Hop til indhold
Skilgannon

Erotisk, sensuel og meditativ aroma oliemassage med dry brushing og nærværende sensuel blidt sex sammen med Cowgirl Ana

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/411335

Jeg besøgte Ana igen da hun var i København over weekenden. Jeg havde booket i god tid, og jeg fik igen lov at være prøveklud på en ide hun havde, da hun spurgte mig om jeg havde lyst til at tage ud og lave noget inden vores møde.

Jeg er generelt en frisk fyr, så det var jeg selvfølgelig klar på. Jeg fik instruktioner på hvad jeg skulle have med, og kunne så gætte at det nok var noget koldtvandsbadning eller sauna. Kolde afvaskninger har jeg jo fået masser af, men saunagus havde jeg ikke prøvet før.

Anyways, jeg samlede Ana op ved hendes lejlighed, og på vejen derud klappede hun lige forventninger om opførsel under saunagusen af, så vi var enige om hvordan vi opførte os overfor hinanden, egentlig en god ide i min bog, ellers kan det jo hurtigt blive akavet.  

Det var så halvanden times saunagus vi skulle ud i, og det var en virkelig sjov oplevelse at dele sammen. Vi var inde i saunaen 3 gange og i havet 3 gange og der var generelt grin og god stemning. Fik jeg sagt hun er ret pæn i en bikini?

Efter den tur var jeg egentlig godt brugt, men vi fik noget vand og en snack og drog mod Anas lejlighed igen, mens mine ben bogstavelig talt rystede fordi jeg frøs. Ana forsikrede mig dog om at det er helt normalt, hun er åbenbart en garvet sauna bruger.  

Hjemme hos Ana fik vi en god snak. For mig er hun meget mere åben anden gang vi mødes, hendes personlighed og skæve humor og humør skinnede tydeligt igennem og vi havde det bare rigtig sjovt hele vejen igennem. Hun er sådan et menneske der bare et virkelig rart at være sammen med og vores kemi et bare virkelig god, hvilket selvfølgelig bare gør alting bedre.

Til sidst endte vi i soveværelset, hun er stadig ret ferm til at massere og da jeg ikke rigtig kunne blive hård nok til et rigtig samleje (saunaen må have udmattet mig) fandt jeg en passende dildo fra hendes tryllekuffert, som jeg brugte på hende hvorefter det hele kulminerede med et forrygende håndjob, så mine tæer nærmest krummede ind under mine fødder. Ja tak!

Jeg ved jeg har skrevet en anmeldelse af Ana tidligere, men jeg syntes min oplevelse fortjente en ny tråd, da oplevelsen var noget anderledes end sidst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...