Hop til indhold

Nadia i Aabenraa

Featured Replies

Skrevet

Ja, hun er ægte, og sød. Med store naturlige bryster  - atypisk for en thai..  Thaier skifter navne tit, og det giver forvirring. Hun har heddet  Sandy, Helen og Haleen. Jeg besøgte hende i Hjøllund/Hampen i juni og fik god sex. Så du kan roligt ta en tur til hende.  

Åhhh. Er lige blevet i tvivl om det er hendes kollega Tina der har været på Flensborgvej længe, men nu har skiftet navn??. Hende har jeg ikke besøgt, så der må andre brødre til at kommentere dette.

Redigeret af sejer

• 1 month later...
Skrevet
sejer skrev, den 10/20/2024 at 9:16 PM:

Yes, she is real, and sweet. With large natural breasts - atypical for a Thai.. Thais change names often, and it causes confusion. She has been called Sandy, Helen and Haleen. I visited her in Hjøllund/Hampen in June and had good sex. So you can safely take a trip to her.  

Ohhh. Have just started doubting whether it is her colleague Tina who has been on Flensborgvej for a long time, but has now changed her name??. I have not visited her, so other brothers must comment on this.

På hvilken adresse kan hun besøges?

Skrevet
sejer skrev, for 4 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/411925 

Hun hedder Sandy nu, og er for tiden i Nøresundby. Hun skriver hun har 40 E babser, det skal nok passe, der er nok at tage fat i.:P:mrgreen:. Og ægte babser...........

Hilsen Sejer

Jeg er faktisk nysgerrig efter adressen hvor hun var i abenrea. Som er tæt på mig. For jeg kan se der er en lignende pige der, men det er svært at lave en aftale :)

Skrevet
Connor87 skrev, for 3 timer siden:

Jeg er faktisk nysgerrig efter adressen hvor hun var i abenrea. Som er tæt på mig. For jeg kan se der er en lignende pige der, men det er svært at lave en aftale :)

Prøv eventuelt bare at køre forbi og se om der holder en bil i indkørslen, det er ret let at se oppe fra vejen. Hvis der ikke holder nogen, er hun sikkert fri :) 

Skrevet
Herbertus skrev, den 22.11.2024 at 17:11:

Prøv eventuelt bare at køre forbi og se om der holder en bil i indkørslen, det er ret let at se oppe fra vejen. Hvis der ikke holder nogen, er hun sikkert fri :) 

Jeg ville, hvis jeg vidste, hvilken adresse præcist i Åbenrå 

Skrevet
Connor87 skrev, for 11 timer siden:

Jeg ville, hvis jeg vidste, hvilken adresse præcist i Åbenrå 

Undskyld, jeg fik dig blandet sammen med en af de andre, som kendte adressen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.