Hop til indhold

Recommended Posts

Kære alle brugere,

jeg har gennem meget lang tid været passiv bruger af dette site, og læst anmeldelser og efterlysninger, i min søgen på endnu en sød thaipige og endnu en god massageoplevelse. Det har kostet mange penge, og jeg er blevet mange gode og dårlige erfaringer rigere.

Jeg vil betragte mig selv som forholdsvis erfaren udi thaimassage, da jeg har frekventeret en stor del i både Thailand og herhjemme, gennem de sidste snart 20 år - uden at jeg vil betegne mig selv som gammel :???: , men bevares over 40 :mrgreen: . Jeg er begejstret for "konceptet" - muligheden for en rigtig god kropsmassage, kombineret med - nogen gange hvis lyst og kemi stemmer - lidt mere.

Jeg har, som mange andre herinde sikkert har det, mine få favoritsteder hvor jeg ved at det hele går op i en højere enhed, men søger samtidigt det nye, spændende og ikke udforskede. Desværre ofte med dårlige oplevelser.

Så jeg tænkte at hvis jeg kan dele lidt ud, eller i hvert fald supplere med mine oplevelser, vil andre måske dele deres med mig....

Men nu starter jeg ud under anmeldelser, så jeg må hellere komme med en sådan.

Efter at have læst en anmeldelse herinde tænkte jeg at jeg ville aflægge Relax Time i Adelgade et besøg. Indehaveren Mae var anmeldt og det lød godt, og billedet på hjemmesiden så fint ud. Jeg ringede og sikrede mig at hun var på job og havde tid.

Vel ankommet blev døren åbnet af Mae, og jeg er sikker på at jeg havde set hende før. Efter massagen blev vi enige om at genkendelsen var gensidig, men ikke helt om hvorfra....men pyt nu med det.

Massagen var middel efter min smag. Lidt for blød, men til gengæld synes jeg om at der ikke var meget snak, da jeg ikke er den snakkesagelige type. Musikken var tilpas afdæmpet, lokalet var varmt og hverken for lyst eller for mørkt. Jeg sagde ja tak til tilbuddet om, at hun skulle tage tøjet af - motiveret af hendes brystanmeldelse i et andet indlæg. Hun er slank, og brysterne var naturlige og ok, men ikke de bedste jeg har oplevet (min smag er mere Mint som har været  i Sølvgade, Cake som har været både i Vester Voldgade, 505 og Scandinavian Wellnes eller Jip fra Hvidovrevej).... Men det er jo heldigvis en smagssag. 

Samlet set var det en god oplevelse som blev sluttet af med et ok HJ. Mae er køn og smilende. Stedet er rent. Jeg kommer sikkert igen for at besøge en ny pige som skulle være på vej.

ps. kommer en del i Århus, så hvis nogen ligger inde med et godt tip er jeg meget modtagelig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har lige været forbi Relax  Time og fået massage af Mae (eller hvordan det skrives), sød og meget venlig pige der yder sit bedste, det er længe siden jeg har fået så grundig og god massage..nok mest af jeg har været på det mere skummel steder før.. :) Men her gennemgik hun hele kroppen med en dejlig hård og mærkbar massage...bestilte en time og fik  ca. 70 min. + efterservice af en nøgen Mae..dejlig  krop og en villig våd mis. Kan kun anbefales.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mae er hende på billede 3, der står foroverbøjet...  pigen på de sidste billede kom da jeg skulle til at gå og var også meget venlig og sagde pænt tak for i dag og forsat god weekend...så alt i alt en super service.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har vist arbejdet hos sawadee 505 i en del tid, sammen med nancy, nina osv. under tidligere ejer der. Og så har hun vist også arbejdet andet sted med nancy.

Kan ikke lige huske hvad hendes navn er desværre :/

Del dette indlæg

Link til indlæg

var forbi relax for en måned siden og havde besluttet mig for en time med Mae på grund af omtalen her på siden. Havde ikke ringet i forvejden og var heldig at hun var fri. Man bliver bedt om at tage skoene af ude i receptionen og får et par siv sutter på istedet. blev ført ind til højre for enden af en gang og der viste der sig at være et rimelig stort værelse med en himmelseng. det var pænt pg meget rent. Jeg roste Mae for værelset og hun sagde at det var noget hun gjorde meget ud af. jeg blev spurgt om jeg ville have noget at drikke og fik en flaske kildevand. ikke prøvet før andre steder da men normalt får et glas postevand. nå men nok med det. smed kludene og spurgte til en gang aroma. Mae sagde det ville koste 550 kr med afslutning. hun var iklædt en stram t-shirts og tights og er en lille slank dame lige som jeg kan lide det. så jeg spurgte efter en b2b hviket hun sagde ville være 900kr. det valgte jeg og skulle senere vise sig at være den rigtige beslutning. hun klædte sig af og ud kom et par rigtig søde små naturlige bryster og en helt nybarberet mis. super. hun begyndte med en almindelig ryg massage. den var ok men ikke det bedste jeg har prøvet. mere tantrisk end engentlig massage så hvis man virkelig har brug for at få musklerne og mioserne ordnet så er hun nok ikke svaret. mens jeg lå på maven kunne jeg pludselig mærke hendes bryster på min ene ankel. der var kommet godt med olie på hele bag kroppen og hun begyndte nu at gnide sig langsomt op ad mit høre ben. da hun nåede til ballerne blev der ekstra atention på hvorefter hun kørte videre helt op til hovedet. derefter ned igen og starte på vnestre ankel. må sige det var meget ophidsende og Mae begyndte at stønne lidt da hun også begyndte at bruge underlivet op og ned af mig. så var det tid at vende sig om og hun kom gående op i hovedenden for derefter at glide ned over mig således at vi kom til at ligge i en 69'er men med hendes mis måske en 20 cm fra mit ansigt. så begyndte hun ellers at køre sin overkrop og bryster overalt omkring mit nu lystige et tal. det blev til en rigtig god olie spansk som trods hendes små bryster var mulighed ved at jeg hjalp hende med at holde dem på plads omkring mit lem. hendes mis og bagerest hul var jo til fuld skue og jeg kunne ikke lade være med at køre et par fingre op og ned i hendes revne som var drivende våd. det kunne hun rigtig kodt lide. lidt massage af hendes bagereste hul blev det også til og hun gjorde gengæld i den anden ende. så gled hun lige pludelig længere ned mod min fodende og begyndte at gnide missen og og ned af mit skaft. det var enormt liderligt men i og med at jeg normalt ikke går hele vejen til thai massage så bad jeg hende om at gøre mig færdig med hånden hvilket jeg må sige var et af de bedste hj jeg har fået. jeg sprøjtede op på hendes små bryster og ramte også hagen men det var hun ikke rørt af og tørrede det først af da jeg selv var blevet gjort ren. må sige at masage kunne have været bedre men b2b var noget af det bedste jeg har prøvet i DK og Mae er ifølge mig lige som en thai skal være. bestemt anbefalelsesværdig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er lidt nysgerrig , betalte du 900 kr for det hele eller kostede håndtrollen ekstra ?

jeg betalte 900kr for det hele.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej alle (Harley)

Jeg har været inde og kigge på deres hjemmeside men kan ikke se nogle b2b massage ej heller noget til 900kr er det noget specielt man selv skal spørge efter eller er det npget de tilbyder udover deres menu og hvor lang tid tog det for de har tider på både 30-60 og 90 min. Takker for svar

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var forbi i denne uge, da jeg ville tjekke det ud og have en lille seance med Mae. Jeg ringede før og fik at vide at Mae ikke var der, men der var 2 andre piger, så jeg kunne bare kigge fordi. Jeg tog chancen og fik en udemærket massage af en lidt ældre kvinde fra Sverige. Hun var meget sød og det hele blev afsluttet med et HJ hvor hun selv trak bukser og trusser ned, så der kunne leges lidt.

Hun sagde at næste gang skulle jeg have b2b og da jeg spurgte om prisen sagde hun 900 for en time. Om det inkluderer afslutning ved jeg ikke, men det vil jeg næsten tro. Jeg betalte selv 700 kr for min omgang, så det var yderst rimeligt.

Mae er i øvrigt blevet opereret i maven, så hun kan ikke arbejde den næste måneds tid fortalte kvinden der gav mig massage. Mae tager hjem på ferie i Thailand og kommet tilbage når hun er klar til kamp igen.

Jeg fik et udemærket indtryk af stedet, men jeg vil helt klart vente på at Mae er klar igen før jeg kommer tilbage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mae er der indtil på fredag,

Var derinde igår. Hun kan dog kun give en blød massage(tantra) indtil hun kommer tilbage fra thailand sagde hun.

Har fået b2b af hende nogle gange, og pris for 1 time uden noget er 900. Men uden tvivl det værd

Redigeret af Kesor

Del dette indlæg

Link til indlæg

som svar til jhdk så kan jeg kun sige at min oplevelse som beskrevet tidligere er ganske ægte. hvorfor skulle jeg eller nogen herinde komme med udlæg som ikke er relevante? hvem skulle vi snyde...os selv? Tilbage til Mae - håber bestemt hun kommer tilbage i kampklar tilstand. hun kunne ikke massere særlig kraftigt - måske på grund af hendes problemer med maven som Mike bekrev men hendes btb var helt fantastisk. og til jan59 - du skal bare spørge og så er jeg sikker på du ikke bliver skuffet. Mvh Harley.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jhdk - det må du jo selv om.(kun dig der mister noget).

Så beholder vi andre bare denne skønhed for os selv og nyder hende og hendes dejlige massage ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

så mae tilbage igen, kom vist tilbage igår. var hende og få en dejlig massage tidligere idag. Hun har ikke glemt hvordan det skal gøres.

Så også der var en anden ny pige jeg ikke lige har set der inde før. Kan måske være hende der er på deres sidste billed, men vil sige hun ser bedre ud i virkeligheden. Nogle der har prøvet hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej alle

Har i dag besøgt Relax Time og var under behandling af Anna den mindste af pigerne dernede, bestilte en gang b2b 1 time pigen var såmen sød nok men det kom aldrig op at klikke og afslutningen var et blødt (meget blødt) bj som man overhoved ikke kunne mærke/føle

Om jeg kommer igen........måske men det bliver i hvert fald med en anden masøe

Vinlig hilsen

Jan59

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...