Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte Lulu nunu i går virkelig fræk. Og hun kan tag en stor pik helt i bunden og hårdt… og hun sutter så godt og meget fræk og god til at spille pik. Jeg har en stor pik vil jeg sige og hun gav mig lov til at kneppe hende helt hårdt i bund jeg tog hende bagfra og tog fat i hendes hår hårdt og hiv til og banket min pik hårdt helt op og spanket hende. Waow vil jeg sige hun er virkelig en fræk ung kvinde der virkelig knepper godt og elsker hård sex man bliver afhængig af hende det er helt klart ikke sidste gang 

Skrevet

Tak for anmeldelsen, men kunne du være behjælpelig med et link til pigen eller vil du bare beholde hende for dig selv?

Skrevet

Hvem er Lulu nunu???

Hun lyder dejligt.. 

Skrevet

Ja, tak et link vil være fint, tak
Men jeg forstår, at et link måske kan føles sekundært, hvis formålet primært er en anmeldelse af sig selv?

L

Skrevet
Big cock skrev, for 15 timer siden:

Jeg besøgte Lulu nunu i går 

Kan du beskrive hendes udseende lidt? Annoncen er støvsuget for oplysninger, bortset fra "ung", men det har jeg set 40-årige kalde sig selv. Så hvilken cirka-alder og hvordan ser hun ud? Suttede hun pik uden gummi?

Skrevet
Big cock skrev, for 16 timer siden:

Jeg besøgte Lulu nunu i går virkelig fræk. Og hun kan tag en stor pik helt i bunden og hårdt… og hun sutter så godt og meget fræk og god til at spille pik. Jeg har en stor pik vil jeg sige og hun gav mig lov til at kneppe hende helt hårdt i bund jeg tog hende bagfra og tog fat i hendes hår hårdt og hiv til og banket min pik hårdt helt op og spanket hende. Waow vil jeg sige hun er virkelig en fræk ung kvinde der virkelig knepper godt og elsker hård sex man bliver afhængig af hende det er helt klart ikke sidste gang 

Jeg troede ikke at man omtalte sølle 21 cm på den måde :D

Skrevet

Ville være fint med en beskrivelse af hende

Slank/buttet

Ca. Alder 

Og evt. prisleje

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.