Hop til indhold

Lisa fra Colombia

Featured Replies

Skrevet

Hun har været her før for et stykke tid siden, kan ikke huske om hun havde samme navn dog. 

Hun tilbyder ikke frenchkissing kan jeg fortælle dig, hvis det er vigtigt for dig, ellers havde jeg selv taget en for holdet sidst haha.:) Men virkede utrolig sød da jeg skrev med hende.

Redigeret af Crabman

Skrevet

Hejsa :)

Var forbi hende ca 1 uge tilbage. Hun holder til et velkendt sted i Ørestaden. Samme lejl som den Alicia arb fra. Lille værelse.

Hun er uden tvivl en flot pige men Jeg syntes hendes billeder trækker hende op ift in real. Hun er sød men har en professionel attitude hvis man kan sige det

sådan. Er lidt tilbageholdende med berøring til hende. Hun sutter helt fantastisk med god god teknik. Det blev på ingen måde GFE for mig og hun tilbyder heller ikke

blow uden. Hun er slank og petite men ikke så delikat som hendes billeder viser. En detalje som trækker ned for mit vedkommende er at hun ligesom Alicia ikke vil tage imod i høje hæle da det "larmer" med henvisning til naboer plus det for lille et værelse hvor man ikke kan udfolde sig 100%. Troede Jeg havde fundet en mulig "erstatning"  til i mine øjne topstjerne Hellen Aguillera, fra Brazil men hun kommer ikke i nærheden af Hellen.

Det selv ikke altid helt fair at sammenligne pigerne på den måde da de kan være lækre nok på hver deres måde men når man som Jeg går efter 5 stjerne oplevelser

så kommer man alligevel til at sammenligne. 

God søndag.

Skrevet
  • Author

Mange tak for meget brugbare input! Jeg kender også godt de andre damer, I nævner ;-). Hun kommer på måske-listen :)

Skrevet
Phillip911 skrev, for 49 minutter siden:

Jeg havde fundet en mulig "erstatning"  til i mine øjne topstjerne Hellen Aguillera, fra Brazil men hun kommer ikke i nærheden af Hellen.

Hellen var godt nok også i sin egen liga imo. Kan godt sætte mig ind i at sammenligne, men er for mig er det nu mere oplevelserne og ikke selve udseendet der bliver sammenlignet.

Hvis det nu er en med samme krop som Hellen, så kommer sweet jenny da tæt på imo. Hun er efter min mening den smukkeste GP i kbh.:D

Men tak for din beretning om Lisa.

Redigeret af Crabman

Skrevet
Crabman skrev, for 17 minutter siden:

Hellen var godt nok også i sin egen liga imo. Kan godt sætte mig ind i at sammenligne, men er for mig er det nu mere oplevelserne og ikke selve udseendet der bliver sammenlignet.

Hvis det nu er en med samme krop som Hellen, så kommer sweet jenny da tæt på imo. Hun er efter min mening den smukkeste GP i kbh.:D

Men tak for din beretning om Lisa.

Har kigget på sweet Jenny men ikke nået dertil endnu - er meget selektiv med mine besøg. Er Sweet Jennys service i nærheden af Hellens ?

Mht Lisa så var det også primært hendes service Jeg forsigtigt ville mene ikke var helt i top - desværre. I sidste ende handler det også om kemi men

vores kemi var helt fin og Jeg er 100% gentleman overfor alle piger og får altid ros for mit udseende og væremåde. Jeg kommer langt med de

piger Jeg vælger at besøge, men Lisa var den der ikke helt. 

Redigeret af Phillip911

Skrevet
Phillip911 skrev, for 21 minutter siden:

Har kigget på sweet Jenny men ikke nået dertil endnu - er meget selektiv med mine besøg. Er Sweet Jennys service i nærheden af Hellens ?

Det er jeg også selv, så forstår udmærket godt hvad du mener. Det er den ikke nej. Du kan læse mine anmeldelser af hende selv og få et bedre indtryk. Den eneste der har overgået Hellen, for mit vedkommende er Alicia.

Redigeret af Crabman

Skrevet
Crabman skrev, for 5 minutter siden:

Det er jeg også selv, så forstår udmærket godt hvad du mener. Det er den ikke nej. Du kan læse mine anmeldelser af hende selv og få et bedre indtryk. Den eneste der har overgået Hellen, for mit vedkommende er Alicia.

ok super tak :) Ja Alicia er også en stjerne i mine øjne ....

Skrevet
  • Author

Jeg har fortrudt begge gange, jeg har besøgt Sweet Jenny, hvis det er hende den blonde i Ørestad. Slet ikke GFE, i hvert fald ikke overfor mig. 

Skrevet
Qwas skrev, for 2 timer siden:

Jeg har fortrudt begge gange, jeg har besøgt Sweet Jenny, hvis det er hende den blonde i Ørestad. Slet ikke GFE, i hvert fald ikke overfor mig. 

Det er hende ja. Forstår godt hvad du mener. Men det har været okay GFE for mit vedkommende, dog på ingen måde ligsom Alicia eller Hellen, men godkendt. Andet besøg hos hende fornylig var bedre helt sikkert.

Det der tæller op for mig ved hende, er jeg absolut synes hun er den lækreste GP. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.