Hop til indhold

Sandy i Fredericia

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/404503

Har i dag besøgt Sandy. Hun ser pissegodt ud på billederne så jeg var spændt på om det nu også var virkeligheden. Jeg blev ikke skuffet lille nips med dejlige naturlige bryster. Skønt smil og en god energi.

Vi startede med massage. Og jeg lyver ikke, hun giver den bedste hårde massage som jeg har fået. Har iskias problemer behøvede ikke fortælle hen det, hun fandt selv ud af det. Var virkelig en god massage. 
Så kom det sædvanlige - vend om. Fra det tidspunkt var hun fokuseret om min penis. 
Vild godt blowjob kombineret med hånden. Og sammen med en 69’er uha det var godt. Plejer selv at tage over for at komme. Men det var ikke nødvendigt. Kunne godt mærke hun er pro til det. 
Og hvor var det dejligt jeg er helt høj efter det. Hun behøvede ikke spørge, som de plejer er du lykkelig nu.  Hun kunne se det på mig. 
Turen hjem var med høj musik og sang. 
Kommer jeg igen absolut. Måske vi når at sexe så. :D

Skrevet

Har også været en tur forbi Sandy. Hun er virkelig lille og petit, bløde naturlige bryster som hænger lidt, men en superlækker krop, hvis man er til petitte piger.

nok den hårdeste massage jeg har fået på adr. men rigtig god, dog ville jeg gerne have haft lidt mere tid til sex, og lidt mindre massage, men så kunne jeg jo have åbnet munden og sagt det.

rigtig godt blow og god sex i lidt forskellige stillinger, med masser af tungekys, så absolut mere end godkendt. Hun er ikke en pige som er til bløde berøringer eller oral, hun sagde da vi var færdige, at hun bedre kan lide når man er lidt mere hård, altså krammer hendes bryster istedet for at nusse brystvorter, og at man tager fat i hendes arme istedet for bløde berøringer, oral hvor man næsten spiser pussy, istedet for blød tungeleg. Læs det nu ikke som om hun kan lide voldlige mænd, det er slet ikke sådan ment.

eneste minus var at jeg syntes hun brugte hånden lige flittigt nok, jeg måtte flytte den flere gange, så hun ikke fik mig til at komme på den måde,

besøger jeg hende igen, ja for fanden og næste gang ved jeg at jeg ikke skal pusse nusse, men give den gas.

• 3 weeks later...
Skrevet
  • Author

Var forbi Maya forleden dag. Og hilste på Sandy samme sted. 

At se Sandy igen satte noget igang hos mig. Jeg måtte have en ny tid ved Sandy. Og det blev så i dag. Hun var en rigtig god oplevelse og igen i dag. 
Fik et lille kys til at starte med. Fik afregnet. 
og så kom det sædvanlige spørgsmål. Om jeg skulle have massage. Og vi delte tiden op først massage som hun er god til, stærke fingre, og så det sjove. 
Hun gav igen et virkelig godt blowjob skiftevis med håndjob. Det var meningen vi skulle sexe.  Men jeg kunne ikke holde mig. Kom alt for “tidligt”

Hun ved lige hvordan hun skal håndtere en. 
Nyd hende, der findes ikke mange som hende. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.