for synet bliv stiktosset og sagde det var ulovligt.

Skrevet
gry skrev, for 2 timer siden:

Jeg Beder altid en sådan kunde forlade stedet, men det er ikke altid det falder i god jord, nogen nægter og diskutere st de så ikke har fået det de har betalt for.

jeg har før kontaktet politiet og de var pænt ligeglade medmindre personen havde været fysisk voldelig ( manglende resurser hos politiet )

Ahmen det er pisse træls med de kunder. Heldigvis få tal. Havde en mand der fik for hurtig udløsning. Blev sur på mig og ville have penge tilbage. Humoren er så, at han siden har booket mig i andet navn.  

Men man lærer.... jeg tager fx aldrig mere bookinger gennem mail 

Skrevet
  • Author
Gudinden med kæmpe patter skrev, for 21 timer siden:

Tro mig en sådan kunde vil altid blive noteret og er ikke velkommen mere 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.