Hop til indhold

Estela Viby Aarhus - Super

Featured Replies

Skrevet

Jeg har lige været en time sammen med Estela fra "Viby-klanen":

https://annoncelight.dk/showad/412773

https://annoncelight.dk/profile/Pussycat+Doll

100% ægte billeder. Hun er utrolig smuk!

Jeg bestilte en time med kys, OWO og deepthroat.

Min oplevelse var, at al teksten i hendes annonce er meget præcist; både hendes mål og væremåde.

Hendes engelske er ikke-eksisterende. Vi snakkede en smule til start og slut via en tolk app på hver vores mobil. Hendes var portugisiske => dansk og min var engelsk => portugisisk. Det lykkedes.

Jeg havde dæmpet mine forventninger ang. hvor naturlige hendes røv og bryster er. Jeg tænkte 90% chance for fake røv og 50/50 fake/ægte bryster.

ALT ER ÆGTE og utrolig blødt! Wow!

Meget berøringsvenlige bryster, som hun lagde an til kunne gramses hårdt. Det er første gang for mig, at en GP ville have jeg skulle tage hårdere fat. Kæmpe turnon.

En stor, blød røv som fingrene rigtigt kan synke ned i!

Hendes humør var super, og hun nød oprigtigt det hele. Rigeligt med smil, støn og øjenkontakt.

Hun var utrolig generøs med hendes tunge; helt inde i min mund mange gange. Lækkert!

Meget vådt, godt bj. Jeg havde deepthroat som ekstra, og hun gaggede et par gange. 

Diverse stillinger, hvor hun red super i starten og som afslutning.

Hun er virkelig lækker med en super attitude.

Hun får mine varmeste anbefalinger.

Hun rejser meget snart fra Århus, men hun kommer tilbage igen. Så go get it, mens hun er her.

• 1 month later...
Skrevet

Jeg har også været forbi Estela, der kommer en del rundt i Jylland.

Og det er godt for os jyder, for hun er supersød og dejlig. I store træk kan jeg derfor bekræfte alt det ovenstående - med følgende undtagelse: Hendes bryster er ganske rigtigt flotte og dejlige, men de er ikke alene fra naturens hånd. De brasilianske plastikkirurger er bare dygtige!

Det bedste er dog næsten hendes væsen, for Estela virker som en glad og rar person der hviler i sig selv og gerne vil give en god oplevelse - så jeg kunne sagtens finde på at komme igen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.