Hop til indhold

Tilskuer

Featured Replies

Skrevet

Hej alle :)

Har I mon erfaring med muligheden for at en telefonpige eller den anden pige på vagt “tilfældigt” kommer til at gå ind i rummet og kigge på i en 5 minutters tid?

synes tanken om at blive opdaget er ret fræk :)

Skrevet
Sliksen skrev, for 59 minutter siden:

Har I mon erfaring med muligheden for at en telefonpige eller den anden pige på vagt “tilfældigt” kommer til at gå ind i rummet og kigge på i en 5 minutters tid?

Ikke lige det scenarie men prøvede en gang at to piger var på vagt sammen og jeg besøgte begge to på skift og så efter aftale kom den ene pige ind og så på noget af tiden mens jeg var blindfolded og den anden var igang med mig

Skrevet
Sliksen skrev, 1 time siden:

Skriv til Felina

Skrevet
Sharky skrev, for 58 minutter siden:

Skriv til Felina

Felina kan hurtigt få startet en fest på værelset ^_^

I de gode gamle dage med bordeller og obligatoriske telefondamer oplevede jeg et par gange, at nysgerrige nye telefondamer selv spurgte om, de måtte kigge med undervejs. 
En enkelt deltog endda delvist i akten, uden mit samtykke :o

Skrevet

Med GP har jeg ikke så meget erfaringer, men ved thaimassage har oplevet flere gange, at en ekstra pige er kommet ind, for at hjælpe lidt til med massagen, og det syntes jeg er super lækkert. 

Skrevet
Sliksen skrev, for 3 timer siden:

Åh jo, det har jeg oplevet flere gange at en kollega er kommet ind og kigget på, frækt, men altid spurgt om lov:) har også brugt et par gange at veninden eller kollegaen har filmet seancen, som jeg dog har betalt for

Skrevet
naturistdk skrev, for 45 minutter siden:

men ved thaimassage har oplevet flere gange, at en ekstra pige er kommet ind, for at hjælpe lidt til med massagen,

Det havde jeg helt glemt det har jeg også oplevet på et Thai sted engang

Skrevet
Sharky skrev, for 4 timer siden:

erfaring med muligheden for at en telefonpige eller den anden pige på vagt “tilfældigt” kommer til at gå ind i rummet og kigge på i en 5 minutters tid?

Har en gang på Djursland oplevet at massøsen, spurgte om en pige, som var under oplæring/eller lige skulle prøve erhvervet, måtte komme ind og kigge lidt, mens jeg var blindfoldet - ja OK - men jeg kan ikke huske om hun gjorde andet end at kigge på nogle få minutter - men lidt kinky var det da ;-)

Skrevet

Jeg har mange gange haft sex i klitterne, eller på stranden, om sommeren, hvor nogle har set det på, og for år tilbage, kom jeg på en swingerstrand, i udlandet, med en veninde.

Så ja det er super frækt, når nogle ser på, og måske bliver tændt af det. 

Skrevet
  • Author

Tak for alle svar :) jeg tænker mere om det kan foregå på de mere etablerede steder som Pussy Galores, Seduction Girls, Sexy Club osv.

Skrevet
  • Author
hotshot skrev, den 18.10.2024 at 13:49:

Åh jo, det har jeg oplevet flere gange at en kollega er kommet ind og kigget på, frækt, men altid spurgt om lov:) har også brugt et par gange at veninden eller kollegaen har filmet seancen, som jeg dog har betalt for

Hvad var baggrunden for at kollegaen ville kigge på?

Skrevet

Den var at "kollegaen" yngre model var under oplæring og dem som var under oplæring satte sig tit tæt på, og den erfaren fortalte og forklarde hvad og hvardan man gør andre bare af nysgerrighed, og tændte dem, som de sagde

Skrevet
  • Author
hotshot skrev, 1 time siden:

Den var at "kollegaen" yngre model var under oplæring og dem som var under oplæring satte sig tit tæt på, og den erfaren fortalte og forklarde hvad og hvardan man gør andre bare af nysgerrighed, og tændte dem, som de sagde

Drømmescenarie ;)

Skrevet

Hos Blue Elephant skete det næsten hver gang, og da jeg kom der meget tit, hjalp hun som regel lidt med. SUPERRRR frækt, men kender ingen steder de gør det mere

• 2 weeks later...
Skrevet
Sliksen skrev, den 19.10.2024 at 16:15:

Tak for alle svar :) jeg tænker mere om det kan foregå på de mere etablerede steder som Pussy Galores, Seduction Girls, Sexy Club osv.

Har oplevet at telen brasede ind midt i det hele, men hun skyndte sig at undskylde og fise ud igen :lol:

Skrevet

Ja - det kan man ret nemt på de fleste bordeller få som tilkøb for 300kr. til telefondamen.
Det har i årtier været standardprisen i hvert fald. 

Det sker oftere end man måske tror. Omend... 9 ud af 10 der ringer og spørger telefondamen dukker ikke op. Så det er (også) en af de ting man måske får mest ud af at spørge om ved personligt fremmøde, vil jeg mene. 

Og nej... hun begynder ikke at onanere imens. Så skal du tilkøbe den anden pige der er på vagt til en enkeltydelse i en del af tiden. 

God fornøjelse! 

• 2 months later...
Skrevet

Synes det er så frækt at se på og blive set på!

Tidligere (10-15år siden) skete det ofte både hos GPer og hos domina, nu er det mere sjældent.

Men man kan jo altid deltage i et GB eller tilsvarende.

Hvad angår at se på hos dominaer er det mere vanskeligt.

Skrevet

I gamle dage var det ikke noget problem, da der altid var en telefondame - nu kan det kun ske hvis der er flere piger på stedet, jeg gør det i ny og næ - hvis jeg syntes pigerne er pæne og frække. Jeg ved ikke om jeg rigtig tænder på det - en enkelt gang tog pigen på sig selv mens hun kiggede på, det var lidt frækt 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.