Hop til indhold

Tantra/lingam hos Siena Franco oh Yes!!!

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/412690

Kunne ikke finde noget på hende og så må

man jo engang imellem tage en for holdet.

de kolde facts først.

Det er 100% retvisende billeder, en moden lækkerbisken (hvis man spørger mig) skulle jeg ikke have massage ville jeg helt sikkert have lyst til at lave alt muligt andet med hende. 

stedet er nyt, diskret og pænt og rent. 
super nem og gnidningsfri kommunikation på engelsk via whatsapp

Det var en tip top oplevelse og det skal jeg helt sikkert gøre for mig selv igen. 

Jeg har været så heldig at opleve en tør orgasme via tantra/lingam massage, for mange år siden hos Cecilie L og Pigeværelset, og i dag lykkedes det igen. 

Flere minutters orgasme uden at ejakulere. Det var fuldstændig sindssygt kraftfuldt og jeg måtte blive liggende i 20 minutter før jeg kunne rejse mig, komme i bad og komme i tøjet.

90 Minutters seance der blev til to timer uden at skynde på mig. Hun kunne godt se at jeg var fuldstændig væk og ude af stand til at bevæge mig. 

Er svært at tørre smilet af ansigtet og hele min krop summer stadig her et par timer senere. 

Man skal dog vide hvad man går ind til og ikke forvente alt muligt andet end hvad det er. Nogen siger en avanceret håndtrold og ja det er det jo i bund og grund også, for de fleste, men kan mam koble den visuelle mande hjerne fra, så venter der et univers som er ubeskriveligt. Og nej jeg er ikke følelses hippie, tværtimod. Men jeg har opdaget at det her kan noget i min krop, som ikke kan opnås på andre måder og er mere kraftfuldt end ti drømme ungpige fisser. Så smid hæmningerne og “rustningen” og kom afsted. 
Der er ingen garanti for orgasmen (det har taget mig 15 år at opleve det 2 gange) men man bliver afhængig af det. 

Skrevet

Tak for en dejlig anmeldelse. Det kunne jo være at man skulle prøve noget nyt. Inspirerende lyder det i hvertfald.

Skrevet

Hej 

Ja det lyder godt. Min fortrukne form er normalt body to body som desværre er lidt hårdt at udføre i 90 min fór massøren og derfor fyldes tiden gerne med lidt tantrisk seance som ikke er særlig inspirerende for mig indtil videre har ikke mødt nogen der kunne denne form skal jeg sige ordentligt men måske er hun her ? 

Det er ikke ligegyldigt hvor hun holder til så derfor spørger jeg lige - hvor er hun ? Der er intet om det i annoncen. 

// Amar Lover 

Skrevet
  • Author

Nørrebro. I området omkring stationen

Skrevet

Jeg har været hos hende og den (tantriske) massage var nok blid og over det hele, men så var der ingen ’afslutning’: jeg fik at vide at, hvis jeg ville, kunne jeg gøre det selv (det nægtede jeg)…  og derefer at tantra handler om at bevare ’energier’, men så undrer mig hvorfor står der i annoncen (2 gange) at der tilbydes ’Happy Ending´?  Det kan man i hvet fald  kalde ’falsk reklame’

Skrevet

Jeg har været hos hende og den (tantriske) massage var nok blid og over det hele, men så var der ingen ’afslutning’: jeg fik at vide at, hvis jeg ville, kunne jeg gøre det selv (det nægtede jeg)…  og derefer at tantra handler om at bevare ’energier’, men så undrer mig hvorfor står der i annoncen (2 gange) at der tilbydes ’Happy Ending´?  Det kan man i hvet fald  kalde ’falsk reklame’

Skrevet

Skrevet

Jeg har været hos hende og den (tantriske) massage var nok blid og over det hele, men så var der ingen ’afslutning’: jeg fik at vide at, hvis jeg ville, kunne jeg gøre det selv (det nægtede jeg)…  og derefer at tantra handler om at bevare ’energier’, men så undrer mig hvorfor står der i annoncen (2 gange) at der tilbydes ’Happy Ending´? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.