Hop til indhold

Recommended Posts

https://nympho.dk/n19354/6659/your-favorite-in-copenhagen

Curly candy Mary

Det er et stykke tid siden min sidste anmeldelse, og siden jeg sidst så Mary. Hun var her i august, men jeg kunne ikke komme på besøg.
Jeg fandt heldigvis tiden i går. Min date var bare sådan, jeg huskede hende for 3 år siden, sidste gang hun besluttede at forære os med sin tilstedeværelse.
En smuk ung dame, der er glad for at please og nyder sexen lige så meget som os. Hun er måske blevet mere voksen, men jeg føler, hun er lige så hot, som hun var, da hun landede som en orkan for de år siden.

Hun leverer en fantastisk GFE helt i toppen af skalaen. Meget få unge damer kan udføre disse høje standarder!

Hendes billeder taler for sig selv, men jeg kan også tilføje, at hun kan lide sex og at blive berørt. Fantastisk kysser, god samtale før og efter god sex.

Så, ja usædvanlige dejlig kys, der førte til noget mere dejligt forspil. Jeg var nødt til at stoppe med at hun gav mig hendes blowjob, mens vi var 69, fordi jeg også ville have sex med hende. Enestående sex i flere stillinger, jeg var nødt til at skifte op, så jeg ikke kom for hurtigt. Hun fik mig selvfølgelig til at komme som forventet, men da jeg var færdig, gik jeg ned til noget mere forspil på hende. Hun så ud til at nyde det meget og endte også med at komme.
Ja ja lad ironien komme, men jeg har været sammen med flere Ladies of the night til faktisk at tro, at hun måske havde fået orgasme. Hvis ikke burde hun være skuespillerinde.

Anyways, hun nævnte, at hun snart forlader Cph og sandsynligvis ikke kommer tilbage. Så hvis du gerne vil have en fantastisk oplevelse med en smuk ung dame, inden hun forlader den her branchen, så tag kontakt, før du mister din chance. Måske kan vi overtale hende til snart at komme tilbage på besøg igen.
Jeg ved, at hvis hun kommer tilbage, vil jeg gøre en indsats for at besøge hende igen. Meget sjældent får jeg så god service/behandling fra sådanne et besøg.

god jagt 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@TT boi

Jep, hun er en af dem, som kandiderer til i hall-of-fame.

Øv - at det er sidste gang hun gæster os. Lad os håbe, at det er fordi hun stopper, og ikke fordi de danske mænd ikke lokker!

:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Liverpoolhun har sagt at hun vil gerne stop. Så det er super for hende synes jeg, men ærgerligt for os. 

Og ja. Mary er helt klart en super kandidat til hall of Fame. Hun er på min Top 5 liste. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...