Hop til indhold

Anmeldelse af Jelly -  392250

Featured Replies

Skrevet
Anmeldelse af Jelly -  392250

I aftes besøgte jeg den fortryllende Jelly, en ung kvinde af usædvanlig sødme og uimodståelig naturlighed. Hendes bolig, beliggende ved en noget trafikeret vej, kan dog udgøre en udfordring for dem, der har en forkærlighed for diskretion ved aftenbesøg. Det kan være vanskeligt at finde parkering, der ikke skaber unødig opmærksomhed.

Men lad os ikke dvæle ved det praktiske; selve oplevelsen var uovertruffen. Når man træder ind i hendes rummelige hjem, mærker man straks en atmosfære af varme og hygge. Det dejligt store soveværelse indbyder til ro og tryghed, og man føler sig hurtigt hjemme i hendes hænder. En blid musik strømmer svagt i baggrunden, og tøjet er omhyggeligt foldet sammen, hvilket vidner om hendes sans for detaljen.

Jellys charme er ubestridelig, men der er dog et element, der savnes. Jeg kunne have ønsket mig et mere forførende undertøj, der kunne tilføje et forfriskende og pirrende strejf af krydderi til oplevelsen. Alligevel forlod jeg hendes hjem med et tilfreds smil og en fornemmelse af, at tiden var blevet brugt fornuftigt; en dejlig aften, der uden tvivl er værd at gentage.

• Udsende: 6,5/10
  • Venlighed: 9/10
  • Beliggenhed: 4/10
  • Aftalemæssigt: 8/10
  • Frækhed: 5,5/10
  • Kompetence: 7,5/10
  • Kommunikation: 5/10
  • Atmosfære: 7/10
  • Gennemsnit: 6,4/10 " Venligheden er dog virkelig værdsat, og måske gennemsnittet ka ses lidt misvisende ud"

Kommentar: "En smule mere forførende undertøj kunne have løftet oplevelsen."

Redigeret af DapperDusk

Skrevet

Tak for en fin anmeldelse og ja, man må undre sig over at piger ikke tager lidt frækt lingeri på når det nu er det de viser på blillderne.

• 1 year later...
Skrevet

Enig i den anmeldelse… og jeg må nok tilstå, at jeg også nærer en vis længsel efter, at hun vender tilbage til Fyn igen. Jeg fik hende på Snapchat sidste gang jeg var forbi, men siden da har der været stille som i en lukket dagbog, intet svar og ingen aktivitet, hverken dér eller på andre annonceringssteder.

Jeg håber dog stadig på et gensyn i Odense en dag, for selve oplevelsen var faktisk ganske god. På nær den del ved det kendte sted på Dalumvej, som ikke just faldt i min smag. Der er nu forskel på stemning og diskretion, og jeg må erkende, at jeg hælder mest til det mere afdæmpede og private.

Som man siger, man skal ikke skue hunden på hårene, men man må alligevel gerne vælge sine omgivelser med omhu. Derfor foretrækker jeg også, at det først bliver, når mørket har lagt sit tæppe over byen, hvor tingene nu engang virker en kende mere diskrete.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.