Hop til indhold
Gangbangtøsen

CREAMPIE GANGBANG RANDERS SØNDAG 12-14

Recommended Posts

2 frække veninder forkæler frække liderlige mænd og drengerøve. 

Kom knep min veninde, aldrig blevet kneppet af flere mænd på een gang. 
Lad os indvie hende i denne frække verden. 
Lad os vise hende alt det frække. 
Hun elsker pik ligeså meget som jeg, og sammen er vi det perfekte møg frække match. 

Fakta om tøserne
40 år, 168 cm 66kg silikone E skål
39 år, 163 cm 70 kg silikone F-skål
Begge langt mørkebrunt hår og glatbarberet. 

Sprøjt os med din sperm i munden eller kom oppe i os eller ud over os. 

Vi tilbyder sex uden kondom, men man må gerne bruge kondom hvis man ønsker det. 
Ingen Analsex

SØNDAG 13. OKT 12-14 
Pris pr. deltager 2.000 kr.

Alle skal være nyvasket og rene. 
(vær gerne trimmet forneden)
Højde og døjde skal passe sammen.
Max 65 år.  

Du er naturligvis rask som tøserne

Der er øl/vand 

Tilmeldning på følgende sms, opkald besvares ikke
78 80 55 55

DISKRETION: forventes fra alle sider

Og husk nu at undersøg om i kan den dag inden i tilmelder jer. 

Afbud senest 24 timer før. 

Vi forbeholder os retten til aflyse ved for få tilmeldte.  
Vi har intet max på men forventer 8-12 deltagere, det plejer der komme til disse frække event.

Frække slik fra tøserne

IMG_6986.jpeg

IMG_6985.jpeg

IMG_3380.jpeg

IMG_6964.jpeg

IMG_3841.jpeg

IMG_7043.jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde helt sikkert også hoppet på hvis det ikke var for den lange tur til det jyske. Men det kan da godt være man snart bliver nødtil at tage derover, hvis de søde piger ikke kommer til Sjælland i nærmeste fremtid

Del dette indlæg

Link til indlæg
DetErSjoveren skrev, for 2 timer siden:

Ser ud til at være et frækt setup. Kan kun sige at sidste gang jeg var med havde jeg en god oplevelse. Havde helt sikkert meldt mig til hvis det var i København

Vi kommer helt sikkert til København hvis der er stemning for det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

så sad man lige se event D,9/10 var aflyst og tænkt det også var for mange penge man skulle ligge og håbede på noget andet som kommer til at passer dårligt med tid 0g dagen  Så melder man sig til det her og går faktisk og håber det bliver aflyst Det bliver det ik så af sted man ved hvor det er men som altid når jeg er afsted er der havefest, legetøj , hunde ,man skal igennem og folk ved der ved hvad man skal 

eller som i dag står man ringer på den forkert dør venter går op af trappen og ser det rigtigt sted

bliver lukket ind af hende man kender og ser dubutanten som siger hun er nervøs To pæne piger Der skulle komme 7 vi starter med 4 jeg stater med at slike dubutanten så kommer sidste mand og jeg gøre mig klar til at tage hends mødom som gangbander den første mødom jeg har taget så jeg skal ellers love for at der blev gået til stålet med kys og pik i mund og fisse og ved skift sagde damerne kom nu jaja den ene skulle først lige væk før den  næste kunne komme til 

Debutanten kunne næste mit navn hun sagde det to gang hun manglede kun Mr foran navnet

fik også vist kysset hende lidt for meget Det går slag i slag godt med bytte mellem mændene

tiden følelse som om vi er gået over tiden men lige pludseligt er kun 5 min igen , Fuck vi gøre os klar til den sidste tur jeg får dubutanen og får hjælp af andre og sengetøjet er blevet vådt om det sved eller hende ved vi ik men røde kinder fik hun men vi var nogle mænd der blev glade

så gøre vi os klar afsked med kram og kys skal lige ud til debutanten som er i bad skal lige have et extra kys 

5 gange kom blev det til og det er først gang så damerne må jo bare have været rigtigt dejlige

Tror også Damerne var lidt heldige i dag alle blev 

tid,penge og sted var bare perfekt masse af snak som passer mig godt og der var dug på vinduer og spejle

Det her kunne godt gå hen og blive lidt farligt

HIlsen

Mr ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gangbangtøsen skrev, den 12.10.2024 at 13:58:

Vi kommer helt sikkert til København hvis der er stemning for det. 

Jeg åbner gerne bommen og vil glæde mig til I kigger en tur over til Sjælland . 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...