Hop til indhold

Sex & Psykologi1 : Klask Bagi

Featured Replies

Skrevet

Nogle kvinder vil gerne ha' klask i numsen. Jeg er ikke go' til det, altså at få mig selv til det, men hvis nogle gerne vil ha' det og det gi'r hende noget ekstra...
Min opfattelse er at der findes grader inden for det. Nogle bliver lidt røde, andre meget røde og der er kvinder der lader sig hudflette.

Hvad handler det om for kvinden, er det meste af det fysisk, altså sanse smerte/nydelse, eller foregår der også noget andet psykologisk set, hvor dybt kan man komme ned?

Skrevet

En forklaring er at musklerne er med til at holde følelser tilbage. Når man påfører smerte og smerten forsvinder, trækker musklerne sig sammen og slapper af , og den proces giver adgang til de blokerede følelser, sexuelle, som så kan opleves bedre. Det samme ville kunne ske ved at ligge noget koldt , f eks en pose frosne ærter, på og fjerne det igen. Når varmen kommer igennem, sker det samme. Ligesom hvis man har en infiltration i musklerne der skal behandles. Den psykologiske del er lige fra at give sig lov til underkastelse til kz lejr fantasier, som ikke skal leves ud, der tænder en.  God fornøjelse, jeg har det ligesom dig, kan ikke rigtigt få mig selv til det. Men en lidt overvægtig tandlæge studerende fra Thailand , fik mig med, og hendes smil ,hver gang jeg ramte , fik mig til at fortsætte. Men det tændte mig ikke. Det var bare forspil og leg undervejs.

Redigeret af pænemand

Skrevet

Der er efterhånden mange tråde med forskellige hjemmestrikkede forsøg på at forklare psykologien bag diverse aktiviteter inden for BDSM verden. Men personlige erfaring (som åbenbart er væsentlig mere baseret på virkelige oplevelser med mange mennesker) er at man kan lige så godt lade være med forklaringerne.

Årsagerne til nydelse af BDSM er i praktisk uhyre mangfoldige og varierer meget fra person til person. Og nej, ikke alle travle top-forretningsmænd er masochister. Men det ser da ud til der er mangel på rigtige dominoer/dominaer i forhold til antallet af potentielle slaver.

Skrevet

Klask bagi eller når det går lidt vildere for sig - spanking , kan overordnet handle om 2 ting. Eller 2 aspekter

Det ene aspekt handler om det fysiske. Nogle nyder smerten , alene for smertens skyld. Her er der et klart madochistisk element.

Det andet aspekt handler om dominans. Ved at få klask bagi eller måske ligefrem blive spanket vækker en følelse af at blive domineret. At få markeret hvem der bestemmer. At føle at den anden har magten.

Og så er der kombinationen mellem de to aspekter.

Der er også nogle der har brug for " at komme ned i kroppen " og som derfor har brug for lidt smerte og kropslig markering. Hvis man har problemer med at være nærværende eller spændinger og stress i kroppen kan det faktisk hjælpe at få en god gang spanking. Den fysiologiske forklaring på dette er udløsningen af endorfiner.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.