Hop til indhold

Recommended Posts

AW for fanden Nam i Allingåbro - måske det virker bedst når det gør ondt, men det er sgu over min grænse, når hun virkelig tager fat, tror jeg finder et sted med mindre tryk på næste gang. Bre oliemassage og sådan...

Var en tur i Ebeltoft, det ene sted er ved at blive ombygget og derfor lukket, det andet sted i gågaden så ret lukket ud, så iøjeblikket er der nok ikke noget at komme efter der...

må finde et sted, eller skal man virkelig helt til Aarhus eller Randers? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jankanda skrev, for 1 time siden:

AW for fanden Nam i Allingåbro - måske det virker bedst når det gør ondt, men det er sgu over min grænse, når hun virkelig tager fat, tror jeg finder et sted med mindre tryk på næste gang. Bre oliemassage og sådan...

Var en tur i Ebeltoft, det ene sted er ved at blive ombygget og derfor lukket, det andet sted i gågaden så ret lukket ud, så iøjeblikket er der nok ikke noget at komme efter der...

må finde et sted, eller skal man virkelig helt til Aarhus eller Randers? 

prøv storegade 15c i Grenaa

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og hvis du gider køre til Aarhus: 
Mukda hos Munkegademassage er simpelthen suveræn. Hun er meget grundig og fantastisk til at tilpasse massagen efter om man har konkrete ømme punkter eller bare skal æltes igennem. 
De har booking system, så det er let at booke. KUN grøn massage, så ingen hanky panky :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er nogle gange nogen i Ørsted. Har været der en gang og det var Ok men har prøvet bedrer. Der er ingen annoncer derfra lige pt. absolut ikke grøn

Redigeret af lhrn

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prikken skrev, for 1 time siden:

Mukda hos Munkegademassage er simpelthen suveræn. KUN grøn massage, så ingen hanky panky :-)

hmm ellers lige min type, modne thai-damer...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tonorth skrev, for 3 timer siden:

Hende i mørke har jeg brugt en del

- har været der en enkelt gang, ikke så ringe og så er det billigt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prikken skrev, for 2 timer siden:

Der er jo også et par steder i Rønde og et i Hornslet, hvis det udelukkende handler om massage.

har været hos dem i Rønde, for ca 1 år  siden...ikke lige noget jeg havde lyst at gentage, men jeg er så også forvænt fra Aalborg og omegn, DER er der nemlig noget at vælge imellem...en moden frækkert i Nørre Syndby der fik mig til at komme i underbukserne og en inde i byen, hvor man altid fik vasket numsehul...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tonorth skrev, for 21 timer siden:

Er det nogle du vil fortælle om, skal snart til Nørresundby 

https://annoncelight.dk/showad/207013 ældre thai, men jeg var der 2 gange og 2 gang blev det frækt...hun er spøjs, men...ja prøv evt og se om det er noget for dig, det er i hendes eget hus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tonorth skrev, for 21 timer siden:

Er det nogle du vil fortælle om, skal snart til Nørresundby 

det andet sted kunne godt være Royal Thai Massage, de har store tunge gardiner mellem briksene, lidt specielt, men der er en god atmosfære..det er over et år siden jeg har været der, ved ikke om det er de samme der er der nu...men det var lækkert at blive vasket med en varm vaskeklud mellem ballerne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jankanda skrev, for 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/207013 ældre thai, men jeg var der 2 gange og 2 gang blev det frækt...hun er spøjs, men...ja prøv evt og se om det er noget for dig, det er i hendes eget hus

Hende har jeg besøgt, hun er spøjs som du skriver, men det er da ikke i Nørresundby ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Suksabai massage i Rønde.

har fået en ordentligt omgang plastik, i hendes sprøde lille krop. Så hun står endnu mere indbyden. 
Og jeg måtte godt røre.. lidt. ;-]

Del dette indlæg

Link til indlæg
Logi skrev, for 15 timer siden:

Suksabai massage i Rønde.

har fået en ordentligt omgang plastik, i hendes sprøde lille krop. Så hun står endnu mere indbyden. 
Og jeg måtte godt røre.. lidt. ;-]

- nå for dælen da, jeg er ikke til plastik, men ...

første gang jeg var hos Suksabai, ja det er nogen år siden, tror det var hende selv jeg fik massage af, der var hun i godt humør og hun trak mine underbukser til side og ville se hvad jeg havde der...men ikke mere, fik dog en krammer da jeg gik derfra..
Anden gang var det...hmm....og man kan høre hvis  der er andre kunder...og jeg tænkte på et tidspunkt, hmm hvad mon der lige foregår der..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jankanda skrev, for 3 timer siden:

- nå for dælen da, jeg er ikke til plastik, men ...

første gang jeg var hos Suksabai, ja det er nogen år siden, tror det var hende selv jeg fik massage af, der var hun i godt humør og hun trak mine underbukser til side og ville se hvad jeg havde der...men ikke mere, fik dog en krammer da jeg gik derfra..
Anden gang var det...hmm....og man kan høre hvis  der er andre kunder...og jeg tænkte på et tidspunkt, hmm hvad mon der lige foregår der..

Det lyder spændende :-)

jeg har altid oplevet godt humør og interreserede hænder, der er meget lydt. 
Dog er de interresere i glade kunder ;-) 

Hendes plastik sidder kun foran. Tilgengæld er hun godt skruet sammen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...