Hop til indhold

der blev jeg slikket helt ren mm ( Tessa amager)

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/410077

Hold da op en oplevelse..

Kommunikation og adresse nem ar finde, fik beskrevet do's and don'ts fra min side af og alt blev accepteret.

Blev bippet ind (yderst diskret)

Afregnede og vi gik så igang

Blow uden , var skønt og hendes muns bevægede sig syd over og pludselig havde jeg hendes tunge godt begravet oppe i min røv( skønt ) efter et par min blev jeg vendt på alle 4 og så blev jeg ellers slikket ren indvendigt.

Hende om på alle 4 og sex i missen og måsen ( med gummi på ) skiftevis ( uden skift af gummi ) og til sidst måtte jeg overgive mig og komme i hendes mund..

Ude på gaden efter 40 min. Glad og fornøjet ...

Billederne snyder lidt

Ydelserne blev leveret til ug med kryds og bolle...

Skrevet

Denwood, hvad mener du med at billederne snyder lidt? 

Hun virker interessant.. Og jeg overvejer et besøg..

Skrevet
Denwod skrev, for 8 timer siden:

Billederne snyder lidt

Tak for anmeldelsen, men hvad mener du med at billederne snyder? Har næsten en aftale i hus men det eneste der stopper lig fra ar bekræfte er den sætning. Fordi billederne viser en meget naturlig kvinde med mange former.

Skrevet
  • Author
Abp skrev, for 10 timer siden:

Denwood, hvad mener du med at billederne snyder lidt? 

Hun virker interessant.. Og jeg overvejer et besøg..

Den sædvanlige moms på alder og kg skal tilføjes

Skrevet
  • Author
Sigge skrev, for 3 timer siden:

Tak for anmeldelsen, men hvad mener du med at billederne snyder? Har næsten en aftale i hus men det eneste der stopper lig fra ar bekræfte er den sætning. Fordi billederne viser en meget naturlig kvinde med mange former.

Skrevet
Denwod skrev, den 13.10.2024 at 22:30:

Godt at høre at du havde en god oplevelse. Min oplevelse var decideret modsat din 

1. Skulle vente en time længere end aftalt

2. Kedelig pige, heller ikke tiltrækkende i mine øjne, hvor der var ingen interesse i noget som helst 

3. Havde ikke tømt/renset sig så der var "ekstra" med ud efter analt

Det eneste der var godt ved den oplevelse er at man måtte slå igennem med hendes pisk

Det kan være det har ændret sig - mit besøg var i foråret

Skrevet
  • Author
Ledelsen skrev, for 5 timer siden:

Godt at høre at du havde en god oplevelse. Min oplevelse var decideret modsat din 

2. Kedelig pige, heller ikke tiltrækkende i mine øjne, hvor der var ingen interesse i noget som helst 

Det eneste der var godt ved den oplevelse er at man måtte slå igennem med hendes pisk

Hverken første eller sidste gang man i denne verden får 2 forskellige oplevelser.

Trist du skulle høvente en time,  hatten af for din tålmodighed, det havde jeg ikke gjort.

Hmm ikke så lækkert med bonus bag til ( hvidt eller brunt ? ) men jeg havde regnfrakke på , og tjekkede det ikke da jeg skiftede imellem hendes huller måske en fordel med dårligt syn uden brillerne på ;-)

Normalt hellere ikke en jeg ville vende mig om efter på gaden, men tænkte  , man skal ikke dømme en bog på dens opslag var min tanke.

Og jeg fik hvad jeg kom efter

Skrevet
Ledelsen skrev, for 9 timer siden:

Problemet kunne være at hun mærker med det samme at du synes hun er kedelig, det gør det yderst vanskelig, om ikke umuligt, for en GP at spille glad og spændende. Det går altså begge veje.

Manglende anal hygiejne er naturligvis kritisabelt

Skrevet
Denwod skrev, for 7 timer siden:

Hverken første eller sidste gang man i denne verden får 2 forskellige oplevelser.

Trist du skulle høvente en time,  hatten af for din tålmodighed, det havde jeg ikke gjort.

Hmm ikke så lækkert med bonus bag til ( hvidt eller brunt ? ) men jeg havde regnfrakke på , og tjekkede det ikke da jeg skiftede imellem hendes huller måske en fordel med dårligt syn uden brillerne på ;-)

Normalt hellere ikke en jeg ville vende mig om efter på gaden, men tænkte  , man skal ikke dømme en bog på dens opslag var min tanke.

Og jeg fik hvad jeg kom efter

Gør jeg normalt heller ikke men at blive kaldt søde hersker gjorde alligevel at jeg blev.. nej det skal man ikke men udseendet gjorde bestemt ikke lysten større og det med bonussen dræbte stemningen fuldstændig 

Skrevet
Dristige skrev, for 3 timer siden:

Problemet kunne være at hun mærker med det samme at du synes hun er kedelig, det gør det yderst vanskelig, om ikke umuligt, for en GP at spille glad og spændende. Det går altså begge veje.

Manglende anal hygiejne er naturligvis kritisabelt

Kan sagtens være - at vente en time ekstra gjorde heller ikke noget godt 

Skrevet

Jeg har besøget hende fornyelig. En lidt fyldig krop, ( som jeg kan li) dejlige bryster.  Startede med lidt blow. Men jeg havde sat mig op til en gang anal. Så hun kom hurtigt om i doggy. Først lidt i hendes fisse inden hun fik den analt. 600 kr for 15 min  og jeg fik brugt 14 min. Det er ikke sidste gang jeg nupper hende.

Skrevet

meget villig og service minded, men ja ikke fotomodel. Og lidt socioøkonomiske røde flag, hvis man går op i den slags. Men mulighed for god værdi for små penge. Bør nok nævnes at det er en rygerlejlighed, og man skal regne med at lugte af røg bagefter.

Skrevet
doggingkbh skrev, for 10 timer siden:

Sgu da nogle ret vilde brystvorter hun svinger rundt med. 

I like :biggrin:

yes og kan hives ret godt rundt med

Skrevet

Arrrrhhh... hvis man kan styrer hende rigtig, for man verdens bedste oplevelse. Man kan få hende til alt. Anbefales stort her fra. Billederne matcher 100 procent.

Skrevet
Ledelsen skrev, den 15.10.2024 at 01:12:

Det vil jeg egentlig bare synes var frækt, men det er så sikkert bare mig.

ConnoisseurCph skrev, den 17.10.2024 at 11:43:

Bør nok nævnes at det er en rygerlejlighed, og man skal regne med at lugte af røg bagefter.

Det er så desværre no-go.

Skrevet

Der er tre (mindst) forskellige kvinder på annoncens billeder. Hvem er hvem? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.