Hop til indhold

Nika exclusive 18 y.o lady

Featured Replies

Skrevet
Walterwhite skrev, for 28 minutter siden:

Nu har jeg gjort det til et link, men generelt er det Eroguide der pga en gammel beef ikke tillader at forumsoftware laver en url til nympho til et link.

Walterwhite skrev, for 32 minutter siden:

hendes angivet alder

Well, den er helt sikkert løgn. Billederne ligner heller ikke en så ung, men det er svært at dømme med den ansigtsmaske (jeg kan ikke helt se, hvor meget der er sminke og hvor meget der er filter, men hun ser nok anderledes ud i ansigtet IRL). I det hele taget regn ikke med at en udlænding i DK er "helt ny i gamet". Hun har allerede lært at slikke røv og tage sperm i munden iflg menuen, så næppe "helt ny".

Skrevet
  • Author

Hey Bebop, 

Tak for dit input! :) Du har nok ret i hun over 18, men hun ser dog stadig ret lækker og sprød ud. (trods en del make-up, hvilket ikke gør mig noget). Og har ikke set hende før i DK, hvilket vakte min interesse. Man håber jo altid på at falde over en usleben diamant. 

Kan selv huske da jeg tog chancen med Diana, Barbara Smile's veninde, en af de første gange hun var i DK. Det er mange år siden hun var aktiv, og hun holdte for det meste til i Rødovre tæt ved station. Hold nu fast hun var skøn, tabte hele underkæben første gang hun åbnede døren. Lidt et sidespring dog, og ikke at opslaget skal handle om det... :) 

Men tak for din vurdering, og hvis nogle af jer andre ved noget mere, så byd jer endelig til.

Skrevet

I think she has some natural pics, looks really good. @Bebop they probably start that learning before 18 :P 

Very fit :wub: I'm interested at least

Skrevet

Hun har allerede lært at slikke røv og tage sperm i munden iflg menuen, så næppe "helt ny".

skal man være 18 år for at praktisere den service?

prøv at spørg en hvilken som helst teenagedreng hvilke ting de får kæresten til:-)

Skrevet
BLUC2720 skrev, 1 time siden:

prøv at spørg en hvilken som helst teenagedreng hvilke ting de får kæresten til:-)

Det er nu ikke så almindeligt, og derudover er det komplet irrelevant, hvad kærester gør. Det har intet at gøre med hvad en gp gør.

Skrevet

Min anke var blot at du italesætter at en tøs på 18 nok ikke har lært at sluge. 

det tror jeg nu de fleste praktiserer nu til dags. 

Fred. 

Skrevet

Jeg fik besøgt henne. Hun ligner billederne og har en fantastisk krop. Små ungpigebryster.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.