altid klar 17 Skrevet 17. Oktober Hun er så lækker hende her, dejlig naturlige bryster en lille lækker fisse som smager godt, hun har desværre alt få små kondomer min pik blev jo klemt og så stor er den da heller ikke, har en veninde som er glædespige og hun har 3 str. Men ja hun er ung og har ikke så meget erfaring, hun sagde hun er her 1 uge mere og at hun kommer igen i november, hun taler ikke engelsk og forstår heller ikke ret meget, men fuck det, for hun er da noget af det mest uskyldige og petit jeg længe har mødt, hvis man er til den slags så skal man ikke snyde sig selv for at mødes med hende her, vær sød ved hende, så har lyst til at komme tilbage til Danmark https://annoncelight.dk/showad/404738 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 838 Skrevet 17. Oktober (edited) Tak for anmeldelsen. Har du en ide hvor hun er fra? Hun ser meget lækker ud på de billeder- altså hvis det er hende. Redigeret 17. Oktober af Le courvoisier Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2161 Skrevet 17. Oktober Le courvoisier skrev, for 18 minutter siden: Hun ser meget lækker ud på de billeder- altså hvis det er hende Hun debuterede i KBH for et stykke tiden siden, og der var et par kendte brugere som besøgte hende, som mente det bestemt var hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kasperbo 187 Skrevet 18. Oktober Jeg besøgte hende da hun var i KBH, på Islands Brygge. Jeg mindes det var i foråret i år. Det er bestemt hende på billederne jeg mødte. Der var ikke meget indlevelse og slet ikke GFE. Men imo et godt knald. Ung, stram og lækker. Hun tog godt imod Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hook 103 Skrevet 18. Oktober (edited) Hun holder til i samme bygning som " Maria 18 år - Naboens datter". Jeg har prøvet hende flere gange indtil en dag i sommers, hvor hun så ugidelig ud, at jeg gik igen. Herefter er mine besøg ved hende fortid. De taler helt sikkert sammen, har samme pimp, for efter et meget vellykket besøg ved "Naboens datter", kemi i top, med sms kys til mig efterfølgende og efterfølgende gode anmeldelse fra mig, https://annoncelight.dk/showad/412723 ,svarede hun mig pludselig ikke, da jeg ville genbesøge (på andre sim kort svarede hun straks!). Jeg vil til enhver tid vælge "Naboens datter", da hun er en klasse over, selvom Tania også er lækker, når hun ikke er ugidelig. Redigeret 18. Oktober af Hook 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wang 32 Skrevet 18. Oktober Hun er hot. Kan man booke begge to mon? Hvad er pimpens nummer? Er de meget poupulær? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 2913 Skrevet 16. November Jeg vil fraråde besøg. Det er simpelthen for ringe service. Hun krævede hele tiden "afstand", hun kravlede hele tiden tilbage, når hun skulle ligge på ryggen i missionærstilling. Ja faktisk sad hun næsten med ryggen op ad væggen og mente det var helt rimeligt. Umulig at 'bløde op' med velopdragen og ordentlig opførsel. Gjorde intet for at hjælpe til eller deltage i sex. Ja hun er ung og lækker og så stram, så man næsten ikke kan komme indenfor. Men det er spild af tid og penge. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg