Hop til indhold
Goldfinger

Siamwellness 8781 Stenderup

Recommended Posts

Så kunne jeg ikke vente længere. Bestilte 2 timers massage og jeg havde egentlig ikke forud besluttet mig for om det skulle være olie eller thai, men det blev automatisk til olie. Blev bedt om at smide tøjet, men beholdte underræserne på.

Stedet er en privat villa og 1. salen er massagested. Meget flot og rent.

I starten tolkede jeg flere tegn, som "interessante" - man kunne tydeligt se hendes trusser gennem de gennemsigtige benklæder og hun sagde også noget om, at der var så stor konkurrence, så man ikke bare kunne nøjes med almindelig massage og så skulle der også være rene håndklæder mv. hver gang. Tralalala tænkte jeg.

Nå - og det var så det - altså med de frække briller. Jeg fik 2 timers (kr. 500) meget professionel massage og det var helt i toppen af, hvad jeg har prøvet. Det hele foregik på briksen og hun gik til den og utroligt dejligt, at blive æltet igennem i 2 timer.

Jeg kan ikke rose hendes massage nok og hvis ikke jeg havde så langt, så ville det blive gentaget. Hvis jeg kommer igen, vil jeg prøve thai-massagen, der foregår på stor madras på gulvet - det kunne jo være, at man kunne nyde lidt ekstra kropskontakt uden dog at komme i nærheden af skumle dagsordener. I mine øjne er hun en babe, men hendes professionelle og meget kompetente massage gjorde, at jeg ikke var plaget af sindsforvirrede tanker og kropslige reaktioner - men, men - bare man kunne få lov til at .......  -  og nej, jeg spurgte ikke. http://siamwellness.dk/thai-massage

Redigeret af Goldfinger

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skal lige være med ....du blev bedt om at smide tøjet men valgte at beholde underhylerne på ? Eller blev du bedt om at beholde disse på ?

Et valg jeg foretog ud fra min vurdering af situationen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde ingen problemer - det ligger jo ude på Jesper Tyndskid

Jeg har haft fornøjelsen af at besøge stedet. Hold da op det er det bedste sted jeg har prøvet. Super massage. God betjening. Pænt og meget rent. Hun taler godt dansk. Der er ikke noget ekstra der er hele tiden fokus på det professionelle. 

Hun er pænt klædt på og dufter godt.

Jeg kan kun give hende min varmeste anbefaling 

Del dette indlæg

Link til indlæg

God anmeldelse , vil gerne vide om hun går til grænsen og er det med bukserne på . Hun ser jo stegene godt ud ....

Tak for du kan lide min anmeldelse.

Jeg var nøgen, men med håndklæde over den del af kroppen hun ikke gav massage. 

Hun lægger ikke op til noget så jeg var meget glad for den gode massage jeg fik.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er godt nok sprød at se på ... og det skader jo ikke selv om det jo åbenbart kun er reel massage hun yder ... men skal man bestille tid eller kan man bare komme dumpende hvis man er i nabolaget?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er godt nok sprød at se på ... og det skader jo ikke selv om det jo åbenbart kun er reel massage hun yder ... men skal man bestille tid eller kan man bare komme dumpende hvis man er i nabolaget?

Det kommer vel an på, om du har tålmodighed til at vente indtil det bliver din tur eller bare tage chancen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nimbush

Hej. Har været med på sidelinjen i nogen tid og er nu medlem. :)

Jeg har også besøgt stedet. Super massage. Flot sted og nydelig kvinde.

Spurgte ind til ekstra ydelser på en sød måde. Hvilket hun ikke gør i.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var også forbi her for et par uger siden. Utroligt sød og venlig kvinde.

Bestilte to timers massage for 500,- og fik da også godt og vel to timer ... hun sagde også at hun ikke gik så meget op i at det gik lidt over tiden, for hende var det vigtigste at hun blev færdig med at massere og det skulle i hvert fald gøres ordentligt! Hun fortalte også at hun bestræbte sig på at komme på kursus hver gang hun var hjemme i Thailand for at fortsætte med at dygtiggøre sig og blive bedre til at massere.

Men da jeg kom blev jeg også bedt om at smide tøjet og spurgte så høfligt om jeg skulle smide det hele eller om jeg skulle beholde boxershortsene på. Det var helt op til mig hvad jeg ville så jeg smed dem (ikke at jeg fornemmede at der var noget at hente på den konto, men så er det da nemmere for hende at komme til at massere det hele. Der var overhovedet ikke antydning til noget, men omvendt så var hun heller ikke berøringsangst. Benene går helt op til skridtet og bliver derfor masseret helt op til selv om det også betyder at bollerne bliver strejfet af og til (understreger lige igen at det var naturlig berøring i forbindelse med massagen og ikke optakt til noget - for det var der ikke!). Synes det var en ret god og grundig massage jeg fik og vil helt sikkert besøge hende igen. Næste gang tror jeg at jeg vil prøve thai-massagen i to timer.

Stedet er pænt og rent - og det er hun for øvrigt også. Ingen grimme dufte eller noget til at forstyrre massagen.

Hun er helt klart et besøg værd hvis man går efter massagen og ikke andet - går man efter det sjove så skal man måske hellere overveje at lægge vejen forbi N&N på Oddervej og besøge en af pigerne der ... :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været der nogle gange, og kan kun sige at massagen bliver bedre og tætere :oops:  jo flere gange man kommer. Kan klart anbefales!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så må vi jo ser om der er nogen der kommer først! :wink:

Er der nogen der har erfaring med hvordan man kommer "længst"???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nimbush

Tror ikke der er mere at hente hos hende. Det er trodsalt privat og hun bor ikke alene. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sød og køn thai kvinde, omkring de 40 år

Dejlig massage og absolut intet andet, der sker sikkert ikke det store i Stenderup og naboerne, skjuler da heller ikke deres nysgerrige blikke :-)
Hyggeligt sted, meget fint, rent og pænt, en livlig famillie i eget parcelhus.
Glimrende massage og 300.- dask for en time, er vist standard.

Jeg blev ikke spurgt om ekstra og jeg følte heller ikke trang til at forstyre idyllen :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Jeg var forbi den anden dag, en af de meget varme af slagsen.

Jeg kan kun sige at det ser ud til at hun har nogle meget "pæne" og faste bryster, det kunne ses da hun ikke havde BH på under den tynde top, jeg var lidt i tvivl om hun havde trusser på under miniskørtet.

EN HELT IGENNEM BEHAGELIG OPLEVELSE.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er sød , lækker , ren og velduftende , giver helt fantastisk massage og desværre ikke andet :mad:   , men kører gerne helt derud på lars tyndskids mark for "kun" at få massage 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været hos hende flere gange. Hun er utrolig sød, venlig, nærværende, omhyggelig og professionel. Hun yder en rigtig god massage og som alle andre også nævner, kun det. Hun er ikke berøringsangst på nogen måde, men hun lægger bestemt heller ikke op til noget. Allerede fra første gang faldt jeg naturligt i snak med hende (selv om jeg normalt foretrækker bare at lige og slappe af i fred og ro og nyde massagen) og der nævnte hun også det med at hun flere gange blev spurgt om mere og at det gjorde hende ked af det.

Nu var der en der nævnte det med at valget af massageform ligesom blev truffet af hende ... det er korrekt at hun på det seneste har været nødt til kun at massere på briksen. Det skyldes at hun har lidt problemer med knæene og at de ikke så godt kan holde til at hun ligger på knæene mens hun masserer på madrassen. Dog kan man godt få hende til at slutte af med at man ligger på gulvet og hun så går på ryggen af en som afslutning.

Jeg er selv kommet der en del gange siden jeg blev opmærksom på hende og jeg har bestemt også planer om at komme der regelmæssigt i fremtiden ... Hun er rigtig dygtig og to timers god massage for 500,- kan man ikke sige noget til. Det kører jeg gerne efter.

P.s.  Nu vil jeg da lige smide bomben da der var en der bragte hendes alder på banen ... Hun er ikke ca. 40, hun er 48!  Men det ændrer nu ikke på at jeg synes hun er utroligt smuk og charmerende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var forbi den anden dag, det er den bedste thai massage jeg har fået , alt er super. 

Jeg er dog mere end almindelig forvirret, der blev ikke tilbudt andet end massage, men nogle gange under massagen kom hun men nogle lyde!!!  Hvor jeg tænkte hvad var nu det? Så er der de rigtig fine bryster som er sat neget fristende op, og det før omtalte miniskært, hvad er nu det for noget, det er pisse frækt og der er udsyn helt op til ballerne og den dag havde hun trusser på. Men hvorfor så udfordrende ? Er hun ved at bløde lidt op ? Nogle erfaringer? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
gsm36 skrev, for 3 timer siden:

Jeg var forbi den anden dag, det er den bedste thai massage jeg har fået , alt er super. 

Jeg er dog mere end almindelig forvirret, der blev ikke tilbudt andet end massage, men nogle gange under massagen kom hun men nogle lyde!!!  Hvor jeg tænkte hvad var nu det? Så er der de rigtig fine bryster som er sat neget fristende op, og det før omtalte miniskært, hvad er nu det for noget, det er pisse frækt og der er udsyn helt op til ballerne og den dag havde hun trusser på. Men hvorfor så udfordrende ? Er hun ved at bløde lidt op ? Nogle erfaringer? 

Jeg ved ikke lige hvad der forvirrer dig ... regner du også med at alle 18-20 årige piger du møder i byen med kavalergang og kort nederdel tilbyder noget frækt bare pga. deres påklædning?
Sådan går hun nu engang bare klædt, og det er vel helt normalt at gå med trusser. Det tror jeg faktisk at hun gør hver dag - ligesom de fleste af os ...
Nej, der bliver ikke tilbudt andet end massage for det er et regulært massagested - og kun det! Nu ved jeg ikke hvad lyde der har forvirret dig, men hun rømmer sig af og til eller kommer med en lille lyd hvis hun lægger kræfterne i og anstrenger sig - nøjagtigt som alle os andre.
Nej, hun er ikke ved at bløde op og jeg tror heller ikke du skal spilde din tid på at vente på det. Hvis du så meget som begynder at antyde at du gerne vil have mere end massage så skal du nok forberede dig på at finde et andet sted for så vil du ikke være velkommen der.

Respekter for helvede nu bare de steder hvor det er regulær massage og ikke andet - der er nok af andre steder hvor man kan få den fulde pakke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 3 timer siden:

Jeg ved ikke lige hvad der forvirrer dig ... regner du også med at alle 18-20 årige piger du møder i byen med kavalergang og kort nederdel tilbyder noget frækt bare pga. deres påklædning?
Sådan går hun nu engang bare klædt, og det er vel helt normalt at gå med trusser. Det tror jeg faktisk at hun gør hver dag - ligesom de fleste af os ...
Nej, der bliver ikke tilbudt andet end massage for det er et regulært massagested - og kun det! Nu ved jeg ikke hvad lyde der har forvirret dig, men hun rømmer sig af og til eller kommer med en lille lyd hvis hun lægger kræfterne i og anstrenger sig - nøjagtigt som alle os andre.
Nej, hun er ikke ved at bløde op og jeg tror heller ikke du skal spilde din tid på at vente på det. Hvis du så meget som begynder at antyde at du gerne vil have mere end massage så skal du nok forberede dig på at finde et andet sted for så vil du ikke være velkommen der.

Respekter for helvede nu bare de steder hvor det er regulær massage og ikke andet - der er nok af andre steder hvor man kan få den fulde pakke.

Dit Nick passer udemærket til dit sprogbrug. Det er vel ikke nødvendig med då meget banden, og en underlig sammenligning med unge piger på 18-20 år om sommeren, vi taler om en kvinde på ca 48, og det er pt vinter. 

Det er dog dejligt med en nuanceret og konstruktiv tilbagemeldning , på en ret almindelig kommentar i en tråd. 

Er du hendes kæreste eller bare lidt forelsket? 

Ps , selvfølgelig regner jeg med alle piger i småt tøj er klar til noget frækt, for jeg er helt tabt bag af en vogn. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...