PThomsen 41 Skrevet 14. Oktober (edited) billeder slettet ( mods) Redigeret 15. Oktober af Stapler Billeder slettet 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sliksen 248 Skrevet 14. Oktober Ikke særlig 2024 at kalde kvinder for udyr 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1497 Skrevet 14. Oktober Og hvem er så kvinden? eller i hov…. Passer de hænder overhovedet til hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6822 Skrevet 14. Oktober Jogge skrev, 1 time siden: Og hvem er så kvinden? eller i hov…. Passer de hænder overhovedet til hende - - jeg tror de hænder tilhører Jon Steffensen - som lige har listet sig diskret ind på hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1019 Skrevet 14. Oktober Jogge skrev, for 2 timer siden: eller i hov…. Passer de hænder overhovedet til hende Det er da pimpen der står lige bag hende og holder avisen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2404 Skrevet 14. Oktober Der er da et godt tilbud til medarbejderne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Nobody 328 Skrevet 14. Oktober Jeg er 100 på at jeg så en anden pige i weekenden hvor Lars Lykke også er på forsiden af den avis hun holder, men om det var den samme forside, husker jeg ikke præcis... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Nobody 328 Skrevet 14. Oktober (edited) Det skulle ikke vare længe før jeg fandt ovennævnte billede blandt 100-vis af annoncer, men man ved jo trods alt hvad man har søgt og kigget på https://nympho.dk/n20007/6897/new-milena Gad vide om disse piger står i ledtog med hinanden, eller har samme bagmand, for det ligner sørme også, at pigerne befinder sig i samme værelse, men måske har de blot ens seng, skab og billede på væggen Redigeret 15. Oktober af Stapler Billeder slettet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1019 Skrevet 14. Oktober Tænker det er det samme værelse de står i 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Nobody 328 Skrevet 14. Oktober (edited) Needy skrev, for 10 minutter siden: Tænker det er det samme værelse de står i De kan være faldet for den samme loverboy i samme skolegård Det kan også være, at Moderaterne har sponsoreret pigernes annoncer, siden de er på forsiden Redigeret 14. Oktober af Mr. Nobody 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg