Hop til indhold

Frøken i AA

Featured Replies

Skrevet

Med mindre jeg tager helt fejl af ordlyden her ser det ud til at vores Frøken igen er aktiv:

https://annoncelight.dk/showad/406739

Jeg havde for år siden "fornøjelsen" af at opleve hendes "blide dominans" De eneste smerter det medførte var lommesmerter, og så en masse spildt tid på at prøve på at leve mig ind i en verden, der bare viste sig at være helt gak, og kun tjente formålet at jeg skulle betale for noget som jeg ikke fik.

Pas på med at betale noget som helst før I har fået andet end snak. Det bliver sikkert svært, for en del af "konceptet" er jo netop hendes "overlegenhed".

Kh. Nyde

Skrevet

Hej 

hun har været på marked i mange år, for ca. 3 år siden,  skrev jeg nok  1000 mail med hende, og intet førte til noget…. Senere måske 1 1/2 år siden prøvede jeg igen, vi aftalte  et kemi møde - jeg regnede med at nu er chance der, da jeg ankom var hendes søn hjemme, der satte jeg grænsen, jeg skulle ikke lave noget - og sønnen skulle side på sit værelse - så det blev en kop kaffe 

pas på 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.