Hop til indhold

Sprøjte tøs

Featured Replies

Skrevet

God aften.

Kan i anbefale en fræk tøs, som virkelig kan sprøjte? Eneste krav er dansk ;)

Har prøvet Vica på PG, som var helt fantastisk!

Skrevet

Der er hende her som meget rammende går under navnet sprøjte tøsen.

https://annoncelight.dk/showad/410813

Jeg har mødt hende et par gange. Begge har været udemærkede oplevelser. Hun passer fint med billederne. 

Der ligger et par skriv herinde med delte meninger. Jeg kan af gode grunde kun tale for mig selv. Og her er det overvejende positivt at melde.

Redigeret af tugwell

Skrevet

Det er et stykke tid siden jeg har set en aktiv annonce fra @SEXY JASMIN HERLEV. De gange jeg har besøgt hende har det været noget nær en halv liter jeg har fået.

Hende jeg varmest kan anbefale på absolut alle parametre - også sprøjt - Er @SweetKisses som har sin helt egen unikke måde at levere på, hvor du skal lade hende være øverst i cowgirl. Så skal du bare se løjer.

https://annoncelight.dk/showad/375793

Generelt finder du dejlige danske piger hos Valbypigerne, og flere af pigerne du kan besøge der kan godt give et sprøjt fra sig.

Skrevet
MonsterMan12 skrev, den 19.10.2024 at 22:55:

Har prøvet Vica på PG, som var helt fantastisk!

Lauersen skrev, den 20.10.2024 at 00:10:

Er @SweetKisses som har sin helt egen unikke måde at levere på, hvor du skal lade hende være øverst i cowgirl. Så skal du bare se løjer.

Sjovt at du nævner Vica Velvet på PG og Lauersen nævner Sweetkisses, har nu i år deltaget i et Gang Bang med dem begge to med Sweet i Januar til Sexy Event Club event og med Vica til et Pussy Party i Pussy Galores og i begge tilfælde har jeg oplevet nogen næsten glide i deres safter på gulvet fordi de sprøjter så intenst når de har det sjovt. :lol: 

Skrevet

Lige præcis Vica og @SweetKisses leverer begge det efterspurgte. Vica beskriver sig selv så våd at en svømmehal er misundelig og min egen erfaring er at den er god nok - Julie beskriver det ikke på samme måde, men jeg vil nok sammenligne det med Niagara Falls:ph34r: - De piger kan virkelig noget, magen til lækker samt intenst sex skal man lede længe efter. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.