Marco 71 Skrevet 20. Oktober, 2024 Jeg har netop været på en forlænget weekend i Berlin og tænkte jeg lige vil give jer en update. Til forskel for alle andre så besøgte jeg IKKE Artemis Monis Sex Kino die Alte Manier. Fantastisk sted hvis du er til liderlige MILF's. Her får du virkelig noget for pengene. Det er ikke "Model" typer, men til gengæld giver de top service. Besøgte stedet 2 gange og begge gange tog jeg 2 piger med til "kun" 90 Euro. Fås ikke bedre. Monis-Sexkino In alter Manier, 100% Old Shool Anni-porsche sexparty Kæmpe SCAM. Dont go there. Alt hvad de skriver på deres hjemmeside er løgn. De lokker med at der er masser af piger og ALT er inkl. Jeg kom der ved 16 tiden og der var kun 1 pige (lav og buttet) som ikke tiltalte mig. Jeg spurgte om der ikke kom flere. Svaret fra værtinden var: "jo jo de er på vej". Efter 90 min var der stadig ingen så jeg prøvede en omgang med hende der var der. Men kunne slet ikke komme fordi hun hele tiden sagde at ting kostede ekstra. Hun tillod kun missionær. Så jeg tabte motivationen. Udover mig var der 2 andre mænd i klubben og de hoppede heller ikke på hende. Efter 2 timer kom der en flot pige i klubben. Jeg blev SÅ glad.....lige indtil at hun fortalte at hun kun arbejder "privat" og ikke har noget med resten at gøre. Så udover den entre på 98 Euro man havde betalt så skulle man betale hende ekstra 100 euro for "privat room"!!!! Jeg blev tosset og gik min vej. Så hermed er advarslen sendt videre. Nudism Club + Sexparty BERLIN Kreuzberg Club-culture-houze En slags swingerklub med forskellige temaer. Denne aften var "Bi aften". Jeg havde ikke de store forventninger da jeg ankom som den første ved 19 tiden. Men 30 min senere væltede det ind med både mænd, kvinder og transer. Møde den flotteste shemale med store flotte bryster og vi lå hurtig i sengen. Flere mænd kom til og hun fik sig en ordentlig tur. Fed fed oplevelse. I andre rum kunne jeg se at et par var igang med 2 fyre hvor der blevet kneppet igennem i alle huller . Jeg havde ikke selv mere krudt tilbage så gik igen ved 21.30 og klubben var pænt fyldt op. CLUB CULTUR HOUZE – YOUR CLUB FOR SEX IN BERLIN Sexkino LSD (hjørnet af Kurfürstenstrasse) Der står gadepigerne lige udenfor men slet ikke noget for mig. Betalte 15 euro for at komme ind i kino, men det var virkelig en fuser. Der var 5-6 mænd så rendte rundt. Masser af små rum med 1:1 gloryholes og 1 stor biograf. Var ude igen efter 15 min. Det var hvad jeg lige nåede, så håber det kan bruges. 11 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 877 Skrevet 6. November, 2024 Marco skrev, den 20.10.2024 at 16:10: Jeg blev tosset og gik min vej. Så hermed er advarslen sendt videre. Der er desværre ikke noget der kan matche de gode dage hos erlebniswohnung på Karl Marx Strasse. Jeg må forbi Monis sex kino engang - det har jeg tilgode /B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AV1 62 Skrevet 10. December, 2024 ButterflyMan skrev, den 6.11.2024 at 23:01: Der er desværre ikke noget der kan matche de gode dage hos erlebniswohnung på Karl Marx Strasse. Jeg må forbi Monis sex kino engang - det har jeg tilgode /B Helt enig savner også Erlebniswohnung, fede tider. Ramte man nogle af top pigerne, var der virkelig gang i den Jeg skal til Berlin i morgen og havde Anni Porsche på radaren, men @Marco advarsel gør at jeg nok prøver retro Moni. Har været begge steder før Corona, Monis er specielt med for en herre i sluthalvtredserne, er det et skægt sted. A Porsche var ikke som beskrevet, men en lidt intetsigende sted med u engagerede piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
janDK 0 Skrevet 29. Januar Jeg har også været kort forbi Club Culture Houze sidste sommer, desværre var der lidt dødt den dag, men efter din gode historie, tror jeg at jeg giver klubben et forsøg mere til sommer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hingsten76 51 Skrevet 9. Marts (edited) @Marco møder man bare op hos Monis i Berlin? Er lidt nysgerrig og er netop nu i Berlin. PFT Redigeret 9. Marts af Hingsten76 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marco 71 Skrevet 9. Marts @Hingsten76Ja du møder bare op. Når du ankommer så få et overblik mht hvilke piger der er. Ellers bliver du bare “overfaldet” af den første der tager imod. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hingsten76 51 Skrevet 9. Marts Marco skrev, for 12 minutter siden: @Hingsten76Ja du møder bare op. Når du ankommer så få et overblik mht hvilke piger der er. Ellers bliver du bare “overfaldet” af den første der tager imod. Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg