Hop til indhold

Lækker mørk

Featured Replies

Skrevet

besøgte hende her https://annoncelight.dk/showad/412097 

Velkendt sted på Stenløsvej
Kan ikke huske om billederne passer, men hun er flot og fræk. Pæn fast krop med gode patter og røv. 
Berøringsvenlig, glimrende engelsk. ca. 30 år. 

Det hele var bare nemt og uden stress. 

Kan varmt anbefales. 

Skrevet
Randy skrev, den 18.10.2024 at 21:45:

besøgte hende her https://annoncelight.dk/showad/412097 

Velkendt sted på Stenløsvej
Kan ikke huske om billederne passer, men hun er flot og fræk. Pæn fast krop med gode patter og røv. 
Berøringsvenlig, glimrende engelsk. ca. 30 år. 

Det hele var bare nemt og uden stress. 

Kan varmt anbefales. 

Der står hun er 140 cm høj og tagget med “dværg” ?

Skrevet

Jeg var også lige forbi Luna. Denne anmeldelse er nok overflødig, da det var hendes sidste dag på adressen i denne omgang. Men måske vender hun tilbage. Og så kan jeg godt anbefale hende. Hun var imødekommende og med en lækker krop. 30 år passer meget godt. Og nok omkring 170 i højden. Dejlig spændstig krop. Hun tunede rigtigt fint ind på i hvilke retning besøget skulle udvikle sig. Stedet, Stenløsevej, har jeg været lidt tvivlende overfor. Jeg synes der har været lidt delte forlydender. Dels er stedet meget slidt. Men det gør nu ikke mig det fjerneste. Men der har også været noget snak om hvorvidt pigerne har ordentlige arbejdsforhold, og om det er udbyttede piger. Det sidste er jeg ikke ikke blevet meget klogere på. Luna virkede ikke trykket eller kuet på nogen måde. Men det er jo kun en mavefornemmelse. 

Skrevet
  • Author
Stjernedreng skrev, den 20.10.2024 at 00:12:

Der står hun er 140 cm høj og tagget med “dværg” ?

hun er ca 1.8 og har bestemt ikke skæg

Skrevet

Jeg har tidligere været på besøg på Stenløsevej, og det var ikke en særlig ophidsende oplevelse. Jeg er næsten overbevist om, at de ikke bor alene, men at der er nogle personer længere inde i huset, som styrer dem med hård hånd. Jeg har også hørt rygter om dette fra folk, der bor i området. Jeg ville aldrig tør tage chancen på at besøge stedet igen, især efter de historier jeg har hørt.

Jeg husker, at der var et par store, tatoverede gutter, som sad i stuen under mit besøg, men det er nu 3-4 år siden, så jeg ved ikke, hvordan situationen ser ud nu. Det er blot min version af oplevelsen.

• 2 months later...
Skrevet

Ser ud til at stedet er lukket. Grønt lys i vindue, som ellers altid var tændt, er slukket, og der er ingen tegn på beboelse. Har været sådan siden december. 

Skrevet

Det er rigtigt. Men ikke desto mindre er der stadig friske annoncer oppe med nogle af de piger der var på stedet.

Måske de er et nyt sted nu.....

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.