Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hun skriver jo også...

Citat

❄️I like good sex and the white party my love.

Så hvis man er allergisk eller bekymret for det stads skal man jo nok overveje et besøg en ekstra gang?

Skrevet
  • Author
T-Boner skrev, for 8 timer siden:

Hun skriver jo også...

Så hvis man er allergisk eller bekymret for det stads skal man jo nok overveje et besøg en ekstra gang?

Ja det skriver hun. Men man kan jo bare holde sig fra det. Ser desværre ud til at hun ikke er her længere. Så det må blive en anden gang. Hun ser ret lækker ud syntes jeg

• 2 months later...
  • 1 month later...
Skrevet
  • Author

Hey. Nu er hun tilbage i mit område. Stadig ikke nogen der kan fortælle lidt om hende. ?

• 4 weeks later...
Skrevet
  • Author

I går tog jeg så en for holdet med hende. Og havde en fræk og vild dejlig time med Maria Hot

Hun er smuk og fræk. Og hun virker som en der virkelig nyder det hun laver. Kommer jeg igen. Helt sikkert. 
Eneste minus er sproget. Hun forstår engelsk men taler det ikke så godt. Men vi fandt ud af hvad jeg kunne lide. Og hvad hun kunne. 
Pas på hende. 

Skrevet
TS LOVE skrev, for 8 minutter siden:

I går tog jeg så en for holdet med hende. Og havde en fræk og vild dejlig time med Maria Hot

Hun er smuk og fræk. Og hun virker som en der virkelig nyder det hun laver. Kommer jeg igen. Helt sikkert. 
Eneste minus er sproget. Hun forstår engelsk men taler det ikke så godt. Men vi fandt ud af hvad jeg kunne lide. Og hvad hun kunne. 
Pas på hende. 

Passer billeder og størrelse på piken

Skrevet
  • Author

Ja billede passer. Hun er rigtig fræk. Og har ihvtf. 18 cm et lege med

• 2 months later...
Skrevet

Hun er super skøn at lege med, frækt at se sæden løbe ud af hende når man er færdig..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.