Hop til indhold

Vanessa i Engesvang/Valhalla

Featured Replies

Skrevet

Vanessa

Var forbi Vanessa i eftermiddags. Har set hendes annonce mange gange gennem tiden men i dag stod sol, måne, kalender og økonomi som de skulle. 

Fin at skrive med og der var ingen sprog vanskeligheder. Flydende engelsk både på skrift og i tale. Bekræfter aftalen 10 minutter før ankomst. Bliver fulgt ind af Vanessa. 

Alt for mange gange har man læst (og prøvet) at man var i tvivl om om pigen var den samme som på billederne, eller om billederne var 10-15 år/kilo gamle. Her var ingenting at være i tvivl om. Dog lidt pænere og mere naturlig end på billederne. Men det er 100% pigen fra billederne.

Vanessa er virkelig skøn at være sammen med. Et sødt ansigt og en rigtig flot krop. Dejlig røv og nogle skønne faste bryster. De er ikke så store men de passer perfekt til hende. Hun er heller ikke så høj og proportionelt er det helt som det skal være. Jeg komplimentere de hende hvertfald for at have undladt fristelsen for at ligge sig under kniven og få silikone i. For det ville simpelthen være en skam.

45 minutter fløj afsted og i sengen er hun lige så skøn som hun er pæn. Super frække øjne og hun er ikke bange for øjenkontakt.

Alt i alt en hammer god oplevelse. Virkelig sød, flot og petit pige. Der får mine varmeste anbefalinger.

/GL

Skrevet
Graylord skrev, for 8 timer siden:

Vanessa

Var forbi Vanessa i eftermiddags. Har set hendes annonce mange gange gennem tiden men i dag stod sol, måne, kalender og økonomi som de skulle. 

Fin at skrive med og der var ingen sprog vanskeligheder. Flydende engelsk både på skrift og i tale. Bekræfter aftalen 10 minutter før ankomst. Bliver fulgt ind af Vanessa. 

Alt for mange gange har man læst (og prøvet) at man var i tvivl om om pigen var den samme som på billederne, eller om billederne var 10-15 år/kilo gamle. Her var ingenting at være i tvivl om. Dog lidt pænere og mere naturlig end på billederne. Men det er 100% pigen fra billederne.

Vanessa er virkelig skøn at være sammen med. Et sødt ansigt og en rigtig flot krop. Dejlig røv og nogle skønne faste bryster. De er ikke så store men de passer perfekt til hende. Hun er heller ikke så høj og proportionelt er det helt som det skal være. Jeg komplimentere de hende hvertfald for at have undladt fristelsen for at ligge sig under kniven og få silikone i. For det ville simpelthen være en skam.

45 minutter fløj afsted og i sengen er hun lige så skøn som hun er pæn. Super frække øjne og hun er ikke bange for øjenkontakt.

Alt i alt en hammer god oplevelse. Virkelig sød, flot og petit pige. Der får mine varmeste anbefalinger.

/GL

Jeg kan også rigtig godt lide Vanessa.

Nu har sol måne kalender osv ikke stået rigtig for mig i meget lang tid. Men glæder mig virkeligt rigtig meget over din anmeldelses.

For hvis nogen  fortjenner god omtale er det sådan en sød pige som Vanessa. Bliver glad på hendes vegne hver gang. 

Vil give dig ret i alt hvad du skriver Vanessa er en sød pige,  Med de klareste blå øjne som kan sende en helt i drømmeland. 

Vanessa er også en rigtig flot lille pige. The one and only Vanessa.

Skrevet

Hende har jeg besøgt nogle gange samme sted, for nogle år siden.  Husker hende som en super sød pige. og hende man ser på de billeder. 

Skrevet

Kan tilslutte mig ovenstående - sød pige med de flotteste øjne. Ikke en tiger i sengen, men god GFE.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.