Hop til indhold

Ferie Gangbang i København torsdag d.17.oktober

Featured Replies

Skrevet

Nu går turen endelig til København <3:P<3

Jeg holder 2 Gangbangs og tilbyder også trekanter i den resterende tid ;) 

her er et link til den endelige information, og har du andre spørgsmål, så skriv endelig 

https://annoncelight.dk/showad/413270

Kys<3E

Skrevet

Tak for en super GB, den overgik forventningerne. Den indeholdt det meste, man kunne ønske sig. DP(Sandwich), anal og Squirt, også masser af deep phroth. utroligt nok dukkede alle otte tilmeldte op, der blev taget stor hensyn til alle og hendes partner er super flink. Hotellet var meget rent og JA jeg vil med glæde vende tilbage

Skrevet

Også tak for et super GB her fra. Kan på det kraftigste anbefales, hvis man har lyst til at lege med en Q, der selv tænder max på legen, bliver mere og mere tændt i takt med, at legen skrider frem, og som er til stort set alt, hvad hjertet kan begære.

• 3 weeks later...
Skrevet
Dan66 skrev, den 18.10.2024 at 00:27:

Tak for en super GB, den overgik forventningerne. Den indeholdt det meste, man kunne ønske sig. DP(Sandwich), anal og Squirt, også masser af deep phroth. utroligt nok dukkede alle otte tilmeldte op, der blev taget stor hensyn til alle og hendes partner er super flink. Hotellet var meget rent og JA jeg vil med glæde vende tilbage

Tusind Tak :wub: hehe, hotellet VAR rent og pænt ja :biggrin: og tak til hele holdet der hjalp til at gøre min lille ferie uforglemmelig <3

Kys 

Skrevet
Jørgensen skrev, den 23.10.2024 at 21:26:

Også tak for et super GB her fra. Kan på det kraftigste anbefales, hvis man har lyst til at lege med en Q, der selv tænder max på legen, bliver mere og mere tændt i takt med, at legen skrider frem, og som er til stort set alt, hvad hjertet kan begære.

Tusind tak :wub: mangler der noget, så sig endelig til ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.