Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/375947

Hej brødre,

Jeg kom tilfældigvis forbi Struer i går og tanken om et par nye billeder på Lisa’s profil dukkede op i horisonten. Straks overmandede fornemmelsen mig, at det var nødvendigt at undersøge om de svarede til virkeligheden. Kort fortalt havde Lisa tid og jeg skyndte mig ind til hendes etablissement. 55 min. efter (havde aftalt 45) stod jeg glad på gaden igen. Lisa har fået noget større bryster og det klæder hende. Hun er meget glad for dem og stiller dem velvilligt til rådighed. Jeg ville starte med sex og derefter massage hvis tiden var til det. Der skete det usædvanlige at jeg ikke kunne få fuld rejsning, så efter mange ihærdige forsøg af Lisa med både mund, hånd og bryster gik vi over til massagen i stedet. Således godt forkælet kom der alligevel liv i banditten og Lisa sluttede den skønne massage af med hånden mens hun kyssede mig. Tiden var gået, men hun lagde sig ned ved siden af mig og vi sludrede og nussede lidt - herligt. Heldigvis var der ikke andre kunder mens jeg var der (stedet er lydt og kabinerne ligger lige op ad hinanden). Lisa gør sig virkelig umage for at man skal ha’ en god oplevelse, og jeg kan varmt anbefale et besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fin anmeldelse og tak for den. Jeg var OGSÅ i området i går og ville have en tid klokken 15, men hun kunne først klokken 16, så det blev ikke til noget. Så hende må jeg have tilgode til næste gang jeg er i området. Igen tak for du laver en anmeldelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Titommeren skrev, den 18.10.2024 at 12:03:

Fin anmeldelse og tak for den. Jeg var OGSÅ i området i går og ville have en tid klokken 15, men hun kunne først klokken 16, så det blev ikke til noget. Så hende må jeg have tilgode til næste gang jeg er i området. Igen tak for du laver en anmeldelse.

Hvis dit navn antyder omkredsen, gider du så ikke blive væk :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg arbejder i struer i industri området. kan du fortælle ca. hvor hun holder til i struer, sidder nemlig og spekulerer på at nappe 30 minutter hos hende i min middagspause.

på forhånd tak..

Del dette indlæg

Link til indlæg
faffans skrev, for 5 timer siden:

jeg arbejder i struer i industri området. kan du fortælle ca. hvor hun holder til i struer, sidder nemlig og spekulerer på at nappe 30 minutter hos hende i min middagspause.

på forhånd tak..

Ca. 350 m fra banegården.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været hos Lisa 3 gange, om må sige, at jeg er aldrig gået skuffet der fra :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...