snakie 493 Skrevet 17. Oktober, 2024 En af de torsdage, hvor det våde, blæsende vejr afføder en længsel efter varm hud og frække berøringer. Annoncelight to the rescue. Jeg har et par favoritter, hvor kemien er exceptionel, og som er i cirkulation i det jyske for tiden, men dagen kaldte på et nyt bekendtskab, selvom det altid er lidt risky. Valget faldt på Mia (https://annoncelight.dk/showad/411428), som befinder sig i Aarhus. Jeg havde tidligere luret på hende men ikke fundet tid. Der var hurtigt kontakt via SMS. Ønsker og pris blev afstemt og en aftale kom i hus en god time senere. Mia er at finde i en lejlighed i Aarhus N med fine muligheder for parkering i nabolaget. Vel ankommet, med den obligatoriske bekræftelse af aftalen 15 min før, blev jeg hurtigt buzzet ind, og en dør i stueetagen blev åbnet for mig. Bag den åbne dør mødte jeg Mia, som tog imod mig med et strålende, autentisk smil. I ved: Der er smil .. og så er der smil, hvor man kan man fornemme, at hele kroppen tager del i smilet. Lige dér vidste jeg, at det var et godt valg, jeg havde truffet. Mia er en høj, flot latina, med former som vi kender dem fra kvinder af sydamerikansk afstamning. En dejlig rund røv smukt indrammet af den sparsomme påklædning (se billede 3 i hendes annonce - hvor hun står foran spejlet). Jeg er ikke verdens højeste gut, men det er alligevel sjældent, at jeg må strække mig for at kysse. Det måtte jeg med Mia. Jeg skyder på, at hun nærmer sig de 185 med hæle. Men de kys, hun leverer, er værd at strække sig af led over. Alt strakte sig efter bedste evne Den næste time afslørede, at vi havde virkelig god kemi - menneskeligt og fysisk. Mia har et forrygende humør og humor og taler fremragende engelsk. Horisontalt lagde vi ud med flere lækre kys, hænder overalt. Mias bløde læber og tunge, som forkælede min pik så lækkert. Min tunge, som betalte tilbage. Vi havde ikke travlt. Hun lægger ikke skjul på, at hun er glad for sex, og midtvejs proklamerer hun, at vi altså skal nå at kneppe, for det vil hun virkelig gerne! Og straks tager hun sig i det, griner undskyldende og glatter ud: Altså hvis jeg også havde lyst. Tro mig: Det havde jeg og vi nåede det hele. Også lige at sunde os krop mod krop og sammen glæde os over, hvordan god kemi ind imellem dukker op helt ud af det blå. Jeg fik også til hendes morskab beklaget mig over, at jeg først fik nosset mig sammen til at besøge hende den sidste dag, hun er i landet. Nu krydser jeg bare fingre for, at vi ser hende på vore breddegrader igen. Forretningen havde vist ikke været overvældende i Danmark, da hun er et næsten ubeskrevet blad, så det er desværre ikke sikkert. Jeg kan i givet fald glæde mig over en god times unikt selskab med en skøn kvinde. Mens jeg klædte mig på småsludrede vi, og Mia hævdede bl.a. at hun var bedre til at lave mad end til sex. Hvis det har noget på sig, vil jeg virkelig, virkelig gerne være gæst i hendes køkken! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snole 31 Skrevet 18. Oktober, 2024 Ja hun er dejlig. Besøgte hende for nylig i Rødekro. Det var en god halv time. Dejlig krop, frækt smil og meget indlevende. Det bliver ikke sidste gng jeg besøger hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snakie 493 Skrevet 23. Oktober, 2024 (edited) snole skrev, den 18.10.2024 at 09:44: Ja hun er dejlig. Besøgte hende for nylig i Rødekro. Det var en god halv time. Dejlig krop, frækt smil og meget indlevende. Det bliver ikke sidste gng jeg besøger hende. fejl-indlæg Redigeret 23. Oktober, 2024 af snakie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg