Hop til indhold

Thai mellem Tønder og Kolding

Featured Replies

Skrevet

Skal til Sønderjylland og arbejde. Har kigget på AL og bliver forvirret om placering når der nævnes mange bynavne.

kan nogen anbefale en ung thai i området eller kommentere på dem jeg har linket til om de er et besøg værdog ligger i området?

https://annoncelight.dk/showad/370748

Nina

Nok Nok

På forhånd tak

Skrevet
  • Author

Jeg undersøgte thai markedet i omtalte område.

Flere annoncer ledte til Tønder; men korrespondancen var rodet og jeg ikke svar på hvad jeg spurgte om så jeg droppede dem.

Lidt det samme med Bylderup Bov

I dag skrev jeg så til Dao og fik hurtigt en aftale.

Da jeg mødte op var hun ikke ledig. 10min så ville hun være klar. Jeg ventede i køkkenet og hilste på en ny pige ved navn Wang/Tang eller noget lignende. Hun er ung og smuk. Hun havde ikke tid, havde en aftale.

Jeg blev vist på et værelse og fik lagt mig på briksen. Der fik jeg at vide jeg kunne få 30min med en Lisa først og dernæst møde Dao.

Jeg takkede ja, da Lisa virkede sød og venlig; men da Lisa endelig gik i gang fortalte hun at Dao alligevel ikke kunne! Da var hun allerede i gang og gjorde det godt og dejlig, så jeg accepterede 30min og HJ med hende. Sikkert pga. frustration osv. havde jeg svært ved at komme i hendes hånd og afsluttede selv.

På vej ud mødte jeg Dao ganske kort, og hun er også ung og smuk.

Ved sgu ikke rigtig hvad jeg tænker. Jeg har tidligere været på adressen med forskellige oplevelser. Lige fra fantastisk til at jeg er vendt om i døren.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.