Hop til indhold

Køb af latex undertøj til mænd

Featured Replies

Skrevet

Kære alle,

Kan nogen anbefale en butik i Danmark eller en hjemmeside som har et godt udvalg af latex undertøj til mænd?

Jeg synes hurtigt at udvalget snævrer sig ind hvis man ikke ønsker at det skal være inklusive anal plug, anal kondom, penis sleeve eller tilsvarende.

Jeg synes jeg flere gange har søgt på nettet uden det store held.

Skrevet
Den hurtige skrev, for 13 minutter siden:

Kære alle,

Kan nogen anbefale en butik i Danmark eller en hjemmeside som har et godt udvalg af latex undertøj til mænd?

Jeg synes hurtigt at udvalget snævrer sig ind hvis man ikke ønsker at det skal være inklusive anal plug, anal kondom, penis sleeve eller tilsvarende.

Jeg synes jeg flere gange har søgt på nettet uden det store held.

Måske homoware.dk  har noget 

Redigeret af Madame Illona

• 2 weeks later...
Skrevet

Der er ikke så meget af fysiske butikker i dk, som nævnt er homoware nok det bedste bud. På nettet kan du finde masser, f.eks. Simon O her ,  eller Libidex her, som er i den lidt dyre ende men det er også god kvalitet. Der er også på f.eks Etsy men det er lidt mere en chance ift kvalitet 

• 3 weeks later...
Skrevet
  • Author

@greatrubberduck, tak for dit svar. Jeg har været inde og kigge og begge de linkede steder ser ganske interessante ud. Jeg tror jeg kan finde noget spændende der. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.