holstebronx 7415 Skrevet 3. Marts, 2014 - god værksteds humor Det er delvist humor, tilføjet lidt personlig erfa. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7142 Skrevet 3. Marts, 2014 Normalt ville jeg springe let og elefant hen over dit indlæg til Behave, men hvis der er en ting jeg ikke kan klare, så er det når andre spiller bedrevidende, når det står helt klart, at den selvsamme person demonstrerer total mangel på indsigt i det, han netop helt uberettiget har udråbt sig til ekspert i. Og sådan en sætning som den ovenfor er en rød klud. Også så skal jeg da ikke lægge skjul på, at det irriterede mig lidt, at du i en anden tråd forsøgte at sætte mig i en bås, jeg slet ikke hører til, udelukkende baseret på dine vilde gætterier og fordomme. - - - hmmm - kan det virkelig passe, at jeg har bemærket, at i hvilken som helst "Tråd" hvor i (altså Onslow og Starson45) møder hinanden, så ender i op i jeres egne lange og korte akademiske udredninger/mundhuggeri/rethaveri/ osv - og lyst til at æde hovedet af hinanden. - er det ikke et stort arbejde for jer - - og udtrættende og hvorfor den vrede Hilsner Nyder livet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg