Columbus 3 Skrevet 3. Marts, 2014 Nogen der ved, om skønheden Gina Faith holder pause, ferie eller lignende? Træffetiderne på hendes website er ikke opdaterede siden begyndelsen af februar: http://www.gina-faith.dk/index.html Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuhok 178 Skrevet 3. Marts, 2014 Jeg har skrevet til hende i dag og venter på svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3658 Skrevet 3. Marts, 2014 Hun bøvler lidt med forskellige ting i øjeblikket. Sygdom og andre ting der hører privatlivet til :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elsker Piger 187 Skrevet 3. Marts, 2014 Jeg nåede at besøge hende I starten af februar. Der fortalte hun, at hun havde været syg. Så det er vel kommet igen. Nuhok jeg tror ikke du skal forvente, at få noget svar. Jeg har også prøvet, at kontakte hende uden resultat. Det ville være rart, bare lige at ønske hende rigtig god bedring. Jeg tror bare vi må væbne os med tålmodighed, og håb om at hun kommer tilbage snart. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3658 Skrevet 3. Marts, 2014 Der er ikke andet for. Hun er stærkt savnet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elsker Piger 187 Skrevet 3. Marts, 2014 (edited) Jeg kan kun give dig ret Plaskeren. Stærkt savnet er nærmest en underdrivelse. Hun var den allerførste glædespige jeg besøgte, for lidt over et år siden. Har besøgt hende fast siden. Selvom jeg har besøgt andre piger, så er og bliver Gina min absolutte nr.1 Så igen, stærkt savnet er en underdrivelse. Redigeret 3. Marts, 2014 af Elsker Piger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrSmall 3 Skrevet 6. Marts, 2014 Jævnfør http://www.gina-faith.dk/index.html er hun tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3658 Skrevet 6. Marts, 2014 Ja, jeg kan ikke få armene ned! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3658 Skrevet 8. Marts, 2014 Ok, armene er kommet ned..... Hun er så ikke blevet lettere at få fat i :-( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3658 Skrevet 13. Marts, 2014 Er der nogen af EG's ærede medlemmer, der fik besøgt Gina i fredags? Har hun der godt? Hun er jo ikke til at få fat på. Håber hun snart er på vagt igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 13. Marts, 2014 Man må da af hele sit hjerte håbe, at Gina har det godt. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3658 Skrevet 13. Marts, 2014 Man må da af hele sit hjerte håbe, at Gina har det godt. Ja det håber man. Det har været 2 lange måneder... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elsker Piger 187 Skrevet 13. Marts, 2014 Ja, jeg besøgte hende I fredags. Hun virkede ved godt mod. Hun bøvler dog desværre stadig med diverse ting, som hører privatlivet til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3658 Skrevet 13. Marts, 2014 Ja, jeg besøgte hende I fredags. Hun virkede ved godt mod. Hun bøvler dog desværre stadig med diverse ting, som hører privatlivet til. Tak. Det tænkte jeg nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 13. Marts, 2014 Ja, jeg besøgte hende I fredags. Hun virkede ved godt mod. Hun bøvler dog desværre stadig med diverse ting, som hører privatlivet til. Trist, håber hun kommer vel over det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg