Bunny Baby 81 Skrevet 16. Oktober, 2024 Hei jeg ville logge inn på min Mac men så kom dette opp: Får logget inn på mobil men har jeg gjort noe galt? Ikke fått noe advarsel i så fall Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migigen 366 Skrevet 16. Oktober, 2024 Er det muligt at din Mac, kan være inficeret med en virus?? Jeg har dog ikke den store forstand på Mac/PC Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
goodfuck 74 Skrevet 16. Oktober, 2024 Jeg får for samme besked, når jeg er på hotel i udlandet og bruger deres wifi. Herhjemme er der aldrig problemer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morgensvie 31 Skrevet 16. Oktober, 2024 (edited) Det kan hun/han kun få hvis han/hun allerede er logget ind på sin Mac. Beskeden skyldes at hjemmesiden der forsøges tilgået bruger Cloudflare og Cloudflare har blokkeret vedkommende af en eller anden årsag. Bruges mobil så bruges også en anden IP adresse og dermed ingen blokkering. goodfuck skrev, 1 time siden: Jeg får for samme besked, når jeg er på hotel i udlandet og bruger deres wifi. Herhjemme er der aldrig problemer Næppe. Det afhænger igen af Cloudflare og hvilke IP hotellet i udlandet bruger. Eroguide bruger også Cloudflare og har valgt at blokkere for Tor og nogle (alle?) VPN udbydere. Jeg har f.eks. en hjemmeside der bruger Cloudflare og vælger at blokkere for alle udenfor danmark der prøver at indsende en formular. Samme fejlmeddelse til den type besøgende. Redigeret 16. Oktober, 2024 af Morgensvie 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg