Hop til indhold

Hvilket kamera skal jeg købe ?

Featured Replies

Skrevet

Synes det er frækt, at filme, når jeg knalder min nye bolle-veninde ;)

Når jeg filmer med mobilen og jeg tager hende i missionær, Så kan jeg ikke få hele hendes overkrop og ansigt med på filmen.

Mobilen kan ikke zoome ud. Derfor søger jeg et kamera, som kan det :)

Nogen, som kan anbefale et cam ? 

Skrevet

En mobil har ellers ret meget vidvinkel. 
ellers må du have fat i GoPro - hvis det ikke er for mærkeligt for jer kan det jo sættes fast på dig mens du tager hende. Giv hende evt bind for øjnene så hun ikke kommer til at grine:D

Skrevet
  • Author
Jogge skrev, for 3 minutter siden:

En mobil har ellers ret meget vidvinkel. 
ellers må du have fat i GoPro - hvis det ikke er for mærkeligt for jer kan det jo sættes fast på dig mens du tager hende. Giv hende evt bind for øjnene så hun ikke kommer til at grine:D

Har tænkt på go-pro, men ved ikke om det "zoomer" nok ud :)

Skrevet

Ellers så skulle alle nyere iPhones og Android mobiler da ellers kunne zoome ud til 0.5x zoom :biggrin:

Skrevet

Mine erfaringer har vist, at med en iphone 14pro samt et sæt Saramonic Blink500 B2+ placeret to strategiske steder i umiddelbar nærhed af "legepladsen", så får du både billede og lyd, og dét giver mange gode stunder i eftertiden. Hvis du så også vil eksperimentere med en gimball, så kan dét også anbefales - så får du knivskarpe og ikke rystede billeder, og dét uanset hvor meget dine hænder eller din krop ellers ryster undervejs - jeg har en Hohem iSteady, og dén virker som sådan en gimball skal.

Good luck - man skal ikke gå ned på udstyr, når det gælder om at forevige de gode stunder i livet.

Skrevet

Har altid drømt om at optage seancen.

Hvor finder man en GP der er med på det?

Skrevet

Jeg har godt nok ikke filmet piger, men indtil for nylig har jeg haft et Canon G7x og det er super fedt. 

Skrevet
hagbarth skrev, den 15.10.2024 at 08:53:

Har altid drømt om at optage seancen.

Hvor finder man en GP der er med på det?

Søg på Nympho.dk, kig under deres ydelser, så står der video/photo, ellers spørg dem det gør jeg, og normalt mod ekstra betaling

Skrevet

Jeg vil anbefale et ARRI Alexa LF. Det er et virkelig godt kamera som bruges af professionelle filmmagere.

Alexa-LF.jpg

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.