Hop til indhold
Krokodil

Savner grundig/hård massage i Kbh og omegn

Recommended Posts

Jeg kunne godt bruge en gevaldig og dybdegående omgang massage. Nationaliteten på massøsen er ikke vigtig, ej heller om der er happy ending i nogen somhelst afskygning. Det er dog ret vigtigt for mig at hun har styr på det, så det ikke bare ender i kærtegn, kilderier og planløs oliepjaskeri.

Mit eneste krav er at det skal være diskret (måske endda privat), fordi jeg ikke er så glad for åbenlyse thai-klinikker med indgang ud til større omfartsveje osv :)

Mon der er nogen herinde som har et godt bud?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krokodil skrev, for 3 timer siden:

Jeg kunne godt bruge en gevaldig og dybdegående omgang massage. Nationaliteten på massøsen er ikke vigtig, ej heller om der er happy ending i nogen somhelst afskygning. Det er dog ret vigtigt for mig at hun har styr på det, så det ikke bare ender i kærtegn, kilderier og planløs oliepjaskeri.

Mit eneste krav er at det skal være diskret (måske endda privat), fordi jeg ikke er så glad for åbenlyse thai-klinikker med indgang ud til større omfartsveje osv :)

Mon der er nogen herinde som har et godt bud?

Den eneste jeg kender er Silje du kan evt finde hendes nr via valbypigerne. Da jeg ved hun også er andre steder. Hun er udd. Sports massør og har andre uddannelser også inde for massage. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Både Apple og Adon hos https://surin.dk/ kan på det varmeste anbefales. 
Klinikken ligger i Smallegade på Frederiksberg. 
Den har ligget der i 25 år, og blev startet af Adon der er uddannet Thai massør i Thailand og som har været gift med en dansk mand. 
Adon er mor til Apple og de driver klinikken sammen. Apple har ikke været med i klinikken mere end måske 4 år.
De taler begge dansk og engelsk (og Thai med hinanden hvilket er så hyggeligt) gennem de papirtynde vægge. 
De har begge god humor og er altid i godt humør. Der er rent, hyggeligt og hjemligt og relativt minimalistisk indrettet efter Thailandske forhold, vil jeg mene. 

Apple er vanvittigt dygtig teknisk og kan virkelig tilpasse sine teknikker og dybden i massagen til hvad man både ønsker sig og hvad hun fornemmer kroppen har brug for. Hun er intet mindre end fænomenal i mine øjne. Og hun er både smuk og har en rolig udstråling, hvis det betyder noget selvom der ikke er happy ending.
Adon er mere både mere erfaren og langt mere flirtende. Hun griner, taler, synger og nynner også. Især taler hun mere :) I mine øjne er hun smuk på en "jeg har levet et smilende liv"-agtig måde. Jeg er lidt små-forelsket i hende, på en ikke-seksualiseret måde. Jeg bilder mig ind at det er gensidigt :wub:

Så vidt jeg ved giver Adon ikke længere "happy endings" som tilkøb. Det er blevet en mere familievenlig klinik med årene, er mit indtryk. 
Hun flirter meget og giver sig god tid, og er tydeligvis glad for sit arbejde. 
Apple giver ikke happy endings så vidt jeg ved. Hun er meget fin og lidt genert og det er en "good girl"-vibe man får fra hende. 

Jeg har været der et utal af gange. Sommetider til par massage (både på samme briks og i hvert sit rum) og vel mere end 50 gange solo vil jeg gætte på.
Udenfor Thailand er det den bedste Thai massage jeg har fået og jeg går simpelthen ikke længere andre steder hen, medmindre jeg er på ferie. 

Hvis de begge er ledige, ville jeg vælge Apple. Tilkøb evt, fodmassage i en halv time, så kan du være heldig at Adon kommer ind og de er "på dig" begge to - igen... til helt almindelig "grøn" massage. Det er virkelig luksus når de begge er i gang. 
Når man er fast gæst, gør de det sommetider alligevel selvom det ikke er bestilt. Især hvis de har en del at tale om igennem væggene, er det nok bare nemmere og mindre forstyrrende for mig i hvert fald.

Jeg medbringer min egen massageolie, da jeg har sporadisk parfume allergi. Deres "urte-olie" som er lidt vaseline-agtig kan dog anbefales. Jeg rødmer bare lidt af den, men den dufter helt fantastisk i hele rummet, og er så vidt jeg ved uden tilsat parfume. Jeg reagerer i hvert fald ikke allergisk på den. 
Spørg kun efter den hvis det er ok at komme hjem og dufte af Thaimassage ;) 

De "kolleger" der nævnes i anmeldelsen nedenfor er nogle der ikke længere er på klinikken. Siden Apple er startet, er det vist slut med happy endings. 
Forståeligt nok når nu de rent faktisk ER mor og datter og det ikke er et salgstrick eller en slags forsøg på at opfylde fantasier. 
Så jeg vil nok anbefale at man IKKE spørger efter "extras" på stedet længere. Om Adon gør det engang imellem alligevel, skal jeg ikke kunne sige. 
Men af forhåbentlig indlysende årsager er det ikke noget hun ønsker at lære videre til sin datter. 
Det har vi talt åbent og ærligt og hjerteligt om mere end een gang. De ved godt at jeg også er Lingam massør og betegner mig selv som sexarbejder. 

Her er min anmeldelser af stedet og de to Kvinder. 

God fornøjelse!

Kærligst, Eva <3

PS: Når jeg får massage af Adon (de bestemmer næsten altid hvem der gør det lige den dag) er jeg nøgen. Hun er ret vild med at klappe mig især i røven men også lidt over det hele og "stimulere blodcirkulationen så jeg ikke får slap hud"...som hun forsvarer/forklarer det med :D 

Så klapper jeg lidt igen når vi er færdige og sidder sommetider og hyggesludrer lidt "i privaten" bagefter hvis både de og jeg har tid. 
Når det er Apple der masserer mig, så beholder jeg trusserne på, idet hendes væsen ganske enkelt ikke er så løssluppent som Adons. Apple kan dog finde på at spørge om det er ok at hun trækker trusserne væk fra hvor hun masserer så hun virkelig kan ondulere gluteus maximus (balde musklerne) og inderlårene. Så jeg har altid ekstra trusser med i tasken da trusserne bliver ret fedtede når de er på under massagen. 
Blot et tip ;) 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...