Jakob 59 Skrevet 2. Marts, 2014 Var forbi Surin her forleden og der er startet nogle nye siden jeg var der sidst. Hende der gav mig massage var en ybgre af slagsen, med en pæn krop såvidt jeg kunne se. Massagen var ok uden at være prangende (vil gerne have hård massage). Til sidst kom det sædvanlige ? om jeg ville have mere massage og havde tænkt mig at sige nej, men desværre tænkte jeg hvad søren det er kun 200. Håndjobbet var under al kritik, en "halv" flaske olie på og så ellers bare fuld fart fra starten og hun kunne ikke forstå jeg syntes hun skule sænke farten.... Så alt i alt en dårlig erfaring i forhold til de gode "gamle" dage. PS! hvor er Pim blevet af? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Soylent Green Skrevet 23. Marts, 2014 Var forbi Surin her forleden og der er startet nogle nye siden jeg var der sidst. Hende der gav mig massage var en ybgre af slagsen, med en pæn krop såvidt jeg kunne se. Massagen var ok uden at være prangende (vil gerne have hård massage). Til sidst kom det sædvanlige ? om jeg ville have mere massage og havde tænkt mig at sige nej, men desværre tænkte jeg hvad søren det er kun 200. Håndjobbet var under al kritik, en "halv" flaske olie på og så ellers bare fuld fart fra starten og hun kunne ikke forstå jeg syntes hun skule sænke farten.... Så alt i alt en dårlig erfaring i forhold til de gode "gamle" dage. PS! hvor er Pim blevet af? Jeg har ikke været der i et stykke tid. Siden NamNam rejste har der ikke været nogen grund til at besøge stedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg