Hop til indhold
Guest Anders 48

Hvor sletter man automat tastning af ens tidligere brugernavn :)

Recommended Posts

Guest Anders 48

Hej - nede "nede til venstre for nøglen på billedet" fremkommer et af mine tidligere brugernavne automatisk hvis jeg skriver første bogstav.

det er sgu lidt uheldigt - og det vil jeg gerne have slettet men jeg kan ikke finde stedet det er gemt.

har prøvet passwords og min Google account - hvad kan det ellers være ?

mvh Anders 

IMG_1515.jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Umildbart vil jeg mene at du skal ind og slette alle småkager/cookies og måske også brugerhistorik, når jeg har gjordt det på min i-pad, så kan den ikke huske mit brugernavn.

Prøv det og se, men det er ikke min spidskompetence det der med IT mm.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Anders

Jeg tror det er dit tastatur som husker dit brugernavn. Når den dukker op som forslag, langtrykker du på forslaget, og vælger Fuldføre ikke igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anders 48
mrboobsnow skrev, for 2 timer siden:

Hej Anders

Jeg tror det er dit tastatur som husker dit brugernavn. Når den dukker op som forslag, langtrykker du på forslaget, og vælger Fuldføre ikke igen. 

Hej, mange tak for forslaget. 
Der er måske noget om dit forslag, det er kun på telefonen og ikke på computeren det sker. Og det er også kun i min Chrome browser men ikke i Safari 

kan du evt prøve at "genforklare hvordan man fjerner den? Det fangede jeg ikke lige udfra det du skriver 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anders 48
Den nye grydeske skrev, for 3 timer siden:

Umildbart vil jeg mene at du skal ind og slette alle småkager/cookies og måske også brugerhistorik, når jeg har gjordt det på min i-pad, så kan den ikke huske mit brugernavn.

Prøv det og se, men det er ikke min spidskompetence det der med IT mm.

Tak - hvis man sletter dem forsvinder alle lette adgange så til ens sider ? Det er jo noget værre bøvl :)) men ok nok en nødvendighed hvis det er det der skal til :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anders 48 skrev, for 24 minutter siden:

Tak - hvis man sletter dem forsvinder alle lette adgange så til ens sider ? Det er jo noget værre bøvl :)) men ok nok en nødvendighed hvis det er det der skal til :) 

På I- pad glemmer den alle brugernavne så dem skal man lige skrive igen, men, hvis man har gemt password så kan den huske det når man har skrevet brugernavn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anders 48
Den nye grydeske skrev, for 3 minutter siden:

På I- pad glemmer den alle brugernavne så dem skal man lige skrive igen, men, hvis man har gemt password så kan den huske det når man har skrevet brugernavn.

Ja det er noget møj man ikke bare kan få lov selv at bestemme hvad man sletter :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anders 48 skrev, for 4 timer siden:

Hej - nede "nede til venstre for nøglen på billedet" fremkommer et af mine tidligere brugernavne automatisk hvis jeg skriver første bogstav.

det er sgu lidt uheldigt - og det vil jeg gerne have slettet men jeg kan ikke finde stedet det er gemt.

har prøvet passwords og min Google account - hvad kan det ellers være ?

mvh Anders 

Hvilken browser er det du bruger?

Hvis det er Google Chrome så har jeg fundet det her, håber det kan bruges :)

Citat

Sådan sletter du alle gemte autofuldførelsesdata:

1. Åbn Chrome.
  2. Klik på de tre prikker i øverste højre hjørne for at åbne menuen.
  3. Vælg "Indstillinger".
  4. Scroll ned og klik på "Avanceret".
  5. Under "Privatliv og sikkerhed", klik på "Ryd browserdata".
  6. Vælg fanen "Avanceret".
  7. Sæt flueben ved "Autofyld formulardata".
  8. Vælg det tidsinterval, du vil slette data for (f.eks. "Altid" for at slette alle).
  9. Klik på "Ryd data".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anders 48 skrev, for 1 time siden:

Hej, mange tak for forslaget. 
Der er måske noget om dit forslag, det er kun på telefonen og ikke på computeren det sker. Og det er også kun i min Chrome browser men ikke i Safari 

kan du evt prøve at "genforklare hvordan man fjerner den? Det fangede jeg ikke lige udfra det du skriver 

På dit eget indsatte billede er der 3 ordforslag (Det Jeg Men). Langtryk på det ordforslag du vil slette. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anders 48
mrboobsnow skrev, den 16.10.2024 at 22:23:

På dit eget indsatte billede er der 3 ordforslag (Det Jeg Men). Langtryk på det ordforslag du vil slette. 

Man. Kan man så få forslaget til at "gå væk igen" ? Så det ikke kommer op næste gang man går ind på siden ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...