Hop til indhold

Recommended Posts

Anmeldelse af ThaiLady Odense - 304703

I den forgangne weekend besluttede jeg mig for at forkæle mig selv efter en hektisk uge og besøgte denne diskrete thai klinik. Beliggenheden præsenterer en noget diskret baggård, der dog kan virke en smule suspekt i de sene nattetimer eller når mørket falder på.

Ved ankomsten blev jeg mødt af en ung kvinde og en noget ældre dame. Den unge pige var klart mere tiltalende, selvom hun ikke helt levede op til billedets retouchering; hun besad stadig en vis skønhed, hvilket var behagelig. Indenfor mindede atmosfæren mig om en eksklusiv rodebutik, selvom jeg blev lukket ind gennem baggården og ikke hovedindgangen. 

Kommunikationen var præget af et gebrokkent engelsk, men dette påvirkede ikke den varme og imødekommende stemning, som pigerne udstrålede. Med kun en stue/køkken og to behandlingsrum var det en intim oplevelse. Efter en kort, men charmerende snak på cirka ti minutter, gik jeg i gang med den unge af pigerne (hende i annoncen). Servicen levede op til mine forventninger, og den unge pige udførte sin opgave med en bemærkelsesværdig finesse. Jeg havde bestilt en halv time, og der var ingen hastværk fra hendes side, hvilket gjorde oplevelsen særdeles behagelig.

Efter fornøjelserne var der fortsat ingen stress; jeg blev endda tilbudt at blive og spise sammen med dem, hvilket vidner om en ekstraordinær service. En cola og vand blev venligt serveret, og det var virkelig et højdepunkt for mig.

Dog vil jeg bemærke, at der manglede et mere frækt lingeri, hvilket jeg ser som en halv stor skuffelse. Men alt i alt var det en fornøjelig oplevelse, som jeg bestemt overvejer at gentage—selvom det til tider kan være lidt besværligt at komme i kontakt med dem. Et besøg værd for dem, der sætter pris på subtile fornøjelser!

Udsende: 6/10
Venlighed: 8/10
Beliggenhed: 5/10
Aftalemæssigt: 3,5/10
Frækhed: 5/10
Kompetence: 7,5/10
Kommunikation: 4/10
Atmosfære: 7/10

Gennemsnit: 5,5/10

"Alt over 5 er en postiv oplevelse vil jeg vurdere, men det jo min måde vurdere tingende på"

"En smule mere forførende undertøj kunne have løftet oplevelsen."

https://annoncelight.dk/showad/304703

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja men det med næsten 100% sikkerhed ikke kvinden som trådstarter omtaler. Den tråd er startet 20. okt. og hende her er kommet til noget senere. de bruger samme annonce og ændre blot tekst og billeder. Irriterende....og hvorfor ved jeg ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...