Mike56 160 Skrevet 14. Oktober Hej gutter. Der er jo mange falske annoncer derude, men denne annonce er meget velskrevet, så jeg har en fornemmelse der er tale om en ægte dansk pige. Er der måske nogen som har besøgt Eva og kan fortælle om oplevelsen? https://annoncelight.dk/showad/410701 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlexS 19 Skrevet 14. Oktober Det ligner fake men prøv da. Jeg har ikke fået svar endnu…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike56 160 Skrevet 14. Oktober AlexS skrev, for 19 minutter siden: Det ligner fake men prøv da. Jeg har ikke fået svar endnu…. Det kan du sagtens have ret i. Jeg vil selvfølgelig råde folk til at være påpasselig, da man aldrig ved. Men på den anden side kunne hun jo også være ægte, så jeg vil nok vente endnu og høre fra nogle som har erfaring med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EnFyrFraKBH 84 Skrevet 30. Oktober @Mike56 Fik du prøvet hende, og i så fald, hvordan var hun? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike56 160 Skrevet 3. November EnFyrFraKBH skrev, den 30.10.2024 at 22:05: @Mike56 Fik du prøvet hende, og i så fald, hvordan var hun? Det har jeg desværre ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg