Hop til indhold

Et fantastisk besøg med den smukke Mia på 20 år

Featured Replies

Skrevet

https://nympho.dk/n20457/7033/sweet-baby-girl#profile-offers

Jeg havde gået længe rundt om den varme gryde med Mia, havde skrevet med hende mange gange og var vild med det jeg på billederne - et snert af uskyldigheden selv, men samtidig fræk og sensuel. 

Jeg tog endelig skridtet og bookede en tid med hende ude ved DR byen på Amager. 

Jeg havde bestilt en halv time, hvor blow uden gummi og come on body samt sex indgik i de 1.100 kr jeg skulle give for det. 

Jeg må indrømme, at jeg var eder spændt, da jeg over flere dage havde kommunikeret med hende på WhatApp og hvade også lavet andre aftaler end Mia, da hun ikke reagerede med det samme man skrev. Bevars, hun kunne jo arbejde og ikke være i stand til at svare - men når jeg skal, så skal jeg sgu - og det skal være nu. Så derfor gik jeg på “kompromis” med andre tøser der svarede hurtigt på mit liderlige kald. 

Men idag, svarede Mia, og hold da kæft en tøs. 

Hun er nøjagtig som på billederne, hun talte ikke et brik engelsk, skønt den jeg skrev med var flydende i engelsk, men den årsag kommer længere nede. 

Jeg sad i min bil kl 9.45 og havde sendt Mia en besked om hun kunne ses den dag - forbavsende svarede hun prompte, hvor vi lavede en aftale kl 11.00 hos hende. Jeg kørte spændt mod Amager med en masse tanker om hvordan hun måtte være - og det at man kunne kommunikere med hende på engelsk var jo perfekt - for hende jeg skrev med svarede prompte på perfekt engelsk. 

Jeg blev guidet ud til et lejlighed hotel kompleks, nabo til DR byen. Jeg skulle sidde nede i bunden og vente på hun kom og hentede mig. Det var en smule grænseoverskridende da der var masser af mennesker som boede på hotellet, som tog elevatoren op og ned - men jeg beholdte mit “coolness” og ventede på hun på. 

Pludselig stod der en ung dame og kiggede på mig og jeg hilste, hun hilste og vi tog en elevator op på 4 sal. Hun var både høflig og velformuleret på engelsk - så vi små sludrede mod værelset. 

På værelset afregnede jeg med hende og kunne se hun ikke rigtig var den samme person jeg havde det på billedene, men jeg slog det bare hen og spurgte om jeg skulle tage et bad - det kunne jeg, så jeg hoppede ud og badede mig godt og grundigt fra top til tå. 

Da jeg kom ud, opdagede jeg at hun stadig havde tøj på, så jeg stod nøgen og lidt undrende. Hun beklagede og forklarede, at jeg ikke skulle være sammen med hende, men at hende jeg slulle være sammen med, ville stå klar nede i bunden, hvor jeg allerede havde ventet. Jeg tænkte, at det var helt sikkert en eller anden måde at sikre sig de mænd som kommer op er reelle, hvor hende her måtte være en form for “bodyguard”. 

Jeg fik pænt hurtigt tøj på, ud af døren og ned i bunden - og her stod hun så, Mia. Hun var nøjagtig som på billedene - hun talte dog intet engelsk, så det var med fægte lidt med armene og google translate, nu op på 2 sal og til hendes værelse. 

Jeg blev igen om at tage et bad, jeg forsøgte at fortælle jeg allerede havde været det på 4, men hun forstod det ikke, så jeg tog da med glæde endnu et bad. 

Da jeg kom ud, stod hun som den undertøjs model hun burde være - hun havde en rød - kan ikke huske hvad det hedder - ting på. Hun kiggede mig dybt ind i øjnene og guidede mig op - for sengen lå oppe i værelset - til den store dobbeltseng. Hun fulgte med og da vi begge lå i sengen kom hun over imod mig, jeg trak den røde ting ned så hendes små fine bryster kom frem. Jeg begyndte instinkt at slikke og kysse dem - hun begyndte at stønne let. Hun kravlede ned mod min allerede meget stive pik og tog den i munden uden gummi. Hun begyndte at slikke den som hun aldrig havde gjort andet i hendes unge liv. Hun legede med pikhovedet med sin tunge og skriftevis slikke op og ned af skaffet. 

Efter et stykke tid indikerede jeg om jeg måtte slikke hende, hvilket jeg måtte, så hun lagde sig pænt ned på ryggen og spredte sine ben, hvor den mest fantastiske ungpige glatbarberede fisse kom til din ret. Jeg begyndte langsom at slikke rundt om fissen og bevægede mig mod hendes lille klit. Da jeg ramte klitten kan det et sæt i hende, og denne gang kunne jeg ren faktisk mærke hun nød det - for hun blev kam våd - det ligefrem løb ud af hende. Jeg fik hende til at komme, som måske nok kom som en overraskelse for hende. 

Hun sundede sig lidt ig rejste sig om og tog resolut min pik i munden igen og begyndte at sutte den. Jeg var simpelthen så liderlig for hun var bare så lækker, at jeg ikke kunne holde mig, skønt jeg rigtig gerne også vil kneppe hende, men hun suttede så godt min pik - og hun kunne mærke jeg var helt oppe, hvor der ingen vej var tilbage, så hun åbnede munden og tog tungen frem og spillede min pik til jeg kom i hendes mund. 

Jeg var helt overrasket over mig selv, for jeg har aldrig rigtig haft problemer med at holde mig og kan længe - men idag, lod jeg hende bestemme hvornår jeg skulle komme - og det var virkelig en god orgasme. 

Efter min overraskelse var faldet, fik jeg rejst mig op og tørret pikken ren med en vådserviet som hun venligt gav mig. Hun kiggede på mig og studerede mig med hendes frække øjne - hun var nærværende. 

Jeg fik tøj på, krammet og kysset hende farvel samt lige kysset hendes små lækre bryster endnu engang og fik fundet døren, ned til elevatoren og ned til min bil som jeg nu sidder og skriver denne anmeldelse- for den fortjener hun. 

Skal jeg komme med én negativ ting, så stoppede hun med at spille min pik midt i min orgasme og kunne godt havde suttet lidt længere - men det tænker jeg, at jeg får kommunikeret til hende der kan engelsk næste gang - for der kommer helt sikkert en næste gang - for jeg skal mærke hendes fantastiske fisse om min pik også. 

Redigeret af Mrxxxscor

Skrevet

Tak for en god anmeldelsen. 

Til din information, er det aldrig pigerne selv man skriver med fra den gruppe. Har selv været på det hotel nogle gange, men det første gang jeg har hørt nogen ikke blev hentet af selve pigen først, spøjst.:lol: Og ja, det er lidt akavet at vente foran de elevatorer. Det er ikke for den generte person i hvertfald.

Redigeret af Crabman

Skrevet

Enig med Crabman har også været på det hotel en håndfuld gange. Har lige besøgt Rahel der (Hende den 19 årige fra nympho). Bliver altid hentet af pigen, så mærkeligt du blev hentet af en anden. De lever dog altid op til billederne og leverer god service;). Sjældent man støder ind i andre ved elevatoren synes jeg men er også ligeglad for de er bare intetanende turister

Tror faktisk mere de kom til bytte rundt og at de troede det var den anden pige du skulle besøge. Da du var i bad første gang  fandt de måske ud af det og derfor du blev sendt ned igen for at møde den anden pige + endnu engang bedt om at tage et bad. 

Redigeret af peterfils

Skrevet
peterfils skrev, for 13 minutter siden:

Tror faktisk mere de kom til bytte rundt og at de troede det var den anden pige du skulle besøge. Da du var i bad første gang  fandt de måske ud af det og derfor du blev sendt ned igen for at møde den anden pige + endnu engang bedt om at tage et bad. 

Det lyder som en rigtig fornuftig teori haha. :lol:

Skrevet

Jeg har også stået og gloet i lobbyen sammen med en anden mand i 20 min. og kørt op på værelset med den forkerte pige, for derefter at køre ned og vente igen og så køre op igen med den rigtige:huh:

Skrevet
peterfils skrev, for 4 timer siden:

Enig med Crabman har også været på det hotel en håndfuld gange. Har lige besøgt Rahel der (Hende den 19 årige fra nympho).

Har du lavet en anmeldelse, hun ser rigtigt lækker ud, mere om hun lever op til billeder og om oplevelsen er på højde med billederne?

Skrevet
PoulPik skrev, for 28 minutter siden:

Har du lavet en anmeldelse, hun ser rigtigt lækker ud, mere om hun lever op til billeder og om oplevelsen er på højde med billederne?

Ift. Til Rahel så ligner hun sine billeder og er både sød og virkelig god til engelsk. Hun gør også noget ud af sig selv før mødet. Hun er ny i gamet, men giver god service og vil gerne gøre dig tilfreds. Hun virkede til også at nyde det og hun var naturlig våd (ingen brug af creme). Dog er hun ikke super glad for blow uden (men gør det).

Jeg havde en fin oplevelse og kunne godt finde på at besøge hende igen. Om hun er 19 eller 20-22 kan jeg ikke regne ud, men ung er hun. 

Redigeret af peterfils

Skrevet
peterfils skrev, for 13 minutter siden:

Ift. Til Rahel så ligner hun sine billeder og er både sød og virkelig god til engelsk. Hun gør også noget ud af sig selv før mødet. Hun er ny i gamet, men giver god service og vil gerne gøre dig tilfreds. Hun virkede til også at nyde det og hun var naturlig våd (ingen brug af creme). Dog er hun ikke super glad for blow uden (men gør det).

Jeg havde en fin oplevelse og kunne godt finde på at besøge hende igen. Om hun er 19 eller 20-22 kan jeg ikke regne ud, men ung er hun. 

Lyder som en pige, der kunne få travlt

Hendes bryster ser jo guddommelige ud, og hun beskriver dem som ægte ( ikke at jeg er imod silicone)

Redigeret af PoulPik

Skrevet
PoulPik skrev, for 3 minutter siden:

Hendes bryster ser jo guddommelige ud, og hun beskriver dem som ægte ( ikke at jeg er imod silicone)

100% silikone.:P

Skrevet
PoulPik skrev, for 10 minutter siden:

Var også derfor jeg skyndte mig at få en tid lige da hun kom haha. 

Tror ikke Rahels var ægte. de står snorlige ud og er ikke verdens blødeste. Men flotte var de dog stadig. Hun bliver her vidst i 2 uger, så man har god tid til at møde hende. 

Redigeret af peterfils

Skrevet
Crabman skrev, for 19 timer siden:

Og ja, det er lidt akavet at vente foran de elevatorer. Det er ikke for den generte person i hvertfald.

Er det en af de grupper hvor man skal udlevere en form for ID eller foto for at møde pigen?

Tak for en virkelig god anmeldelse @Mrxxxscor. Jeg har da super meget lyst til at kæle lidt med Miamissen nu.

/B

Redigeret af ButterflyMan
Ret

Skrevet
ButterflyMan skrev, for 4 minutter siden:

Er det en af de grupper hvor man skal udlevere en form for ID eller foto for at møde pigen?

Nejnej det er det ikke.:) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.